Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hehehe oke oke meteen met je volgende soort.. ik wacht daar een maandje mee (wat ik vervelend vindt) want ik ga vrijdag trouwe enzo
en dan huwelijksreisje en bla bla blaaaaa.. dus oktober zal ik denk ik beginnen met AK 47 en AK 48 denk ik...heb ik tegen kerst veel snoepgoed..
Sensi Mil Lia
Say this when your high: Tetrahydrocannabinol _______ If you can? Smoke Again!
Ja ik wil niet meer zo afhankelijk zijn van coffeeshops of taxi's. Vandaar dat ik ook meteen wil doorgaan. Liever me eigen rokertje waar je hard voor gewerkt heb. Dan vaker bewerkte wiet die je rookt.
Mooi dat je gaat trouwen alvast gefeliciteerd! Lekker huwelijksreis. Dan zou ik ook even niet kweken Heerlijk genieten op dat moment.
Heb nu 5x afghaan x nycd maar lees nu veel herma's.... Dus denk dat ik me ga indekken om wat extra zaad te halen. Niet dat ik dalijk met alleen maar herma's opgescheept zit waar ik niks aan heb.
Ben aan het denken voor ak48 of snowwhite (of iets anders) Ik laat die afghaan x nycd wel gewoon ontkiemen. En zie wat het word. Kan ook zijn dat ik gewoon vrouwtjes krijg. Maar zie teveel herma's op internet..
Nou ik heb ze eerder afgehaald. En het is toch droog naar mijn mening dan. Ik gooi het tussendoor lekker in de weckpot. Het is toch 50 gr geworden
Er staan alweer 5 nieuwe onder de tneon. Die onbekende doen wat langer over het kiemen. 1 laat al een kleine wortelpuntje zien Dus ze kiemen wel. Nu de andere 4 nog.
Heb de lotto gewonnen op JD Dus krijg ook nog 6 purple princess zaden Dus die ga ik ook ontkiemen. En in de tent ermee. Dat word een mengelmoes kweekje
Wat me in ieder geval meer opbrengst gaat brengen dan wat ik nu heb.
Ook groei ik ze kort even voor, en dan op 12/12 onder de hps Zal dan een stuk sneller gaan. Even kijken wat voor topbooster ik erbij ga doen. Twijfel tussen Cannaboost, of Bloombastic van atami.
Ook zal ik een flesje pk13-14 halen
Heb me nieuwe kweekje ook onder Tneon staan. Dit keer geen lowryders
Maar 5x afghaan x nycd 5x Purple Princess 1x onbekend
Ga die wel afbloeien onder HPS.
De lowryder is zowat alweer bijna op. En iedereen zei wat voor soortje is het. Die ruikt lekker. Dus kweekje is wel geslaagd.
Zelf vind ik hem ook wel te roken. Heb natuurlijk betere soortjes gehad. Maar ook veel slechtere.
Hoop dat me nieuwe kweekje ook goed verloopt, en dan natuurlijk veel meer oogst Wat niet moeilijk zou moeten zijn, omdat ik geen autoflowers gebruik.
Comment