Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e Kweek; 5 x Lowryder #1; SL

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1e Kweek; 5 x Lowryder #1; SL

Zo dat ziet er lekker uit zeg. Dat er een paar oranje worden maakt niet uit. Er komen toch meer stampers bij. Zodra ze ong 75% gekleurd zijn, zijn ze pas klaar meestal. Dus gaat de goeie kant op. Ziet er leuk uit dat stamper hoopje.

Denk dat je wel dik veel stuifmeel hebt, van die Godzilla vent wat je had

Comment

hahaha dankje angelic..ja wil die stampers wel zien komen en snel ook hehe...betekend dat ze dikker worden hmmm
      hoofd toppen zijn al ongeveer anderehalf tot 2 duim dikte ..

ja maar heb nie veel opgevangen allee wat jij krijgt van me, heb niks voormezelf maybe next round want heb
      reguliere zaadjes en allebei de mannen waren godzilla's hehe
      Sensi Mil Lia

Say this when your high: Tetrahydrocannabinol _______ If you can? Smoke Again!

Comment

Daar zijn we weer alweer dag 40..gaat de goeie kant op plantjes staan in de bloei..
        niet zo sterke geur als normale wiet geur..meer citrus geurtje maar hoop dat dit toch wat gaat veranderen ..

Laten we beginnen want ik zit met ene paar vragen

Dag 40 -

Dag 40a.jpgDag 40.jpg

Onderaan zie je balletjes..is dit gewoon de aanmaak van ''toppen'' of is t gewoon een slet die zwanger is hehe?

Dag 40h.jpgDag 40b.jpgDag 40f.jpgDag 40c.jpgDag 40i.jpgDag 40d.jpgDag 40j.jpgDag 40g.jpgDag 40k.jpgDag 40e.jpg

voor derest ziet het er denk ik normaal uit..puntjes worden beetje bruin en blad geel..

commentaar en tipsss zijn meer dan welkom!!

SensiMiLlia
        Sensi Mil Lia

Comment

Die zijn d'r heerlijk uit. Kleine kerstboompjes, dik vol met stampers.

Het lijkt er inderdaad op dat een klein deel bevrucht is. Maar zo te zien niet alles alleen het onderste deel zo te zien. Heb je toch wat zaadjes extra, en lekkere buds

Comment

Re: 1e Kweek; Microkweekkast; 5 x Lowryder #1; Spaarlampen

Volgens mij is das gewoon bloei, Zijn niet bestoven. bijna onmiddellijk na bestuiving verschompeld de pistel. Jij hebt daar mooie verste witte pistels lijkt dus niet bestoven. Je zaadzakken zijn echter wel flink gezwollen vreems hoor dat je pistel nog wit is.

Grtz
            Last edited by monty; 7 August 2010, 19:14.

Comment

nou monty wat je besproken hebt op de mail denk ik dat ze wel zwanger ja..
              gelukkig niet alles maaryah dan heb ik zaad en wiet hahaha..

kan iemand mij vertellen wat verder de stappen zijn?
              - wanneer de zaadjes ongeveer klaar zijn..
              - blijven ze in de toppen of vallen ze eruit meestal?

en nog iets het is best wel dicht bevolkt door de bladeren.. zou ik de onderste eraf kunnen knippen of iets dergelijks..
              net als dit >

gallery_19767_6715_267323.jpg

zodat mn toppen wat meer licht krijgen en k wat overzicht heb over de toppen of gevallen zaad?

en zo ja,, welke bladeren zou ik kunnen knippen..

alvast bedankt!!

Sensi Mi Llia
              Sensi Mil Lia

Comment

Bladeren zitten er om een reden ze voeden jou plant en verwerken alle stoffen die je toppen nodig hebben
                Dus beter laat je ze zitten.
                Verder vind ik het een mooie kweek en dat die pistels oranje worden dat had ik vorig jaar ook 1 tipje probeer je plant zo lang mogelijk
                te laten staan hoe langer je bij lowryder wacht met oogsten hoe meer je toppen zullen zwellen en misschien dubbele bloei het is een sterke
                plant.

groetjes
                God was never on your side..

Comment

Thnq you belladonna! heb ik veel aan ..

zal ze zeker zo lang mogelijk laten staan en de bladeren dan maar laten hange hehe..

Gr SML
                  Sensi Mil Lia

Comment

Ziet lekker uit dat plantje Lekkere buds zo te zien. Zal wel lekker ruiken neem ik aan?
                    Heb je toch nog wat zaadjes voor een volgende ronde TNT is weer eens traag Zal wel dinsdag aankomen denk ik dat stuifmeel. Bij mij blijven zich nog heerlijk stampers aanmaken. En zaadplanten zolang mogelijk laten staan, die zaadhulsjes barsten vanzelf open. Ook daarna met drogen, kan je ze eruit halen.

Comment

Re: 1e Kweek; Microkweekkast; 5 x Lowryder #1; Spaarlampen

De zaden zijn rijp als ze mooi bruin zij een een vlekken of tijgerpatroon vertonen. de zaadzak scheurd op een gegeven moment open maar het zaad vlijft er doorgaanss nog inhangen. Als het zaad helemaal rijp is kan het wel loslaten en uit de plant vallen. Dus lang staan laten. Het ziet dan ongeveer zo uit.CIMG0264.JPG
                      Attached Files

Comment

@ angelic haha dat is ni3t mij plantje heb ik gewon op internet gevonden wou ff een voorbeeldje laten zien .. maar zou zeker lekker zijn hahaha..
                        heb je het nog niet ontvangen? klote tnt wat heb ik een hekel aan dat bedrijf bah bahh nog ff afwachten hahaha jaaa zal wel meer zaadjes hebben..
                        maar heb er al redelijk wat lowryders.. zal denk ik veel gaan ruilen ofzo ...

@ monty bedanktt!!!! het is me nu helemaal duidelijk hoe het er uiteindelijk uit moet zien dit zijn fotos waar ik veel aan heb en veel
                        beginnende kwekers denk ik ook hehe zal nu afwachten tot alles klaar is zit nu in 6 weken voorbij nu week 7 denk dat ze in week 10 ofzo klaar moeten zijn(correct me if im wrong)

bedankt voor de reactiess !!

SML
                        Sensi Mil Lia

Comment

Nee nog niet ontvangen. Maar op maandag meestal geen post daar. Dus zal het denk ik wel dinsdag worden. Ah lol dacht al dat je plantje ineens zoveel veranderd was.
                          Ja TNT is klote. Ze hebben ja het alleen recht niet meer. Moeten ze nog maar meer bezuinigen. Zelfs me pakket uit Duitsland was nog sneller binnen.

Denk ook dat als ik veel lr's seeds heb. Denk ik wel ga proberen te ruilen, mensen die intresse hebben in lr's.
                          Zal denk ik niet zo groot zijn de vraag naar lr's. Maarja gewoon wat seeds extra erbij doen dan Maakt het meer intressant.

@ monty
                          wat is dat voor soortje? Alles zo los van elkaar, en zaden eraan?

Comment

@ monty
                            wat is dat voor soortje? Alles zo los van elkaar, en zaden eraan?
                            Foto komt van een bestoven herma die hier als kamerplant heeft gestaan vandaar het zo gestrekte uiterlijk. Ging hier echter om te laten zien hou de calyx openscheurd maar het zaad dan nog niet helemaal rijp is en er dus dan ook nog gewoon aan de plant blijft zitten tot het geheel uitgerijpt is. Het zaadje zit zolang nog vast aan de plant op de plaek waar later aan de stompe kant dat kleine kratertje te zien is.

Grtz

Comment

Bedankt voor de uitleg monty. Vond het wel grappig uitzien. Vandaar dat ik het vroeg. En had ergens een ander soortje gezien die van die rare toppen aanmaakte en zo iel was. Dacht dat het die was.

Comment

Update? Hoe staat het ermee?
                                TnT post is volgens mij het envelopje kwijt ofzo Of gaat die envelop weer de halve wereld rond. Zoals me pakket vanuit duitsland, maarja was die binnen 3 dagen er al
                                Morgen weer afwachten. Me lowryders gaan lekker voortvarend

Comment

Bezig...
                                X