Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PPP kweek onder spaarlamp

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1e kweek onder spaarlamp

Hehe ik ben benieuwt .
    Hopelijk heeft ze al veel mooie haren.

Die van mij lijkt op een Herma

Peace

Comment

meeste bollekes eraf knippe en hope dat die geen mannelijke delen meer aanmaakt .

Comment

nou ik heb vandaag mijn plantje gehaalt het zag er beter uit dan ik verwacht had want ik dacht damn dies is morsdood maar nee ze is behoorlijk gegroeit

alleen hebben ze met het dag-nacht cyclus verkloot
        6-6-6-6 beetje verkloot maarjaa hun wisten er ook niet veel vanaf

en het grootste probleem was dat mn spint was terug gekomen door die 2 andere plantjes die er bij zaten
        bij die 2 kleintjes zaten er al behoorlijk veel het hele plantje zat onder maar bij de mijne was het wat minder dus gelijk toen ik thuis met bayar garden gespoten dus de fotos die jullie zien zijn allemaal slap hangende blaadjes

ook al zie je bij een aantal groeischueten dat ie gaat bloeien en dat is te merken want ik deed het deurtje open en er kwam toch een machtige lucht vandaan haha

maarja genoeg gelult hier zijn de fotos van mn nieuw nokia n82

nog een mooie close up en wat zie beginsel van wiet :

sorry voor de grote fotos maar ik moet mijn telefoon nog een beetje begrijpen hijs nog maar 1 week oud

Comment

Aha, daar zijn de fotos!
          De haartjes zijn er al, binnen een paar weken heeft ze een lekker donsje .

Wat bedoel je met 6 6 6 6 ? 6 Uur licht 6 uur donker?

Peace

PS: Wil je a u b de Edit functie gebruiken als je er nog iets bij wilt zeggen? Thanks
          Als je btw via Mijnalbum.nl upload worden de fotos automatisch verkleint.

Peace

Comment

Leuk zo'n nokia n82 maar hij maakt TE grote foto's
            Ziet er goed uit nog. Ik zou echt niet weten hoe erg het is als z'n lichtcyclus zo "verkloot" is. Ik hoop voor je dat het weinig uitmaakt.

Comment

@smokey ja 6uur licht 6 uur donker 6 uur licht en weer 6 uur donker terwijl ik nog duidelijk had gezegt 12/12 haha
              maakt niet uit
              heb vandaag een goeie tijd schakelaar gekocht dus geen gekkloot meer met het licht

en ziet er opzich nog wel redeli8jk uit heah

Comment

Comment

Die kun je er zelf doorhalen, of eronder laten.
                  Heb je al een top vast gemaakt of zijn ze nog niet hoog genoeg?

Peace en ik volg je moat

Comment

ja ik kan al wel mijn 2 hoofdtoppen vast maken zit alleen te bedenken met wat

Edit: ik heb dus naaimachine draad gebruikt maar lukte nog niet echt toppen moeten nog iets hoger komen te liggen zitten nu 2 cm boven het netje ik denk nog 2 cm en het moet lukken

Comment

Ok dat klinkt goed. Zorg ervoor dat het niet te hard knelt.

Peace

Comment

Re: PPP kweek onder spaarlamp

heeeys ik zit met een vraagje kan ik ok mijn plantje onder het scrogg netjes laten groeien ?
                        want het gaat een beetje moeilijk het afbinden want ik heb er te weinig ruimte voor ?? kan dat ?

asap please

Comment

tijd voor een kleine update

heb gister 2 toppen gescrogged ( vast gebonden aan mn netje hier een foto

een paar dode blaadjes maar is niet zo erg ze begint al wel heel erg te bloeien en ze begint keihard te ruiken

Comment

Mss is het beter om het stammetje alleen vast te binden, zo zijn de bladeren vrij.
                            Nu zitten ze er mee tussen geklemt en vangen ze niet veel licht op.

Heb je die andere top ookal vast gemaakt?

Peace en ik volg je!

Comment

nee ik heb de andere nog nit vast gemaakt nog niet de goeie hoogte

morgen krijg ik mn lowryder#2 zaadjes binnen heel erg bedankt buizerd
                              ik ga 3 augustus beginnen met 8 lowryder kweekjes

Comment

kleine update het begint lekker te bloeien
                                toppen worden al wat dikker en meer te ruiken

Comment

Bezig...
                                X