Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik heb er 3 overgepoot en buiten gezet, en ze groeien aardig en t thc drijft er zomaar boven op!
Jaaa de WW, PP, Top44, Red hair, K2 & Sneeuwwitje gaan zeker in grotere potten, ik heb al een paar vrouwtjes gespot van de 26 plantjes...maar twijfel of ik er een kweekverslag van maakt, want zoveel kijk is er ook weer niet op...
Grtzz!
Wees aardig tegen smokers, iedere joint kan hun laatste zijn.
Wanneer kan ik ze nou precies oogsten....want de toppen boven aan kleven aardig en zijn al aardig bruin...maar de kleine topjes onderaan bevatten nog wat witte haartjes...
& wat zou het gevolg kunnen zijn als ik ze tevroeg oogst? & nog tips wat ik moet doen voor het oogsten kan gaan beginnen??
grtzz
Heb je geen mogelijkheid met een microscoop de trichomen te bekijken? Zodra ze amber kleuring zijn, zijn ze rijp voor de oogst Maar als meestal 75% van de haren bruin zijn. Kan je meestal wel knippen. Ze zien er leuk uit je plantjes.
Okee dan! dankjewel...ik ben alleen bang dat als ik ze nu oogst dat je er niks van merkt haha, en zijn die 3 kleine maanden voor niks geweest...maar als ik nu nog een paar dagen wacht is het miss ook weer niet goed, haha blijft lastig zoiets...
Comment