Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

6 x sensi superskunk onder led

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Comment

• Hoeloes
      Hoeloes commented
      Editing a comment
      Mooi groen zoals het hoort!! +1
      Gelukkig staan de strekkers mooi in de hoek en zitten ze niet vlak onder de lamp.

Ze doen het goed Moskovich0485 en staan er prachtig bij

Comment

Temp word snachts te koud heb ik gemerkt zo na de 17 a 18 graden (de kamer)
      Dat komt omdat de huurbaas ( woon op kamers) snachts de verwarming helemaal uit heeft staan.
      Daarbij heb ik een kamer op de hoek waardoor ik mega raampartij en een lange buitenmuur heb wat dus allebei voor kou zorgt.

Ik heb nu een kachel gekocht om mijn kamer snachts wat bij te verwarmen.

Dit is een convectorkachel met thermostaat zodat ik de temperatuur van de kamer een beetje kan regelen.

overdag zit ik netjes tussen 23 en 24 graden in het hok.

Last edited by Moskovich0485; 18 December 2017, 11:52.

Comment

Dat zullen de dames wel lekker vinden dat ze het warmer krijgen.
        En jezelf natuurlijk ook.

Comment

Als de huisbaas de verwarming uit heeft staan snachts waarschijnlijk om beetje zuinig te doen met energie
          zou het gebruik van dat kacheltje niet de aandacht gaan trekken dan kwa elektra ????
          je plantjes zullen het zeker wel lekker vinden verder staan ze er goed bij lekker zo doorgaan succes

Comment

Nee ik heb de huurbaas in kennis gesteld dat ik een kachel van 2000 watt heb geplaatst, dit was geen probleem omdat alleen ik kou had op mijn kamer, de rest zit niet tegen buitenmuren oid, als hij dan de kachel omhoog zou zetten dan gaat iedereen meer stoken en dat kost meer als mijn 2000 watt kachel.

Comment

Bezig...
            X