Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
GOED nieuws:kleine update ging ff de post halen en toen zag ik een brief voor mij
en wat zat er in 11 lowryder#2 zaadjes dus naa mijn vakantie ga ik daar mee beginnen in mn kasttje echt idiaal
Slecht nieuws : mijn plantje moet vanaf morgen naar buiten omdat ik zaterdag 10 dagen naar barcelona ga dus dat vind ik heel jammer want het ging net zo lekker
weer goed nieuws: zodra ik terug ben van mn vakantie ga ik beginnen met 6 Lowryder#2 .
eerst ontkiemen en dan zet ik ze in 4 of 5 liter potten en dan doe ik ze in mn kastje
en ik zal dan ook nog 2 extra lampen halen
en dan als ik van de 6 er 3 of 4 vrouwtjes heb dan bevrucht ik er 1tje
en dan met mijn andere 5 zaadjes die ik over houd is dan weer voor de volgende kweek
kleine update ging ff de post halen en toen zag ik een brief voor mij
en wat zat er in 11 lowryder#2 zaadjes dus naa mijn vakantie ga ik daar mee beginnen in mn kasttje echt idiaal
Ga de mijn vandaag of morge ook aankrijge
10 lowryder#2 zaadjes van Buizerd Maar ik begin er direct aan
kleine update ging ff de post halen en toen zag ik een brief voor mij
Ga de mijn vandaag of morge ook aankrijge
10 lowryder#2 zaadjes van Buizerd Maar ik begin er direct aan
ik was weer op vakantie geweest
14 dagen naar spanje toe jezus wat was het warm ik ben als een neger terug gekomen
en tot mijn verbasing stond mijn plantje er gewoon nog xD
en ze was lekker aan het bloeien
hier wat pictures en ik ga morgen beginnen met lowryders zal een nieuwe topic aan makenxD
Comment