Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e Kweek; 5 x Lowryder #1; SL

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1e Kweek; 5 x Lowryder #1; SL

Morgen zal ik weer even updaten, Aantal zaadhulsjes zijn gescheurd en zie je groen zaad.. dit zal waarschijnlijk nog moeten rijpen!!

Wat is eigenlijk de verdere aanpak.. de komende weken te drinken geven en verder dr gangetje laten gaan..lekker saai hehe..

Hmm had je net een pm gestuurd maar hier heb ik mn antwoord klote tnt beter dat ze hun werk goed doen, want de mannetjes zijn dood en kan niet opnieuw opvangen (ook zo achterlijk van me dat ik niks voor mezelf heb) blijven hoop hebben en dat ze het bezorgen
    Sensi Mil Lia

Say this when your high: Tetrahydrocannabinol _______ If you can? Smoke Again!

Comment

Re: 1e Kweek; Microkweekkast; 5 x Lowryder #1; Spaarlampen

Zaden moeten nu verder afrijpen. Je gaat gewoon verder met voeden zoals je gewent was en laat de plant redelijk lang doorbloeien om je zaden mooi rijp te krijgen. Het zaad is rijp als het mooi bruin (sommige soorten meer naar het grijs) en een mooie getijgerde tekening heeft. succes.

Grtz

Comment

@ Monty - bedankt zal het gewoon afwachten kan niet meer dan dat zaadhulsjes knappen beetje open en nog groen zaad!

Dag 48 -

Dag 48.jpgDag 48a.jpgDag 48f.jpgDag 48h.jpgDag 48c.jpgDag 48d.jpgDag 48i.jpgDag 48b.jpgDag 48g.jpgDag 48e.jpgDag 48zaad3.jpgDag 48zaad2.jpgDag 48zaad1.jpg

Nou zoals je ziet,
        - niet veel veranderd toppen beetje dikker geworden, je ziet ook meer oranje haartjes.
        - aantal zaadhulsjes open (laatste 3 foto's)
        - bladeren beginnen geel te worden

Wat mij wel opvalt.. dat het niet zo erg lekker stinkt.. redelijk milde geur wel een soort van citrus geurtje heel apart..
        maar geen sterke wiet geur..

De onderste toppen en onderin..maken nog niet veel stampers aan en je ziet redelijk veel haartjes nog (zie foto met 1 vn de zaadjes) vergeleken met de hoofdtop.. (tip?)

Verder gaat alles goed..

Tip commentaar altijd welkom.... zit nu op.. 7 weken zaden nog lang niet rijp denk ik.. tot 10 weken laten staan of langer?

Greetzzz.. Grownaldinho
        Sensi Mil Lia

Comment

I'm back!!

Laptop gecrashed chipset moederbord overleden ..
          But back with a brand new pc hehe...

heb ondertusse nog meer problemen!!

ik zie wit op mn bladeren lijkt wel schimmel!!!! wat moet ik hieraan doen??
          zijn echte kleine vlekjes lijkt wel beetje schuim...

morgen drop ik een foto maar wie kan me ondertusse helpen
          Sensi Mil Lia

Comment

Volgens mij is dat meeldauw. Heb dit ook gehad bij mijn lr2 toen ze van buiten naar binnen gingen.
            En TNT heeft zijn bezorgdienst nagelaten. Stuifmeel is er nog altijd niet, en verwacht ook niet dat het nog komt.

Comment

oke en was is dat meeldauw?
              is dat schadelijk of iets wat kan ik er tegen doen?

ik had tnt gesproken zeiden dat iets mist ging bij post sorteren ofzo en dat er wat vertraging in zit
              maar volgens mij liege die honde gewoon.. gewoon dom hebben ze een mannetje gerookt als iemand t gestolen heeft wahauwhawuhaw
              Sensi Mil Lia

Comment

Meeldauw is schimmel. Zou er toch wat aan gaan doen. Ziet het uit als dit?

hoop nog dat het stuifmeel nog aankomt. Maar bijna 2 weken vertraging
                Heb nu een 250W hps setje moet die nog aansluiten

Comment

yup daar ziet het naar uit..

wat kan ik ertegen doen..

hmmm jua ik weet t ook nie nog ff wachte op die debiele
                  Sensi Mil Lia

Comment

even opgezocht:
                    curatief:
                    verwijder aangetaste bladeren en spuit met een systemisch fungicide

De zieke plantendelen zo snel mogelijk wegsnijden en niet composteren maar afvoeren met de GFT-afval zodat de schimmelsporen niet terug in de tuin kunnen keren in minder goed verteerde compost.

Comment

ik blijf die micro kweekjes leuk vinden, echt de hippy kweek tijd nog, kleerkast etc leegmaken lampje erin planten erin en laten gaan die handel .

Comment

hehehe ja...

is mn eerste echte kweek dus alles is nog nieuw..

ga er denk ik wel verder mee maar dan wat meer planten en wil een aantal pp denk ik
                        Sensi Mil Lia

Comment

Laptop kapot, dus wat later foto's gedropt!

Dag 62 - denk ik ! geen gegevens van mn laptop en op forum onduidelijk te zien welke dag alles gedropt is dus ff rekenen..

IMG00371-20100825-2312.jpgIMG00370-20100825-2312.jpgIMG00359-20100825-2309.jpgIMG00372-20100825-2313.jpgIMG00367-20100825-2311.jpgIMG00361-20100825-2309.jpgIMG00362-20100825-2309.jpgIMG00356-20100825-2308.jpgIMG00369-20100825-2312.jpgIMG00368-20100825-2312.jpg

Dag 62 denk ik dus.. veel oranje haartjes.. aantal zaadjes rijp veel ook niet...

heb aantal blaadjes weggeknipt ivm meeldauw..

wanneer is hij klaar voor de oogst? want wil nie dat meeldauw op mn toppen komen....
                          Sensi Mil Lia

Comment

Zou ze nog even laten staan. Geef je ze alleen nog water? Laat het blad mooi vergelen Trekt die lekker alle voeding uit het blad, wat de smaak ook ten goede komt.

Comment

tijdens de hele periode heb ik heel weinig voeding gegeven 5x denk ik en echt heel weinig,,
                              geef nu alleen water moet nu kijke hoelang nog want volgens mij is hij redelijk klaar laat m nog een weekje staan
                              dan is hij 10 weken precies...
                              Sensi Mil Lia

Comment

Na beter onderzoek zie ik dat haartjes bruin beginnen te worden en dat zaden rijp zijn!!!! (correct me if im wrong)

Heb 25 zaadjes eruit kunnen halen die al mooi bruin zijn..

Dag 64 -
                                IMG00378-20100830-1958.jpgIMG00377-20100830-1957.jpgIMG00381-20100830-1959.jpgIMG00385-20100830-1959.jpgIMG00384-20100830-1959.jpgIMG00387-20100830-2000.jpgIMG00383-20100830-1959.jpgIMG00374-20100830-0027.jpgIMG00376-20100830-0028.jpgIMG00382-20100830-1959.jpgIMG00379-20100830-1958.jpgIMG00380-20100830-1959.jpg

Vraagjes....

- Omhakken?
                                - Zaadjes riip genoeg?
                                - wiet die om de zaadjes zaten zijn die rookbaar?
                                - als ik hem omhak eerst de zaadjes eruithalen of na het drogen? of maakt het niks uit wanneer?
                                - heb nog beetje last van meeldauw, dus bij omhakken blaadjes met meeldauw wegknippe?

op dit moment is alle info en tipss meer dan welkom!!
                                Sensi Mil Lia

Comment

Bezig...
                                X