Mededeling

Collapse
No announcement yet.

KushMasta THMH's 1e en vervolgproject (1. Afghan Kush WoS)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: KushMasta THMH's 1e en vervolgproject (1. Afghan Kush WoS)

@ jona, gelukkig hoef ik niet meer rond te neuzen, maar je hebt helemaal gelijk, zal een lekker beetje hasj opbrengen. Had bij mijn vorige project een (simpele, maar effectieve) hasjzeef aangeschaft en die zal nog goed zijn werk kunnen doen.
    Ik had ondertussen toch stiekempjes wat topjes van GWKOY afgehaald, en ook meteen wat hasj ervan genomen wel licht geforceerd gedroogd, maarja in tijde van financiele crisis (bij mijzelf dan) is dat gelukkig wel de moeite waard, en ik heb er geen spijt van, twas echt nodig.
    En trichomes... mmm...

edit; moet er wel bij zeggen dat het voor nood te doen is, verder afgezien van bij het watercuren zou ik geforceerd drogen niet toe passen, tis gewoon zonde.
    Verder heb ik de GWKOY ( het verste plantje) helemaal geoogst, ligt nu te watercuren
    Last edited by KushMasta TMHM; 11 November 2010, 04:08. Reden: typfout
    it's his line so only God knows
    Grtz Kush

Comment

22112010558.jpg22112010547.jpg22112010556.jpg22112010561.jpg22112010565.jpg22112010567.jpg
      van links naar rechts; Harold (3x), El Diabol (2x), en van mijn volgende project 1 Amnesia en 2 Afghan Kush, (yumbolt47 en andere amnesia geen foto van)

De afgelopen tijd even niet veel tijd gehad om veel met mijn project bezig te zijn, inmiddels wel 25 geworden!
      Maar hoe dan ook hier zijn wat foto's van hoe het ervoor staat. Mijn volgende stappen zijn zsm overpotten, stekken en in bloei zetten.
      De Yumbolt 47's maken het goed ondanks dat ze de een dagje langer zonder water hebben gedaan, maar het zijn mooie dames geworden.
      Ze zijn door het fimmen/toppen en de potten lekker klein gebleven. Heb harold inmiddels toh moeten vastbinden omdat ze anders het gewicht van de topjes al niet meer kan dragen.
      Grtz Kush

Comment

Zijn zeker mooie dames geworden! Hopelijk mag het resultaat er straks zijn.. want met vrouwen weet je het nooit

Comment

inmiddels wel 25 geworden!
          Proficiat

Comment

Thnx guys!
            zo gaan we vandaag maar eens wat stekken en overpotten. Ik neem van mijn Amnesia 3 stekjes en zet de moeder/vader meteen in bloei om het geslacht te zien.
            De rest schreeuwt inmiddels om grotere potten dus daar zullen we gehoor aan geven.
            Ik hoop hierbij dat ik zometeen 1 vrouwelijke Amnesia heb icm 1 of 2 vrouwelijke Afghan Kush en een Fem Yumbolt 47
            dan hoop ik 1 mannelijke Amnesia ertussen te hebben zitten om te zien of ik een leuke kruising kan maken en hopelijk Amnesia zaad heb (ik zal niet weten of de moeder van het zaad bestuifd is door haar eigen soort of dat dit een kruising was, maar dat resultaat zullen we nog af moeten wachten, blijft hobbien)
            Van de anderen wil ik ook stekjes gaan nemen vooral mijn Fem Yumbolt 47 zijn zo duur die zaadjes en het vorige zaailingetje was niks geworden, dus moet toch de kosten dekken
            Grtz Kush

Comment

Helaas moet ik bij deze aankondigen dat ik bezig ben geweest met het oogsten van El Diablo en Harold zal er vandaag aan moeten geloven.
              Dit is vanwege een zeer snelle verhuizing en hierom moet het volgende project ook de ijskast in.(niet letterlijk gaan stekjes dood van )
              Het is behoorlijk last notice gegaan en gezien we nog geen vervangende woning voor onszelf hebben kan ik helaas niet meteen verder gaan.
              Misschien dat ik voor de amnesia en haar(?) stekjes een noodolossing verzin, aangezien ik dit gezonde exemplaar als het een dame is niet wil laten schieten. (10 vingerig blad ontdekt, dus dat ziet er aardig uit al)
              Ik zal later de laatste foto's plaatsen. Ze staat wel een kleine week onder 12/12 maar ik verwacht eerlijk gezegd niet snel genoeg geslacht te kunnen zien,maar ik hoop het beste dan weet ik ook of ik voor de stekjes moet vechten.
              Grtz Kush

Comment

hmm dat is jammer...

succes nog.

greetzz maffy,

Comment

Comment

Ik zal zeker nog laten weten hoe het verder verloopt. Het grootste probleem is dat we binnen een maand eruit moeten, zo'n beetje
                    en we hebben nog geen vervangende woning , maar hard bezig daarmee
                    ik ben zo juist aan het knippen geweest aan Harold, maar wat een lekkere toppen komen daaraf zeg, het zijn geen grote cola's maar ze zien er wel heerlijk uit,
                    handen die plakken als de @#$#! hehe
                    El diablo had ik wat vanaf gesnoept, wat ze totaal heeft gewogen zou ik moeten schatten, maar ik zal wel wat foto's plaatsen, de hasj die ervan komt is ook echt te heerlijk, de smaak daarvan si subtiel
                    maar het effect dat het met zich meebrengt is bijna verdovend te noemen. Ik heb et aan een vriend kunnen laten proeven en die vond em qua effect echt sterk.
                    moet even gaan maar zal dit strx aftypen
                    Last edited by KushMasta TMHM; 6 December 2010, 21:55.
                    Grtz Kush

Comment

dat aftypen is helaas niks meer geworden dus....
                      vanwege mijn psychische gezondheid ben ik even afwezig geweest, ik zal nog foto's uploaden. Het gaat nog niet zo best door veel stress, beetje tijd van het jaar en beetje veel andere dingen werken niet zo mee.
                      Enfin, mijn projecten zijn op dit punt beindigt;
                      Amnesia, inlc stekjes bleek een mannetje. Toen ik dit opmerkte de verlichting uitgedaan, staat nu zeker 4 dagen in het donker, ze groeit niet meer maar bloeit wel , had verwacht dat ze wel omver zou liggen..
                      Yumbolt 47 (fem) was wederom ziek, wel een mooi plantje maar met veel buine vlekken in de bladeren (absoluut veilig mee omgegaan deze 2 zaadjes...) deze heb ik gedood en daarbij ook meteen de rest.
                      Zodra ik gesettled ben zullen we weer verder moeten zien. Ik zal uiteraard nog wel foto's uploaden. Harold word op het moment nog gewatercured, al heeft ze wel een snoepertje af moeten staan. ze zal morgen gedroogd worden.
                      Oh ja, veel trichomes.... heel veel lekker hasj of losse polm
                      Grtz Kush

Comment

29112010570.jpg29112010569.jpg30112010576.jpg29112010573.jpg04122010581.jpg03122010579.jpg

er is weer even overheen gegaan maar hier alsnog wat foto's van de mannelijke Amnesia voor dat de lampen uitgingen en Harold tijdens de knip.
                        Verder weinig foto's van de knip gemaakt aangezien ik het even snel moest doen.
                        Het precieze totaalgewicht van Harold weet ik niet, maar dat zal tussen de 30 en 40 gram gezeten hebben, gewatercured en droog. Er is wel flink wat bladafval afgekomen waar ik zover al lekker wat hashj van gehaalt heb en wat over is gebleven na het hasjmaken zal zijn
                        weg naar de keuken vinden voor een lekkernij of eventueel nog een ander brouwsel
                        de toppen waren na het watercuren (10 dagen, vanwege geen mogelijkheid om te drogen) heel erg compact en hard, ook behoorlijk zwaar in gewicht.
                        Het effect mag er ook zeker zijn, het is een behoorlijk sterk indiaca dominant wietje wat je tijdens het roken ook nog goed merkt. Het heeft wel een lekkere smaak en brengt toch een lekker high gevoel met zich mee.
                        Maar de stone die eraan zit is behoorlijk krachtig, ik heb dit zelf minder mogen ervaren, maar kenissen vinden het een sterke wiet, maar toch zeer lekker.
                        Voor mij heeft het een zeer positieve uitwerking op mijn tics, deze zijn in behoorlijke mate afgenomen. Op mijn chronische rugpijn heeft het een positieve uitwerking, al heeft het dat zover niet voldoende op mijn andere klachten.
                        Zo en dan gaan we eens nadenken of we een late batch space-pepernoten gaan bakken of toch gaan voor iets meer richting de kerstsfeer , heb het beloofd dus dan moet het er ook echt van komen
                        Grtz Kush

Comment

Bezig...
                        X