Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
kweek schema
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: kweek schema
Hier staat zo een schema Wiet kweken vanuit stekjes kan gebruikt worden als leidraad.
Gewoon je eigen voedingschema erin passen en je hebt een perfect schema tot aan de oogst.
GrtzLast edited by Jointjedraaien; 22 June 2010, 05:13.
-
hoi,
mijn plantjes zijn nu een week oud ik ga ze vandaag herpotten ze zijn flink opgeschoten ( zal binnenkort er een fotootje posten ).
kan ik vanaf de 2 week kan ik beginnen met bloeivoeding te geven ? of moet ik eerst wortelvoeding geven ?
ik heb gelezen dat ik vanaf de 6 week de plantjes 12 licht en 12 donker moet zetten voor de bloei ..... tips zijn welkom
"Correct Me If I'm Wrong."
Comment
-
ja dat kan wat helpen want ik zou graag hebben dat het lukt voor mijn eerste keer
ze zijn nu een week oud de plantjes ze zijn vrij lang opgeschoten en heb ze vandaag herpot, ze staan 18 uur onder tl lampen en als het mooi weer is zet ik ze buiten, als ze binnen staan staan ze in 20 tot 24 graden.
kan ik nu al beginnen met voeding te geven ? of ist beter om te beginnen in de 2 week ? ik had gedacht om ze bloedmeel te geven,
bloedmeel(15+1,3+0,7):
rijk aan stikstof, die snel opneembaar is (Oppassen voor overdosis!)
Beendermeel(4+21+0,2) :
bevat wat stikstof, maar vooral fosfor voor een rijke bloei. Langzaam werkend, dus ruim van te voren in royale hoeveelheden toedienen.
Attached Files
Comment
-
ja ze staan er al enkele dagen dicht tegen, nu groeit ij niet meer in de lengte maar zie de blaadjes wel snel openkomen, ga die stengel dan niet rotten bij het dieper ingraven
ik geef ze 18 uur licht per dag hoe lang moeten ze dat blijven hebben, tot week 6
ik snap niet hoe dat sommige oogst hebben na 8 weken, ik lees ook dat er zijn die na 3 maand nog geen oogst hebben ? heeft dat te maken met de soort binnen of buiten planten
ik zal zien hoe het verder gaat met men plantjes proberen geduldig af te wachten ....
Comment
-
De bloeitijd is hoelang je plantje er over doet om af te bloeien.
Hoe lang je plant groeit kies jezelf.
Hoe groter je je plant wilt, hoe langer je hem laat groeien.
Groei = 18 uur licht, 6 uur donker op een dag. Let op, Donker betekent echt volledig donker.
Bloei = 12 uur licht 12 uur donker, hetzelfde als hierboven, volledige duisternis.
Peace
Comment
Comment