Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

6 x sensi superskunk onder led

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Aah oke dan als ze de bloei in gaan tog maar een filter erbij installeren.

Comment

Ik zal ook voor een filter gaan de geur van plantjes en het blowen zelf is toch wel anders

Comment

Vraag me alleen af of mijn pc fan die filter wel aankan, ik wil namelijk niet groter gaan qua fan aangezien die 2 meter langs me bed staat ( woon op kamers dus ik leef in 1 ruimte)

Comment

Een pc fan zal niet werken, beter kjjk je voor een stille afzuiger in een box.
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Op de online growshop heb je betaalbare combi's. Koolstoffilter en afzuiging. Vanaf 50 euro al. Maar of die 100 kuub voldoende gaat zijn? Daar sta ik niet borg voor.

Wel ben ik enorm benieuwd naar de budvorming hier. Ik heb ook Sensi Super Skunk gezet. Dat begon met wat op een zaadzakje leek en begon pas daarna haartjes te spuwen.
            Ik volg je.

Comment

We gaan zien wat het gaat doen. Ik moet eerlijk zijn en zeggen dat het budget krap is, waardoor aankopen zoals softbox etc best lastig te doen zijn. Ik ben wel even aan het kijken of ik goedkoper die slakkenhuisventilator kan krijgen.
              De kast eromheen met rubbers heb ik zo gemaakt
              Hier nog even een foto van vandaag:

Comment

Weer een updatje van een dag groei. Vandaag geen water en morgen weer wat water met wortelstimulator.
                Voor iedereen die leest een fijne avond en smoke ze

Comment

Zet m op ! ik heb me ook aangemeld op je topic. mede omdat ik nu mijn eerste kweek indoor doe met superskunk, mijn outdoor superskunks gaan deze week naar de droogruimte en ik kan je vertellen dat de geur zeer intens is een filter zou absoluut een goed idee zijn! groen-tjes

Comment

Bedankt, filter gaat er ook komen als ze de bloei ingaan.
                    Heel veel succes met je eerste indoor ronde DrSven.

Vandaag weer wat water en wortelstimulator gehad.
                    Verder niks speciaals.
                    Hier een foto

Comment

Leuk zeg!! Ik ben net met dezelfde soort ook een kweekje begonnen.
                      Ik hoop dat je nog een stoeltje vrij hebt, want dan schuif ik natuurlijk lekker aan.
                      Wat ik leuk vind is dat er steeds meer verslagen te zien zijn met de Super Skunk van sensi.
                      Voor mij is SuperSkunk gewoon een jeugdsentiment.
                      Toevallig kwam ik vandaag even in mijn oude stam shop en wat staat daar op de kaart SuperSkunk van sensi.
                      Toeval?
                      Of gewoon een gevalletje van retro/vintage net als in de mode wereld.
                      Op een of andere manier houd de mens van de geschiedenis, vandaar dat we hier altijd zeggen. 'Vroeger was altijd alles beter'.
                      Als kleine jonguh begreep ik nooit iets van die uitspraak.
                      Maar ben er nu achter dat iedereen dit zal zeggen als ie wat ouder is. Hahaha.
                      Succes
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

Comment

Genoeg stoelen voor iedereen hier 😛
                        En dat spreekwoord van vroeger kennen we idd haha

maar toch sta ik ook wel versteld dat ze tegenwoordig soorten kweken met 30% thc.

Ik kweek nu zelf omdat de bedrocan die ik van de dokter krijg (40 gram per maand) toch wel wat geld kost (gaat kosten word nu nog vergoed) .
                        En daarom was ik voor binnen opzoek naar een goede sterke, smaakvolle wiet met goede opbrengst.

Vandaar ook de keuze voor superskunk, lekker sterk, lekkere geur en smaak en een goede high.
                        En met een beetje geluk een hele mooie opbrengst.
                        En natuurlijk speelt sentiment dan ook een rol

Een lekker skunk soortje mag je me altijd voor wakker maken hahah

Nu maar hopen dat het gaat smaken!

Comment

Comment

Tot nu toe bevalt mijn eigen wiet ook wel beter als dat uit de shop,

wat betreft die discussie vind ik het best kortzichtig (geen haze high).

Ik snap wel dat commercieel gezien veel kopers opzoek zijn naar een haze high en daarom veel kwekers daarvoor gaan(want haze verkoopt en ook nog voor meer als gewone wiet)

Maar ik denk juist heel vaak vergeten word dat er tussen al die andere 1000e soorten nog heel veel meer lekkers zit als haze.

Ik ben wel een fan van haze alleen zou ik haze al niet willen kweken omdat ik er momenteel geen plek voor heb.

Daarbij komt dat ik voor eigen gebruik kweek en het niet verkocht word.

Als ik dan al met led niet mega veel opbrengst haal en het geen dikke vette 20% wiet is, dan maakt dat niet zo veel uit.

Ook heb ik toch echt wel een flinke langdurige stoned gehad van mijn laatste oogst.
                            Daar deed veel wiet waaronder haze hier uit de shop voor onder.

( ik wil absoluut niet opscheppen want als het bar slecht is zeg ik het ook )

Wiet kan op zoveel verschillende manieren goed gekweekt worden, als er maar wat aankomt en het goed rookt smaakt en werkt dan ben ik blij.

Comment

Zoals iedere dag weer even een foto, groeit erg goed die super skunk.

Comment

Vandaag enkel water, lampen beide ietsjes lager, ik zal deze keer even een foto plaatsen van met en zonder flits.
                                Op die zonder flits kun je veel beter de felheid van het led licht zien.

Comment

Bezig...
                                X