Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lowryder#1 kweek (Tneon)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

    Het ziet er super uit de lowryder's,en bijna klaar ook.
    En dat wordt feest als het droog is.
    Last edited by pietweed; 1 September 2010, 09:34. Reden: spel fout
    Gzz

    Comment


      Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

      Dag 63

      Bijna oogstklaar Morgen krijgt 1 alvast haar nekkie om Ziet er echt rijp uit nu. De rest volgt niet snel erna Word in etappes knippen, omdat ze niet tegelijk de grond zijn ingegaan.

      DSC06829.jpgDSC06798.jpgDSC06813.jpgDSC06791.jpgDSC06815.jpgDSC06807.jpg

      Comment


        Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

        dat zijn zeker leuke toppen man

        Comment


          Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

          Al dat lekkers !

          Grtz Hash
          Geniet nooit met mate !

          Comment


            Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

            je gaat er lekker lang mee bezig zijn ahahah had ik ook en dat met 3 plantjes... al die kleine blaadjes pfff...

            maaryah ik moest op zaden jacht erbij hehe
            Sensi Mil Lia

            Say this when your high: Tetrahydrocannabinol _______ If you can? Smoke Again!

            Comment


              Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

              Ik heb nog wel hulp erbij, 1 voordeel. Stuifmeel heeft dus geen nut meer, en denk dat ze het weg gegooid hebben. Of weet ik wat ze ermee gedaan hebben. Hoop dat ze ervan genoten hebben dat menneke Hoop dat ze er hoofdpijn van hebben.

              Ben blij als ik ze kan knippen. Denk dat er morgenavond er 1 aangaat. Overdag kan ik het nu niet gaan doen, krijg nog bezoek. Dus morgen weer kijken hoe ze erbij staan. Sommige mogen nog wat langer staan, en zijn nog niet rijp.

              Comment


                Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

                Nou vanavond gaan ze er allemaal aan! Dan lekker drogen en dan op naar een ander soortje Veel verschil in grammen zal het toch niet meer maken. Is nu dag 64 en vind het wel genoeg geweest met de LR Ze ruiken prima, zien d'r goed uit Dus word het knippen zodra de lamp uitgaat.

                Comment


                  Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

                  veel knip plezier
                  Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                  laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

                  Comment


                    Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

                    Zo uitgeknipt Heb geweldige hulp gehad. Hoefde zelf alleen het grote blad eraf te halen. Rest werd door me wijffie gedaan. Echt super geknipt en secuur Het hangt nu te drogen in het tentje. En heb per plant eens gewogen.

                    lowryder 1 plant 30 gram nat
                    lowryder 2 plant 26 gram nat
                    lowryder 3 plant 37 gram nat
                    lowryder 4 plant 48 gram nat
                    lowryder 5 plant 38 gram nat
                    lowryder 6 plant 32 gram nat
                    lowryder 7 plant 35 gram nat

                    Toch wel flinke verschillen in het gewicht bij de planten. En kom dus op een totaalgewicht van 246 gram nat

                    DSC06866.jpgDSC06862.jpg
                    Last edited by Angelic2010; 3 September 2010, 01:12.

                    Comment


                      Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

                      Nice,
                      Toppen zien er smakelijk uit. Alvast veel rookgenot gewenst daar thuis.

                      Je kan er ook makkelijk langere planten in zetten, deze waren natuurlijk snel klaar. Zoek een beetje korte soort en/of die niet lang bloeit, AK47 om maar wat te noemen.

                      Comment


                        Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

                        Tijdens dat de lowryder aan het drogen is. Heb ik vandaag van mijn afval, en van de buren Wietboter gemaakt. Heb nu 2 pannen staan die nu aan het afkoelen zijn.
                        Zonde om het afval weg te gooien Dus dan maar spacecake bouwen morgen.

                        De lowryders hangen nu prima in het tentje. Geen rot te bekennen. Inspecteer ze 1 a 2x per dag. Temp/LV is prima in de tent ideaal.

                        Comment


                          Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

                          hey man,

                          zie dat je geoogst heb, laat het je smaken en veel succes met je volgende ronde
                          sigpic
                          Werkzaam in de medische groenvoorziening sedert '93

                          Comment


                            Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

                            Het drogen gaat lekker gestaag. Ze zijn nog maar een beetje te buigen. Hooi/gras lucht is in ieder geval al weg
                            Gister lekker 1 spacecake gebakken Buurmeisje was zo knetter als maar wat Ze moest persee van het deeg snoepen

                            En heb heerlijk gegeten van een klein stukje cake Nu lekker een plak naar binnen gewerkt.

                            Comment


                              Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

                              hehehe lekker man je hebt er ook veel vanaf gehaald goeie kweek man en lekekre toppeee ..
                              sommige kon je wat langer laten staan wat je zelf zei dan waren ze wat vetter geworde..

                              ik had mijn troep weggegooid..next time bewaar ik ze ...

                              bij ik is ook hooi geur aan t wegtrekken laat ze denk ik nog ff hange paar dagen sowieso 10 dagen ..heb net een topje lopen fikken maar ruik
                              nog geen wiet... (blow nauwelijks dus heb het gewoon zo gedaan hehe)

                              hoelang laat je ze hangen?
                              Sensi Mil Lia

                              Say this when your high: Tetrahydrocannabinol _______ If you can? Smoke Again!

                              Comment


                                Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

                                Laat ze een paar dagen hangen. Zoveel blad hangt er ook weer niet aan. En tussentijds laat ik ze lekker in een weckpot zitten. Kan ik er tussendoor van snoepen Waardoor de rest nog lekker kan rijpen.

                                Maar denk dat het uiteindelijke gewicht maar 50 gr is helaas dan kom ik uit op 7,14 gr per plant

                                Volgende ronde grotere soorten. Heb nu al 5x afghaan x nycd te kiemen liggen. En 5 x onbekend zaad wat uit een grote zak vandaan kwam.
                                Benieuwd hoe die gaan. Maar zeker meer opbrengst next time.

                                Comment

                                Bezig...
                                X