Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
nou ik heb vandaag mijn plantje gehaalt het zag er beter uit dan ik verwacht had want ik dacht damn dies is morsdood maar nee ze is behoorlijk gegroeit
alleen hebben ze met het dag-nacht cyclus verkloot
6-6-6-6 beetje verkloot maarjaa hun wisten er ook niet veel vanaf
en het grootste probleem was dat mn spint was terug gekomen door die 2 andere plantjes die er bij zaten
bij die 2 kleintjes zaten er al behoorlijk veel het hele plantje zat onder maar bij de mijne was het wat minder dus gelijk toen ik thuis met bayar garden gespoten dus de fotos die jullie zien zijn allemaal slap hangende blaadjes
ook al zie je bij een aantal groeischueten dat ie gaat bloeien en dat is te merken want ik deed het deurtje open en er kwam toch een machtige lucht vandaan haha
maarja genoeg gelult hier zijn de fotos van mn nieuw nokia n82
nog een mooie close up en wat zie beginsel van wiet :
sorry voor de grote fotos maar ik moet mijn telefoon nog een beetje begrijpen hijs nog maar 1 week oud
Aha, daar zijn de fotos!
De haartjes zijn er al, binnen een paar weken heeft ze een lekker donsje .
Wat bedoel je met 6 6 6 6 ? 6 Uur licht 6 uur donker?
Peace
PS: Wil je a u b de Edit functie gebruiken als je er nog iets bij wilt zeggen? Thanks
Als je btw via Mijnalbum.nl upload worden de fotos automatisch verkleint.
Leuk zo'n nokia n82 maar hij maakt TE grote foto's
Ziet er goed uit nog. Ik zou echt niet weten hoe erg het is als z'n lichtcyclus zo "verkloot" is. Ik hoop voor je dat het weinig uitmaakt.
@smokey ja 6uur licht 6 uur donker 6 uur licht en weer 6 uur donker terwijl ik nog duidelijk had gezegt 12/12 haha
maakt niet uit
heb vandaag een goeie tijd schakelaar gekocht dus geen gekkloot meer met het licht
ja ik kan al wel mijn 2 hoofdtoppen vast maken zit alleen te bedenken met wat
Edit: ik heb dus naaimachine draad gebruikt maar lukte nog niet echt toppen moeten nog iets hoger komen te liggen zitten nu 2 cm boven het netje ik denk nog 2 cm en het moet lukken
heeeys ik zit met een vraagje kan ik ok mijn plantje onder het scrogg netjes laten groeien ?
want het gaat een beetje moeilijk het afbinden want ik heb er te weinig ruimte voor ?? kan dat ?
Comment