Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweek verslag micro indoor

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Ipie
    Ziet er prima uit hoor! Ik zou het blad niet al te vochtig houden dat kan de wortelgroei ( soms) negatief zijn.
    Dankjewel, druppels heb ik er af laten rollen. Wist dat het niet goed was, maar niet waarom. Thanks.

Comment

Bladeren groeien gestaag, plant 2 en 3 hebben beginnende verschrompelde bladeren. Terwijl drie licht aan het verkleuren is. Voor mijn gevoel.

Temperatuur is 27,5 en LV 69.
      Ventilator staat uit
      Led lamp op ca 40cm van de toppen

Ik ga de lamp met 10cm verhogen en water geven want ze staan droog. Volgende week een pH meter scoren om toch maar het water te gaan controleren.

Hoor graag jullie input over kleur en verschrompelen

Comment

Cannatonic 4 als vervanging ontkiemt op 31-10 en in LightMix op 2-11. Hopelijk een inhaalslag zodat ik vier dames heb.

Comment

Langzaam tegen het dak groeien ze..... volgende week het dak eraf. Mogen ze even verder groeien.

Is er een minimale lengte/aantal nodes waarna ik ze veilig van overpotten naar 11liter potten?

Comment

Beste,

In bericht 10 sprak je over een zonnebril en een petje als bescherming tegen fel licht...en of dat voldoende was.
            Had daar ook problemen mee en vond bij Gardencenter EU de Newlite Vision bril voor 15 euro.
            Zelfs met 600Watt HPS geen enkel probleem meer met fel licht...echt een aanrader hoor!!!!

Succes nog met je dames.

Comment

Comment

Planters ik heb een vraag want we verschijnen vlekken op mijn bladeren en ze zijn niet mooi donker groen. Verder enkele bladeren verschrompelen.

Verlichting hing op 30cm en ze krijgen Terra grow (1,25ml op 500ml water). Verlichting 200watt heb ik nu op 70cm hangen.

Enige wat ik kan verzinnen is onder/overvoeding danwel verbranden door licht. Hoor het graag terwijl ik verder zoek.

Temperatuur is 24�C en LV 48
                Verlichting 3500K LED

EDIT: bladeren zijn mat dus LV te.laag dus terug in de propgator om de LV op te krikken. Verder eens wat meer water gegeven.

Last edited by groot; 6 November 2017, 22:48.

Comment

Level up: een ph-meter, Plagron powerroots en pH min groei rijker.

Kraanwater is met 8.0 precies zoals verwacht. Dus dit gaan we met de volgende watergift maar een corrigeren naar 6.2-6.5 volgens de GrowGuide van Cannatonic.

Ik ga per 11 liter de potten inwateren met 250ml water pH 5. Hier doe ik verder ook powerroots bij.

Ook is het vierde zaadje ontkiemt als een zaadje op een stengeltje. Bij het bevrijden zijn de lobblaadjes beschadigd. Drie Cannatonics gaan we opgroeien.
                  Last edited by groot; 7 November 2017, 22:50.

Comment

Ontkiemen 22/10 -24/10 3 dagen
                    Voorgroei 24/10 - 8/11 16 dagen
                    Groei 8/11 -

Dagje vrij en de drie dames staan na een klein uurtje arbeid in hun nieuwe potten. Elk potje had al een mooi wortelstelsel.

In 3x 11liter potten gaat ongeveer 50liter LightMix. Watergift na verpotten was 250ml per plant pH 6.5 op 22�C en power roots 1ml/1 liter.

Wanneer de kast open staat komt er toch al een lichte wietgeur vanaf, dit ondanks dat ze nog groeiend en onschuldig zijn.

EDIT: start groei fase

Last edited by groot; 11 November 2017, 21:03.

Comment

Die vlekken zijn gekomen doordat ze te nat gestaan hebben.
                      Ik heb dat ook weleens, dat doen ze vrij snel als je een keer teveel water geeft.
                      Met 250ml/11L staan ze in ieder geval niet meer te nat nu.

Ik ga per 11 liter de potten inwateren met 250ml water pH 5
                      Dat was een tikfoutje denk ik. pH 6 zeker ?
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                        Dat was een tikfoutje denk ik. pH 6 zeker ?
                        Dankjewel, pH6.5 is het geweest. Verder dankjewel voor de terugkoppeling over het blad probleem.

Comment

Cannatonics getopt. Hopelijk niet verkloot.
                          En 500ml met power roots verdeeld over drie x 11 liter.

Om 1800 is de lamp niet aangegaan, het pinnetje van de Davin dv-12 stond op nul. Dus alsnog om 18:20 handmatig aangezet.
                          Even in de gaten houden of er iets geks is gebeurt.

Last edited by groot; 9 November 2017, 21:18.

Comment

Ontkiemen 22/10 -24/10 3 dagen
                            Voorgroei 24/10 - 8/11 16 dagen
                            Groei 8/11 - 11/11 4 dagen

9-11 getopt
                            11-11 powerroots (0.5ml/500ml) + extra terra grow (1.25m/500ml) + lamp 5cm lager.

Blijven lekker laag, blad ontwikkeling prima, kleur lijkt goed. Temperatuur 26-27 en LV net onder 40�C
                            Last edited by groot; 11 November 2017, 21:05.

Comment

Korte update, plantjes blijven erg laag. Vergelijkbare groei verslagen laten hogere planten zien.
                              Ik heb getopt dus het klopt dat ze even stilstaan in hoogte en mijn lamp hangt op 30cm en met 220watt wellicht ook geen reden om hoog te willen groeien.

Ik stoor ze ongeveer twee keer per dag bij licht aan. Dan dim ik naar 30watt om water.te geven en potten te draaien.

Temperatuur met lamp uit ongeveer 19-20�C en met lamp aan 27�C.

Comment

Comment

Bezig...
                                X