Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lowryder#1 kweek (Tneon)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

    Anonymous de geur is echt wel lekker vind ik. Citrus achtige geur, is nog niet zo sterk als dat die hoort te zijn. Maar dat duurt niet lang meer.
    De lengte van de plant kan je eigenlijk zelf wel bepalen bij de lowryder. De lamp zo laag mogelijk houden. Heb er 1 van 16 cm ! Heeft ook nog te maken met de pot. Ze kunnen nog veel kleiner. Voor denk ik de lengte 30 cm, pak een pot van 4 liter.

    Die andere heb ik laten strekken tot 30 cm. Spijt ervan dat ik die kleine ook niet heb laten strekken. Maakt lastiger buds aan dan de gestrekte naar mijn mening.

    Heb nu net de HPS geinstalleerd. Deze gaat morgenvroeg voor de eerste keer aan.
    En dan benieuwen wat de temp/LV zal doen. Dus hopen dat ik dus alles goed heb aangesloten, dat de plantjes morgenvroeg een dikke straal licht krijgen.
    Bij de volgende kweek begin ik gewoon weer met Tneon en gedeelte bloei daarmee, en zoals nu met de lowryders aan het einde met hps. Leuk zo te combineren. Spaart kosten uit, en toch een opbrengst + lekker rokertje.

    Zal als ik wakker ben, en de lamp een tijdje is aan is. Foto's maken ervan. Hoe ze erbij staan, ze dikken zich lekker aan.

    Comment


      Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

      Dag 55

      DSC06420.jpgDSC06428.jpgDSC06424.jpgDSC06417.jpgDSC06423.jpgDSC06367.jpg
      Last edited by Angelic2010; 26 August 2010, 10:33.

      Comment


        Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

        nog 2 weekjes en dan kunnen ze denk ik wel omgezaagd worden
        zien er smakelijk uit in ieder geval

        grtz angel777
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment


          Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

          wow, mooie plantjes man! nice!

          Comment


            Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

            @ angel
            Heb je precies dezelfde mening. Was ook aan 2 weken aan het denken. Want vanaf vandaag krijgen ze alleen nog maar water. En daar mogen ze het mee doen. Is het normaal dat nu er hps boven hangt, er direkt betere thc aangemaakt word? Of het is mijn verbeelding. Want onder de hps is het wel opeens duidelijker te zien. Ze staan nu 11 uur onder de hps.

            Comment


              Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

              Dag 56

              DSC06459.jpgDSC06450.jpgDSC06448.jpgDSC06458.jpg

              Comment


                Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

                Dag 58

                Het gaat heerlijk. 1 heeft echt al goed compacte toppen die zich lekker aandikken. De hps doet goed zijn werk. De bladeren worden ook direkt plakkerig. De LV zakt er goed van. Ik vind het mooie buds voor lowryders Iemand andere mening Had natuurlijk een beter soortje kunnen hebben. Maarja een test die toch wel uitdraait in lekkere buds zo te zien.

                DSC06590.jpgDSC06580.jpgDSC06598.jpgDSC06582.jpgDSC06585.jpgDSC06589.jpg
                Attached Files
                Last edited by Angelic2010; 27 August 2010, 21:23.

                Comment


                  Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

                  gaat lekker bij je vrouwtjes hehehe.. nog wat van tnt gehoord of hebben ze mn postzegel opgegeten hahaha

                  de mijne zijn denk ik zo goed als klaar... zeker 80% oranje haartjes... weet nie wat ik nu zal doen oogste of nie haha
                  Sensi Mil Lia

                  Say this when your high: Tetrahydrocannabinol _______ If you can? Smoke Again!

                  Comment


                    Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

                    TNT heeft volgens mij de envelop opgegeten, of die ligt ergens naast de band. Weg te rotten.

                    Heb 1 plant die heeft veel bruine haren. Maar vergis je niet daarmee. Let op de trichomen Amber kleurig Proboeer eens macro shot te maken en dan in te zoomen op de trichomen.
                    Die vrouwtjes van mij gaan inderdaad lekker zeg. Vooral met die hps boven hun ... Is net een vrouw onder een zonnebank

                    Je merkt gewoon dat als je het blad een beetje aanraakt, je vingers al plakken. Ben benieuwd wat de opbrengst zal worden.
                    Last edited by Angelic2010; 27 August 2010, 23:42.

                    Comment


                      Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

                      Dag 59

                      1 plant begint al wat amber kleurige trichomen te krijgen. En zit voorop de rest. En is volgens mij over niet al te lange tijd klaar. De rest hebben nog vol stampers. Beginnen nu ook met en met wat bruine haren te krijgen. Maar zoals ik al zie, die wat nu al zo ver is nog niet klaar is. Kunnen die andere dus ook nog wel even. Ga niet te vroeg oogsten en ook niet te laat. Van plaatje 1 verwacht ik toch wel een mooi gewicht af te halen.(grootste) En heeft dus nog een tijd te gaan. Met de dag lekker veel Trichomen. De geur komt je wel tegenmoet als je het tentje open doet(alleen in de tent) Echt een citrus geurtje. Heerlijk in je neus.

                      DSC06668.jpgDSC06666.jpgDSC06672.jpgDSC06673.jpg

                      Comment


                        Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

                        Dag 60

                        Niet echt veel te melden

                        DSC06697.jpgDSC06706.jpgDSC06678.jpgDSC06679.jpg

                        Comment


                          Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

                          gaat goed bij jou nog niet zo lang meer ... ben wel nog pissig dat tnt niet geleverd heeft echt een k*t streek van hun anders had je ook meerdere zaadjes..
                          als ik er genoeg heb krijg je een aantal van me! een vriend van me woont denk ik in de buurt bij jou haha
                          Sensi Mil Lia

                          Say this when your high: Tetrahydrocannabinol _______ If you can? Smoke Again!

                          Comment


                            Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

                            Dag 62

                            Het gaat niet lang meer duren, en ze worden omgehakt. Niet tegelijk helaas. Dus de een moet wat langer dan de ander. Zit eigenlijk maar 3 a 4 dagen verschil in. Toppen zien d'r lekker uit, ruiken lekker. En plakt goed. Heb maar handschoenen gehaald, voor het knippen. Geen zin in plakvingers.

                            Bladeren beginnen nu ook te vergelen. Ze krijgen natuurlijk alleen nog maar water, waardoor ze nog even alle voeding uit de bladeren trekken. Het grootste blad begint met geel te worden. Rond de toppen eigenlijk nog goed groen. Dus het kan nog even door.

                            DSC06749.jpgDSC06754.jpgDSC06748.jpgDSC06762.jpgDSC06761.jpgDSC06769.jpgDSC06764.jpgDSC06765.jpg

                            Comment


                              Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

                              Hoi Angelic2010,

                              de dametjes zien er erg fraai uit, duurt zeker niet lang meer.

                              alles nog goed gekomen met je relaistje? nog even en dan lekker knippen.

                              grtz,
                              Djzusie

                              Comment


                                Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

                                Alles prima verlopen met de relais A2 (links) Moet A1 zijn, foutje van de fabrikant Heb al handschoenen gekocht. Geen zin in plak vingers. Zal toch wel een leuk gewichtje afkomen voor lowryders. Maar ander soortje was natuurlijk beter geweest.

                                DSC06829.jpg
                                Last edited by Angelic2010; 1 September 2010, 15:35.

                                Comment

                                Bezig...
                                X