Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ja totdat het steeltje knalt, en het niet meer buigt. Meestal is dat tussen de 5 en 10 dagen, maar kan ook 15 dagen zijn. Als het takje breekt, en op een ander punt ook. Dan is die klaar
@ Angelic.. ja ik laat m zeker 10 dagen staan.. ze zijn nu wel goed aan t drogen maar na 10 dagen is chlorofyl bijna volledig afgebroken ..
vind m raar ruiken nu echt naar hooi .. maaryah dit zal wel verandere hoop ik..
@ Hashie hehe ja en plantje was niet eens zo groot.. dus ben tevreden voor mn eerste keer
Sensi Mil Lia
Say this when your high: Tetrahydrocannabinol _______ If you can? Smoke Again!
Ja is normaal dat die nu wat naar hooi ruikt. Is niet meer zo intens, en de suikers moeten zich nog omzetten
Heb de mijne nu ook geoogst. En heb 264 GR nat eraf gehaald. Ze hadden wat langer mogen staan. Maar wil snel aan een ander soort kunnen beginnen. En veel verschil zal het toch niet meer maken.
Volgende ronde zal ik zowiezo wel meer grammen eraf halen. Ben benieuwd hoeveel ik zelf ook droog over houd. En ben ook benieuwd naar jou droog gewicht
Knippen had ik goeie hulp hoefde zelf niet veel te doen dan alleen maar het grote blad eraf te trekken
Comment