Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lowryder#1 kweek (Tneon)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

zo grote plannen ga je zeker volgen wil ook nycd hebben dus ben beniewt
    Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
    laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Hehehe oke oke meteen met je volgende soort.. ik wacht daar een maandje mee (wat ik vervelend vindt) want ik ga vrijdag trouwe enzo
      en dan huwelijksreisje en bla bla blaaaaa.. dus oktober zal ik denk ik beginnen met AK 47 en AK 48 denk ik...heb ik tegen kerst veel snoepgoed..
      Sensi Mil Lia

Say this when your high: Tetrahydrocannabinol _______ If you can? Smoke Again!

Comment

Ja ik wil niet meer zo afhankelijk zijn van coffeeshops of taxi's. Vandaar dat ik ook meteen wil doorgaan. Liever me eigen rokertje waar je hard voor gewerkt heb. Dan vaker bewerkte wiet die je rookt.
        Mooi dat je gaat trouwen alvast gefeliciteerd! Lekker huwelijksreis. Dan zou ik ook even niet kweken Heerlijk genieten op dat moment.

Heb nu 5x afghaan x nycd maar lees nu veel herma's.... Dus denk dat ik me ga indekken om wat extra zaad te halen. Niet dat ik dalijk met alleen maar herma's opgescheept zit waar ik niks aan heb.

Ben aan het denken voor ak48 of snowwhite (of iets anders) Ik laat die afghaan x nycd wel gewoon ontkiemen. En zie wat het word. Kan ook zijn dat ik gewoon vrouwtjes krijg. Maar zie teveel herma's op internet..

Comment

mooi hoor

Comment

laat het smaken de Lowryder#1,
            succes met de volgende kweek
            Gzz

Comment

Nou ik heb ze eerder afgehaald. En het is toch droog naar mijn mening dan. Ik gooi het tussendoor lekker in de weckpot. Het is toch 50 gr geworden
              Er staan alweer 5 nieuwe onder de tneon. Die onbekende doen wat langer over het kiemen. 1 laat al een kleine wortelpuntje zien Dus ze kiemen wel. Nu de andere 4 nog.

Heb de lotto gewonnen op JD Dus krijg ook nog 6 purple princess zaden Dus die ga ik ook ontkiemen. En in de tent ermee. Dat word een mengelmoes kweekje
              Wat me in ieder geval meer opbrengst gaat brengen dan wat ik nu heb.

Ook groei ik ze kort even voor, en dan op 12/12 onder de hps Zal dan een stuk sneller gaan. Even kijken wat voor topbooster ik erbij ga doen. Twijfel tussen Cannaboost, of Bloombastic van atami.
              Ook zal ik een flesje pk13-14 halen

Maar dat alles in me nieuwe verslag.

Comment

Nice grow angelic en mooi afgerond. Vind het toch niet slecht hoor, 50G onder een 50W lamp...
                Veel suc6 in de toekomst.

Grtz $iR
                sigpic

Comment

Geen 50W

Groei/bloei onder 150W tneon. En laatste 9 dagen 250W hps.

Comment

super wist niet dat met 150w zo veel berijkt kon worden

lekker hoor
                    Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                    laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

nice going man.

Comment

Heb me nieuwe kweekje ook onder Tneon staan. Dit keer geen lowryders
                        Maar 5x afghaan x nycd 5x Purple Princess 1x onbekend

Ga die wel afbloeien onder HPS.

De lowryder is zowat alweer bijna op. En iedereen zei wat voor soortje is het. Die ruikt lekker. Dus kweekje is wel geslaagd.
                        Zelf vind ik hem ook wel te roken. Heb natuurlijk betere soortjes gehad. Maar ook veel slechtere.

Hoop dat me nieuwe kweekje ook goed verloopt, en dan natuurlijk veel meer oogst Wat niet moeilijk zou moeten zijn, omdat ik geen autoflowers gebruik.

Hier link van me nieuwe grow: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...je-)-Tneon-Hps

Comment

Ik zat nog te twijfelen over Tneon en ik zie dat jij Tneon gebruikt en dat ziet er clean uit! Ik denk dat mijn keus gemaakt is! Bless

Comment

Bezig...
                          X