Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
De planten zuipen nu flink, heb ze net nog water gegeven hadden ze wel nodig. Want de grond was droog. Nu kom ik daar dus beter op te letten met water geven. Normaal om de 2 dagen. Maar ze zuipen nu een stuk meer. En als ik de tijd krijg vandaag, komt de hps er ook nog eens boven te hangen. Zal niet lang meer duren voordat ik dan kan oogsten. Einde begint wel in zicht te komen. Sommige bladeren onderin worden nu geel, en sterven af. Is maar weinig blad dat afgestorven is. Maar neem aan, dat de plant ook merkt dat het einde er ook zit te komen. Omdat het juist valt te merken die wat langer staan, en bij de rest nog niet(niet veel verschil dan)
Maar ga proberen ze zolang mogelijk te laten staan.
Iemand die kan zeggen dat de lowryders er goed uit zien, voor de 52 dagen (vanaf ontkiemen) 48 dagen vanaf dat ze in de grond zaten.
De buds zien er echt heerlijk uit, zijn echt veel groter dan mijne die ik op balkon heb staan groeien!
Liggen ongeveer 10 dagen achter op jouw beauties!
Ik vind de buds heerlijker uit zien, dan de buds ik gekweekt heb in 2007 (buiten en daarna naar binnen) En ik weet dat het nog beter kan. Omdat ik dit keer geen PH/EC meter gebruikt heb. En dus niks afgezuurd of aangezuurd heb. Verwacht dat ik toch de max kan halen met de lowryders.
Wow geweldig mooi uitziende buds!! Ondanks geen Ph/Ec meter heb je ze toch mooi groen weten te houden!!
Denk eraan na je topic om ook eens die tneon te gaan gebruiken!! Ideaal dat ze niet zo hard strekken!
Comment