Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PPP kweek onder spaarlamp

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1e kweek onder spaarlamp

damn 2x zo groot

maar ik zit al een week in de bloei

uhm ik hoop dat ik voor vrijdag nog wat kan regelen want ik ga dan op vakantie en ik zit nog ff te zoeken wie mn plantje ff kan over nemen

Comment

kan ik dit ook doen ? is mijn fan omdraaien voor afzuiging en dat er in de kleine kiertes die erin zitten dat die voor het zuurstof zorgen

of moet ik het gewoon zo nog ff laten ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door darkiess
        kan ik dit ook doen ? is mijn fan omdraaien voor afzuiging en dat er in de kleine kiertes die erin zitten dat die voor het zuurstof zorgen
        Meer hoef je niet te doen .

Grtz

Comment

okee ty bobo dan weet ik dat ook weer
          ik begin echt steeds meer door jullie te leren met name door

@bobo , okiwiet, smokey
          jullie zijn gewoon de pro's

PS 200e post !!

Comment

ik heb gelukkig iemand gevonden die mn plantje wouw verzorgen
            hij heeft er zelf ook 3 in de tuin staan zijn wel leuk alle 3 ook vrouwtjes en zijn al ruim een meter

Comment

Moet je hem lid laten maken van http://jointjedraaien.nl/wietforum als hij dat al niet is

Grtz

Comment

neej dat is hij nog niet maar ik zal het hem ff zeggen jij bent vroeg wakker zeg

Comment

Comment

dwe tering man petje af hoor

ja ik ben maar ff de hele nacht maar ff aan het gamen geweest en maar mn vrouwjke aan het bewonderen

het is wel te merken dat mn vrouwtje gezond is sinds ik met de voeding ben begonnen staan de blaadje helemaal te vieren recht omhoog
                    want ik doe 3 ml van canna en 3ml van het andere voeding en het werkt prima

Comment

nou ik heb dus vandaag mijn kastje weg gebracht naar een vriend
                      ik heb hem zo een beetje alles uit gelegt wat ik al wist dus ik had ook gezegt tegen hem als je iets niet weet vraag het hier met mijn account..

maar even goed kleine update
                      was naar de growshop in alkmaar gegaan om te vragen wat voor soort het dus was
                      het bleek dus een PPP te zijn geen low ryder
                      ik heb gelijk voor mn vriend 2 ppp plantjes gehaalt die staan nu ook in mn kastje 1 plant onder 1 lamp maar ik heb er 2 dus dat moet wel goed komen

maar okee ik had gister aaf ff gekeken hoe het stond met mn vrouwtje en tot mijn grote schrik zag ik dit op mijn blaadje

en bij sommige blaadjes niet allemaal hoor zie ik een klein puntje van geel ik heb zo het vermoede dat ie stikstof te kort komt

ik heb ook al weer plannen met mijn volgende kweek
                      is een schotje maken voor mn deuren en dan er aarde in te doen want die emmer neemt zoveel ruimte inbeslag want ik heb er nu 3 plantjes in en het zit helemaal vol nu door die 2 emmer ik moet alleen wel een soort van folie op de bodem te doen tegen hout rot
                      het voordeel is heb mn aarde eral in zitten ik hoef niet over te potten en ik heb veel meer ruimte in mn kastje

Comment

jaja ik ben vandaag terug gekomen van vakantie ik denk dat ik mijn plantje vandaag weer ga ophalen en da krijgen we een weer een zooitje updates te zien

Comment

Aha eindelijk, ik ben benieuwt hoe ze er nu uitziet.
                          Vast enorm gegroeit, ga ze nu maar halen!

Peace

Comment

Ben ook wel eens benieuwd...
                            Die plantjes zijn altijd zo onvoorspelbaar
                            Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

Comment

ff inimini update ik zei toch dat ik een nieuwe telefoon zou aanschaffen nou ik heb er dus 1

de nieuwe nokia n82 5mp camara xenon flash en hij maakt schitterende fotos en van close ups
                              dus dat moet wel goed zitten

Comment

jajaJajajaJAJA TIJD VOOR EEN MAJOR UPDATE

FOTOS KOMEN MET 5 MIN

Comment

Bezig...
                                X