Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lowryder#1 kweek (Tneon)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

    Eindelijk mijn 2e bloeilamp 75W is binnen Vanavond ga ik ik die denk ik erin zetten.
    De lampen zijn nu al een tijdje aan, en wil de plant nu niet echt verstoren door tussentijds de lampen te vervangen.

    Gelukkig dat ik niet lang hoef te wachten als ze tot ze afgekoeld zijn. Ik kan ze zo al aanraken zonder me vingers te verbranden.

    Jammer dat de 75W bloei niet zo makkelijk te krijgen is nu. Duitsland heeft ze in overvloed, maar wel duurder en nog eens verzendkosten. Maar wel super snelle levering. Heb maar 2 1/2 dag hoeven wachten.
    Nog geen tijd gehad om de filter op te hangen. De ene drukte na de andere drukte. Maar heb nog geen last van echte stank, dus nog geen man overboord. En zelfs de mensen die hier binnen komen(en niet roken) merken er niks van. Dus filter erbij, al helemaal beter.

    Volgende update is met de bloeilampen erin, ze staan nu lekker topvorming te maken.

    dag 31
    Attached Files
    Last edited by Angelic2010; 31 July 2010, 23:20.

    Comment


      #47
      Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

      De bloeilampen hangen erin. Filter al wat in elkaar gezet. En morgen erin hangen
      Nu lekker kijken hoe die bloei gaat, met die 2700K lampen. Dus 150 watt afbloeien

      Comment


        #48
        Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

        Dag 32

        De bloei zit er lekker in. Zoals je ziet zitten de bloeilampen er ook in. Geel kleurtje En merk dat ze er direkt op reageren. Topopbouw is mooi in de aanmaak Helaas dat ik geen stuifmeel heb. Anders had ik een mooie dame kunnen bestuiven. Stampers vol in de aanmaak.

        DSC05480.jpgDSC05476.jpgDSC05479.jpgDSC05481.jpg

        Comment


          #49
          Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

          ik heb wel stuifmeel voor je als je wilt..van een echte stevige lowryder man (foto zie je bij mn topic)
          pm als je wilt hebben
          Sensi Mil Lia

          Say this when your high: Tetrahydrocannabinol _______ If you can? Smoke Again!

          Comment


            #50
            Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

            Je hebt een pm bericht

            Comment


              #51
              Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

              Ruilen mag officieel niet he, hou het bij PM's, zelfs het aanbod .

              Comment


                #52
                Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

                oke..maar ik ruil niet met hem .. ik geef gratis just helping
                volgens mij mag dat wel want dat gebeurd niet zovaak op deze wereld..
                mense die elkaar helpen
                Sensi Mil Lia

                Say this when your high: Tetrahydrocannabinol _______ If you can? Smoke Again!

                Comment


                  #53
                  Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

                  @ MarcoPM ik heb geen stuifmeel. Dus ik koop/ruil niet, en hij verkoopt/ruilt niet. Dus legal

                  Comment


                    #54
                    Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

                    Oorspronkelijk geplaatst door MarcoPM View Post
                    Ruilen mag officieel niet he, hou het bij PM's, zelfs het aanbod .
                    En sinds wanneer beslis jij dat ruilen niet mag?
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #55
                      Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

                      Dag 33

                      De bloei gaat lekker. Valt te merken dat ze goed reageren op de bloeilampen. De filter heb ik vandaag er ook in gehangen(100m3), en het werkt prima.

                      Meteen getest door met een jointje ernaast te gaan staan, de rook verdween meteen.
                      Dat is dus mijn eerste ervaring met filter werken.
                      Dus kan nog altijd verbeterd worden. Aangezien ik nu een buisventilator gebruik.
                      Maar heb geen last van herrie. Alleen kan ik de lucht horen.
                      Hier wat opkomende bud shots
                      DSC05555.jpgDSC05558.jpgDSC05560.jpgDSC05549.jpgDSC05567.jpg
                      DSC05572.jpg

                      Comment


                        #56
                        Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

                        Dag 34

                        Toppen blijven zich lichtjes aandikken. Nu wachten tot ik het stuifmeel binnen heb. En ga ik er bestuiven, niet allemaal. Dan zal ik genoeg zaden hebben van lowryder voor de eerste tijd. En dus ook meteen een wiet/zaadkweekje. Alvast bedankt SML. Hier ook meteen foto erbij van me hokkie. Ze hebben ook een lichte dosis terra flores gehad.

                        hokkie.jpgDSC05592.jpgDSC05585.jpg

                        Comment


                          #57
                          Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

                          hey het ziet er veel belovend uitgoed bezig.
                          Gzz

                          Comment


                            #58
                            Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

                            yesss yesss lowryders zien er goed uit ..

                            haagse stuifmeel komt er morgen aan!! dan moet jij alleen je werk doen hehe..

                            kan ook niet wachten op jou eindresultaat

                            Sensi Mil Lia

                            Say this when your high: Tetrahydrocannabinol _______ If you can? Smoke Again!

                            Comment


                              #59
                              Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

                              Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                              En sinds wanneer beslis jij dat ruilen niet mag?
                              Stuifmeel valt volgens de wet onder dezelfde regeling als stekjes en volledige planten: illegale handel, zelfs al is het gratis.
                              Zaadjes: legale handel.
                              Krom, maar dat is het hele gedoogbeleid.

                              Misschien dat het niet zo streng is hier en heb ik me vergist in de regels, maar een beetje doen alsof we legaal bezig zijn is niet zo erg toch?

                              Comment


                                #60
                                Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

                                Dus als ik gratis stuifmeel over krijg van de buren(wind,buitenplanten) , overtreed ik al de wet De natuur zorgt er voor. Krom gedoogbeleid dan Grapje he
                                Vind zolang zoiets voor de rest gaat via pm, en niet via forum posts zelf (adres wisselingen) zie ik er niet zo'n probleem in. En komt maar weinig voor dat iemand dat beschikbaar wil stellen

                                Comment

                                Bezig...
                                X