Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lowryder#1 kweek (Tneon)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

gaaaat lekkeerrr zoo !!

hehe ook lekker laag jou plantjes van mij zijn paar dagen ouder hehe waarschijnlijk zelfde tijd kunnen
    we gaan oogsten hehe..

hoeveel kost de filter etc? die heb ik alleen nog niet..

gr SML
    Sensi Mil Lia

Say this when your high: Tetrahydrocannabinol _______ If you can? Smoke Again!

Comment

Ik heb de filter nu met verzendkosten 37.15 via exoticgarden nu met 10 % korting(zomerkorting) Zou snel bestellen, want die is vanaf 6 augustus dicht. Zonder verzendkosten kost die daar € 33.50

Comment

oke bedankt zal er zeker naar kijke hehe ..
        nu ruiken ze n og niet heel erg.. meer blad geur dan toppen geur hehe
        Sensi Mil Lia

Comment

Heb de man de nek omgedraait ivm met plaats gebrek. Helaas geen stuifmeel voor mij. Jammergenoeg. Als ik toch verhuisd ben komt er direkt een 2e tentje bij. Balen dat ik te weinig plaats heb. Maar heb nog 7 plantjes staan, ben benieuwd wat dat worden. 2 al duidelijk vrouw.

Comment

dag 26
            Zal niet lang meer duren, en zal de rest ook het geslacht laten zien. Naar mijn vermoeden, vrouwtjes. Over 2 kan ik dat nog niet echt zeggen, omdat die ook weer achter liggen door het late ontkiemen. Maar zoals ik de opbouw van de andere zie, lijken het mij vrouwtjes. Het blijft lekker gaan zo

DSC05297.jpgDSC05289.jpgDSC05286.jpgDSC05287.jpgDSC05313.jpgDSC05311.jpgDSC05285.jpg

Comment

lijken mij ook allemaal vrouwtjes..behalve op je laatste foto rechts boven is groter..(zal misschien niks zeggen hehe)

bij mij was het debieletje en de grootste snelste groeier de mannetjes hehehe

maar ziet er goed uit lekker gezond
              Sensi Mil Lia

Comment

Die laatste foto rechtsboven is een vrouwtje Heb die iets laten strekken, omdat ze zo laag bleven tegenover de grootste. Maar die laat al stampers zien Puur waar de zijtakjes komen valt het me op de vrouwelijke eigenschappen. Heb 1 mongolisch plantje. Maakt heel raar blad aan, die wat ik dacht dat het een triploid was. Dat is het dus niet, maar een mongooltje wat wel groeit

Comment

DAG 27

Als het goed is, zal morgen de filter binnen zijn. Want als ik het tentje open doe, ruik ik toch wel wat.
                  Ben aan het denken om morgen de bloeilamp(helaas 1tje) er in te hangen.
                  Omdat ik er maar 1 bloeilamp heb. Ga het maar combineren met groei/bloei.
                  Zal ik eens kijken voor van die tornado lampen. Om die erbij te hangen voor meer bloeilicht. (alle beetjes helpen )
                  De 75 watt lampen zijn jammergenoeg moeilijk te krijgen, en heel NL zit zonder Juist de 75 watt niet leverbaar in NL
                  Ze blijven nog mooi groen, even denken wanneer ik nu begin met bloeivoeding. Aangezien ze nog niet allemaal het geslacht laten zien.
                  Maar dat is in aantocht. 2 hebben gewoon nog wat groei nodig. En het mongooltje laat ik gewoon groeien(rare bladvorming) is ook de enigste die dat heeft.

Zal nu wel moeten kijken hoe ik de LV lager ga krijgen. Enige oplossing? Of zal die omlaag gaan zodra ik de afzuiging/filter gereed heb? Tempratuur gaat gewoon niet over de 28 graden heen Blijft er een klein beetje onder. Maar de lv zit nogal hoog.

Any comments?

DSC05355.jpgDSC05341.jpgDSC05339.jpgDSC05346.jpgDSC05347.jpgDSC05337.jpgDSC05348.jpg

Comment

Re: Lowryder#1 kweek (Tneon 150 watt)

Lekker compact je plantjes. het vele blauw in je groeilamp heeft ze bvijna niet laten strekken, nice.

Die lv gaat zakken als je flink afzuigd.

Grtz

Comment

Filter is binnen, straks voor de rest kijken. Bloeilamp in duitsland besteld. Dus dat word even wachten. Zal niet lang duren en heb ik er eindelijk 2. Daar zijn ze dus wel makkelijk verkrijgbaar. En kan ik meteen tegelijk de bloeilampen erin draaien, dus wacht ik nog met bloeilampen te gebruiken. En kunnen ze nog even door onder de groeilamp.

Heb nu 4 vrouwtjes ontdekt. Duurt niet lang en zullen de laatste 3 zich ook vertonen. Naar mijn mening zijn dat ook gewoon vrouwtjes. Maar nog geen kenmerken dus kan er nog niks over zeggen. Ze blijven lekker gaan, mooi groen. Nog geen bladverkleuringen.

Kan niet wachten tot ik met de andere kan beginnen(geen autoflower) Die zal ik dan een tijdje groeien, en dan sneller op 12/12 zetten.

Comment

DAG 28

Eentje is wat gestrekter(mijn bedoeling) Je ziet de stampers er mooi uitkomen. Ze hebben nu al 3 dagen geen water gehad. Morgen even aan de grond voelen, en mischien een beetje water mogen ze dan hebben. Nu hopen zo snel mogelijk de bloeilamp in huis te hebben. Zodat ik ze alle 2 erin kan draaien. De filter/buisventilator/slang is al in huis. Buisventilator is al gereed gemaakt met een kabel.

De bladeren hangen nu puur omdat de lamp bijna uitgaat. En ze bijna gaan slapen.
                        DSC05372.jpgDSC05368.jpgDSC05382.jpgDSC05391.jpgDSC05385.jpgDSC05394.jpgDSC05369.jpgDSC05384.jpgDSC05363.jpg

Comment

Net even gekeken. En heb heel goed moeten kijken. Heb dus 7 vrouwtjes van de 8 die doorgekomen zijn. Mooi getal, voor eerste keer binnen. 1 man helaas verwijderd door te weinig plaats. Ze hebben nog geen water gehad. Zal ze vanmiddag een beetje geven. Wanneer zou ik bloeivoeding geven?(terra flores) Ze staan sinds kort in de bloei. jammergenoeg weer niet tegelijk. Dus daar moet ik wel op letten.

Comment

Planten zien er mega goed uit geen voeding geven ze zijn mooi groen en de bloei is al tezien
                            gewoonz o door gaan
                            God was never on your side..

Comment

Zal ze geen voeding geven, bewaar de voeding wel voor de afghaan x nycd
                              Als ik ze zonder lamp bekijk. Zijn de bladeren echt mooi groen. Geen bladverkleuring. Dus naar mijn mening zien ze er inderdaad goed uit. Maarja lowryder is een makkelijk te kweken plantje

Comment

DAG 30

De stampers beginnen nu echt duidelijk zichtbaar te worden bij ze allemaal. De opbouw is in zicht, de iets wat gestrekte heeft duidelijk zijtakken, met stampers inbouw. Dus het groeien doen ze goed onder de Tneon dat is me duidelijk. Nog evenwachten tot ik de 2e bloeilamp heb. En zet ik die 2 erin. En eens kijken hoe die lowryders gaan bloeien onder de bloeilampen ervan 2700K. Zal vandaag ook kijken om de filter op te gaan hangen. Was nog aan het twijfelen, of ik hem buiten de tent laat, of in de tent.

DSC05412.jpgDSC05431.jpgDSC05423.jpgDSC05419.jpgDSC05420.jpg

Comment

Bezig...
                                X