Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lowryder#1 kweek (Tneon)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lowryder#1 kweek (Tneon)

    Korting op 420shop
    Heb 10 lowrders te kiemen gelegd. Om de dag kiemden er een paar. Nu ze allemaal ontkiemd zijn zitten ze lekker allemaal in het tentje onder de grond. Met een Tneon 150 watt erboven.

    3 dagen terug kwamen er al 4 boveneergister 4, en gister nog de laatste 2. Dus jammergenoeg niet gelijkk geplant.

    Nu zijn er al 6 van de 10 boven de grond met hun koppies.
    En zo te zien strekken ze niet.
    Ze hebben het zaadhulsje er nog op zitten, die zal er wel snel vanaf vallen. Stengeltje zo te zien is mooi groen.(nog klein)

    Verwacht dat morgen de andere ook hun kopjes boven steken. Heb ze nu op 24 uur licht. Zodat ik ze daarna gelijk op 18/6 kan gooien.

    Heb een paar foto's gemaakt, maar dat is puur van dat net een paar boven de grond uitkomen. En btw let niet op de boeken/dvd's Die easyroller touwtjes waren ietsje te kort, aangezien ik ze in kleinere potjes gezet heb. Is maar voor even.

    Of kan ik ze gewoon met het propogatorkastje eronder zetten. Maar ben bang dat ze dan zullen strekken.

    Meer foto's zullen volgen zodra ze wat groter zijn, en op 18/6 staan. Tot nu toe gaat het de goeie kant op. 10 van de 10 zaden ontkiemt. En nu afwachten hoeveel man/vrouw. Nu twijfel ik nog of ik gewoon eerst een zadenkweek zal doen. Om meer zaden te hebben voor een volgende keer.
    Attached Files
    Last edited by Angelic2010; 14 July 2010, 21:39.

    #2
    Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

    Nu alweer 3 dagen verder. 2 van de 10 zijn niet echt goed doorgekomen. En heb ik weg gegdaan.
    Dus 8 van de 10 boven de grond, en groeiend. Toch mooi resultaat.
    Heb ze ook sinds vandaag overgepot in 4 liter potten, bij sommige potjes zag ik onder al een worteltje doorkomen.
    Dus heb nu 8 x lowryder #1 op 4 liter staan. De een is weer wat groter dan de andere, maar is omdat ze niet tegelijk bomen kwamen helaas.

    Gelukkig zijn ze totaal niet gestrekt, denk eerder dat het ook door de 75 watt(2x) komt. Mischien dat ik er later nog eentje bij haal. Maar eerst maar eens even zo.

    Hierbij wat foto's van vandaag:
    DSC04859.jpgDSC04851.jpgDSC04858.jpgDSC04860.jpg

    Heb ook een met 3 kiemblaadjes, en 3 wietblaadjes. Triploid?
    Last edited by Angelic2010; 10 July 2010, 22:49.

    Comment


      #3
      Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

      ziet er goed uit, deze ga ik zeker volgen, ben benieuwd!
      sigpic

      Comment


        #4
        Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

        Zo alweer paar daagjes verder. Het gaat de goeie kant uit. Die wat later de grond in zijn gegaan beginnen nu ook wat te schieten. Ze zijn totaal niet gestrekt.
        En ook al hang ik de lamp erg hoog. Ze willen gewoon niet strekken Dus 1 july was kiemdag, tot nu vind ik dat ze er netjes uitzien onder 150 watt Tneon. Ben erg tevreden erover.

        DSC04937.jpgDSC04932.jpgDSC04930.jpgDSC04927.jpgDSC04926.jpgDSC04938.jpg

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

            Mooi man, kom je hier ook eens in de gaten houden want vind het wel een interessant lampje!
            Grtz $iR
            sigpic

            Comment


              #7
              Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

              Heb ze vanmorgen water gegeven. Van het water wat gister uit de hemel viel. Het lijkt mischien nat, maar zoveel hebben ze niet echt gekregen. En morgenmiddag krijgen ze pas weer water of overmorgen. Voor nu hebben ze wel genoeg, denk ik zelf. Volgende keer dat ze water krijgen, zal er ook wortelstimulator bij zitten.
              Last edited by Angelic2010; 11 July 2010, 18:44.

              Comment


                #8
                Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

                Ga de planten nu tijdelijk (geen ph meter) Spa blauw geven. Deze heeft een lagere ph waarde als kraantjeswater. De grond is nog goed vochtig, dus morgen en overmorgen geen water. Dan eens kijken hoe die grond aanvoelt.

                Valt me wel op dat 1 echt heel snel groeit. Meestal is dat toch een teken dat het op een man uitdraait? De andere groeien gelijk en trager tegenover die grootste. Weet dat de kenmerken man/vrouw later te zien valt. Maar mannen groeien in het algemeen sneller. Weet niet of dit ook bij autoflower is.

                Comment


                  #9
                  Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

                  Aotoflower strek niet hoor en als ie dat wel doe dan heb je geluk hoe groter hoe meer opbreng blij Lowryder1
                  Man zie wel aan zijn ballen
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

                    Dus al zou ik de lamp hoger hang, strekken ze niet? Heb van sommige lowryders gezien die erg gestrekt waren omdat ze te weinig licht hadden.
                    En van mij mogen ze toch wel een beetje strekken zeg. Ze staan er wel lekker bij, maar wat groter mogen ze toch wel.
                    Als ze tussen de 25 a 40 cm kunnen worden. Dan moeten ze hier nog wat aardig groeien.
                    Jammer dat als ik nu die afghaan x nycd erbij zou zetten, er toch echt een hoogte verschil zal ontstaan. Dus dat word wachten. Maar die afghaan x nycd ga ik toch in een scrog proberen. Over het zien van mannen dat weet ik.
                    En heb jammer genoeg geen ruimte voor een 2e tentje.

                    Comment


                      #11
                      Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

                      Weer een foto update. Ben voor de rest tevreden over de lowryders. Al heb ik er 2 die echt traag groeien(zijn wel later geplant, en toch veels te traag), en een triploid die ook vrij traag gaat. De rest gaan super. Heb ze nu al 2 dagen geen water gegeven. En morgen krijgen ze ook niks. Daarna eens kijken of ze wat water kunnen hebben(niet veel) met wortelstimulator van house & garden.
                      4.jpg1.jpg3.jpg2.JPGgezamelijk.jpg6.JPG
                      5.jpg

                      Comment


                        #12
                        Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

                        Hier waar een paar shots van gisteravond. Heb ze vanmorgen een beetje water gegeven(spa blauw ph 6.0)

                        DSC04991.jpgDSC04998.jpgDSC05004.jpgDSC04988.jpgDSC04989.jpgDSC04992.jpgDSC05001.jpg

                        Comment


                          #13
                          Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

                          Net eens gekeken bij de grootste lowryder. En de zijtakjes beginnen ook al in aantocht te komen. Zo te zien bij de rest ook.
                          Dus zodra deze lekker opgekomen zijn zal ik weer foto's plaatsen. Jammer dat er zo weinig reakties zijn. Of ligt het puur aan dat het lowryder is? Niet intressant genoeg Zal wel intressanter worden als die in de bloei staat. Kan niet wachten totdat ik die afghaan x nycd kan ontkiemen.

                          Comment


                            #14
                            Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

                            Haha denk inderdaad gebrek aan intresse heb zelf ook lowryders #2 staan, ong 3 weken nu. Ziet er goed uit die van jouw.
                            Volgen ong hetzelfde groeitraject.

                            Comment


                              #15
                              Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

                              Interesse!

                              Comment

                              Bezig...
                              X