Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lowryder#1 kweek (Tneon)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Lowryder#1 kweek (Tneon)

Dag 43
    Gaat zijn gangetje
    DSC05997.jpg

Comment

hallo iedereen
      ik heb ook zo een tent gekocht en ben nu 3 weken bezig (eerste keer) maar mijn planten staan hoger of Lowryder is dat normaal?

Comment

Bij lowryder is het normaal dat ze klein blijven. Het is een autoflower die automatisch de bloei ingaat, en geen lichtcyclus nodig heeft zoals 12/12 om de bloei in te gaan.

Dus vrij normaal dat ze lager zijn, tegenover andere soortjes.

Comment

bedankt weer iets bij geleerd

Comment

Dag 46

Gaat nog lekker voortvarend. Bij de oudste planten die goed in de bloei staan, begint het 3 vingerig blad te vergelen. Maar lijkt me vrij normaal met 46 dagen. Achterblijvers blijven lekker stampers aanmaken. Zodat ze straks zo lekker uitzien als de gevorderde Heb wel een gevoel, een goeie oogst te halen. Al was dit puur een test. In ieder geval geen kleien autoflowers meer voor mij Die Big Devil AF lijkt me ook intressant. En heb hier nog wat onbekende zaden liggen en de afghaan x nycd

Hier wat pic's blijft lekker gaan zo. Op naar dikke bud

DSC06059.jpgDSC06070.jpgDSC06058.jpgDSC06071.jpgDSC06062.jpgDSC06072.jpg

Comment

Ze zien er goed uit de planten,en dat er bladeren geel worden onder in maakt niks uit die vallen er van zelf af en zo niet dan kun je ze zelf nog altijd weg halen.
              Gzz

Comment

beetje bijvoeden kan geen kwaad
                ziet er verder netjes uit
                jammer dat je zulke kleine plantjes in zo'n mooie hoge tent hebt staan
                zonde van de ruimte

grtz angel777
                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Ja inderdaad zonde van de ruimte. Kleinste is ongeveer 16 a 17 cm en de rest rond de 30 cm
                  Maar was een test, hoe de planten op de Tneon reageren.
                  En zo te zien GOED. Rede om er ook mee door te gaan.
                  Spaart me genoeg kosten uit in de groei en een deel bloei als ik er nog een hps boven ga hangen. Voor laatste weken. Dan ga ik het gewoon combineren groei/bloei met Tneon en HPS(niet tegelijk natuurlijk)

Er komen natuurlijk dus ook geen kleine soortjes meer in. Het kan veel groter

Comment

Dag 47

DSC06091.jpgDSC06099.jpgDSC06081.jpgDSC06107.jpg

DSC06092.jpg

Comment

Comment

Opbrengst zal bij de volgende planten natuurlijk meer zijn. maar had ook zijn redens waarom ik lr heb gepakt nu. die vrees ergens voor is weg. dus kan nu volle bak. rede waarom ik nu ook aan 250w denk

Comment

dan had je misschien beter voor lowrider 2 kunnen gaan
                          die worden toch wel 'n 10-20 cm groter en ook smakelijkere wiet mijn mening

grtz angel777
                          HOE MOET IK ONTKIEMEN
                          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Ja lr2 ken ik ook. Heb ze in 2007 buiten gehad. Maar wilde even snel wat plantjes klaar krijgen. Nu geen redens meer om kleine te pakken. Maarja ga ze niet de nek omdraaien nu om meteen grotere te zetten. Zonde van de stroom. Dus toch een rokertje ervan af halen ben ik al tevreden. Volgende ronde veel beter

Comment

Vind het mooie toppen voor een lowtje.

Comment

Vind het meer weg hebben van een lr2 ivm de zijtakken. Maar dit zal merendeels komen door de 4 liter pot. Is ook zowat de max voor een lowryder.

De toppen zien er inderdaad goed uit. Ben benieuwd hoe het uit gaat zien, zodra ik er een hps boven heb hangen. Hoe snel dat verschil gaat maken. Maar ik neem aan SNEL.
                                Ik heb die lr2 van 2007 toen van buiten naar binnen gehaald, en 1 week onder 600W hps gezet toendertijd. Het viel me op dat er ineens heel veel trichomen en stampers aangemaakt werden. Opbrengst van toen weet ik in ieder geval niet.

Had inderdaad beter een andere autoflower soort moeten kiezen. Omdat dr80 nog veel plaats over heeft nu. Dus natuurlijk geen gevuld tentje. Volgende ronde komt daar toch mooi een verschil in!

Zodra de grootse geknipt zijn. Want ze zijn niet tegelijk klaar. Ga ik al snel beginnen met de afghaan x nycd
                                Even kijken of ik een drooghokje kan maken. Omdat als ze niet allemaal tegelijk klaar zijn. Ik niet in de tent zou kunnen drogen.
                                Omdat alles ja pikdonker hoort te zijn. Maarja nog genoeg tijd, en ze hebben nog wel ff te gaan.
                                Heb het gevoel dat er lekkere buds aankomen. Zo ruikt het in ieder geval wel

Comment

Bezig...
                                X