Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

lowryder 1# eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

lowryder 1# eerste kweek

Korting op 420shop
    hej,

ik zal mijzelf hier ineens voorstellen al is daar een ander plekje voor voorzien. Ik ben 18 jaar en ga binnenkort een lowryder kweekje doen.
    Ik heb lowryder zaden van happydude zelf besteld.
    Nu, de zaden komen waarschijnlijk maandag of dinsdag aan dus dan kan ik beginnen.
    Hoe lang zou ik ze binnen (voor het venster) laten op'bloeien' want er is geen groeifase voor ik ze buiten zet?
    En wat moet je doen met je plantjes die buiten staan als je op reis bent? (1 week) hoe geef ze je water etc. Hoe bestendig is deze soort tegen een fikse regenbui? Welke voeding raden jullie aan voor de lowryders die buiten zullen gekweekt worden? Als je 4 vrouwtjes buiten laat opgroeien hoeveel gram krijg je er dan rond deze tijd nog af per plant denken jullie?
    Hebben jullie nu al tips of ideetjes, dan hoor ik ze graag!
    Ik heb al heel veel op dit forum gelezen dus ik stel deze vragen niet zonder eerst zelf rond te kijken.

mvg
    tekke

Re: lowryder 1# eerste kweek

heb ik dit in een foute sectie van het forum gezet, gezien ik geen antwoord krijg?

Comment

Pff, ben momenteel redelijk stoned en tzijn veel vragen die je stelt ^^

1:Hoe lang zou ik ze binnen (voor het venster) laten op'bloeien' want er is geen groeifase voor ik ze buiten zet?

Die autoflowers gaan de eerste 2 weken meestal redelijk groeien, dan komen de eerste bloeiverschijnselen en kunnen ze naar buiten. Zelfs het groeien kunnen ze met dit weer buiten doen.

2:En wat moet je doen met je plantjes die buiten staan als je op reis bent? (1 week) hoe geef ze je water etc.

Als het weer die week goed is zou ik de plant gewoon buitenzetten en bij het vertrekken goed water geven. Hoe groter de pot op dat moment hoe beter daar meer grond water vasthoud. Wiet kan wel tegen een stootje. Wat je ook kunt doen is een kennis vragen maar dat moet je natuurlijk zelf weten.

3:Hoe bestendig is deze soort tegen een fikse regenbui?

Zet de plant een beetje beschut, maar een regenbui kan geen kwaad.

4:Welke voeding raden jullie aan voor de lowryders die buiten zullen gekweekt worden?

Ikzelf kweek met de hesi lijn, maar let op met je voeding, plant je kiem eerst in stek en zaaigrond en dan in gewoon bemeste grond. De eerste 3-4 weken hoef je niet echt bij te voeden. Daarna zachtjes opbouwen en kijken of de plant niet overvoed graakt.

5:Als je 4 vrouwtjes buiten laat opgroeien hoeveel gram krijg je er dan rond deze tijd nog af per plant denken jullie?

De tijd van zaad tot oogst is 9 weken. Die plantjes zullen dan ook volledig perfect kunnen groeien en bloeien. Bij perfecte omstandigheden kan je dus zon 25-30gr per plant oogsten.

Voila ik hoop dat je iets hebt aan men antwoorden, veel suc6 verder met je kweekje
      Inf
      Don't panic! It's organic!

Comment

dankje infected, heb ik wat aan!
        ik zal als ik tijd heb wat foto's posten van de kweek.

Comment

DSC03109.jpgDSC03112.jpgDSC03111.jpg DSC03110.jpg
          de lowryder 1" zaadjes zijn aan het ontkiemen en dat ander plantje is een onbekende soort ik dacht 'bio wiet', kreeg ik van iemand.
          kan je ook voeding kopen in een gewone winkel die geschikt is?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tekke View Post
            de lowryder 1" zaadjes zijn aan het ontkiemen en dat ander plantje is een onbekende soort ik dacht 'bio wiet', kreeg ik van iemand.
            kan je ook voeding kopen in een gewone winkel die geschikt is?
            ik meende ergens gelezen te hebben dat pokon voor druiven/citroen ook werkt voor de wietplant...meende dat 1 van de modjes dat gezegt had...CORRECT ME WHEN IM WRONG !!
            Greetz,
            L00n3y

Comment

is er nog goede voeding die je niet speciaal in een growshop moet gaan kopen?

Comment

Goh, ben daar niet zeker van, je moet bedenken dat canna voeding speciaal op die planten is afgestemd.. En dat die voeding gemaakt is voor planten die je moet consumeren.
                Je kan gemakkelijk een flesje groeivoeding bestellen via internet

Met citroen kan je de zuurte van je water aanpakken, ph verlagen

Comment

Ik ga mijn plantjes eerst in stekgrond zetten en als ze groter zijn in een 5 liter pot met voorbemeste potgrond wat hydrokorrels erdoor en wat gecomposteerde paardenmest. Ik hoop dat dit zal volstaan.

Comment

hej,

omdat de lowryders autoflower zijn, vroeg ik me af of bloeivoeding alleen al niet volstaat, mits ze toch geen groeifase hebben. ?

Comment

Ja hoor dat is voldoende, bij de groei volstaat je voorbemeste potgrond. Geef ook niet te snel voeding he, na 3-4 weken beginnen met een zachte dosis

Comment

welke voeding raad je aan van deze site? of ander idee? http://www.happydude.nl/index.php?cP...53cb63fe2bee73

Comment

http://www.eugrowshop.eu/nl/voeding-...omponent-1ltr/ lijkt deze voeding (groei+bloei) jullie goed?

Comment

DSC03115.jpgDSC03113.jpgDSC03118.jpgDSC03117.jpg

2 zaadjes waren niet ontkiemd en 2 zijn er niet boven gekomen. 6 blijven lowryders blijven er over. en het onbekende plantje groeit snel verder

Comment

Ik gebruik die voeding zelf niet, maar er zijn wel mensen die dat gebruiken hier, denk niet dat het kwaad kan ik gebruik Hesi.

Comment

Bezig...
                              X