Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweek verslag micro indoor

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Zou je niet beter je vriendin een beetje kneden ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

• ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      lol

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
    Zou je niet beter je vriendin een beetje kneden ?
    Hahaha, jazeker dat is zeker een beter idee. En een stuk knusser dan een plastic pot..

Comment

Ontkiemen 22/10 -24/10 3 dagen
      Voorgroei 24/10 - 8/11 15 dagen
      Groei 8/11 - 04/12 25 dagen
      Voorbloei 04/12 - 07/12 3dagen

Temperatuur lamp aan 26-27graden en LV rond de 40.

Voeding heb ik teruggebracht van elke dag naar om de dag. 3ml per liter Terra grow. Water zuur ik af naar pH6.2 en nog een paar dagen wat power roots. Ze krijgen nu ongeveer 250ml per plant. Over een week of wat stap ik qua voeding over naar Terra Grow. En even afwachten wanneer ik de groei weken kan gaan tellen.

12/12 schema en de lamp gaat nu uit om 06:00 en daarmee is voor mij net een water moment weg gevallen. Daardoor vanmorgen geen water gegeven met nu dus slap hangende bladeren en takken. Het kon dus toch droger. Zal dit niet te vaak herhalen denk ik zo.

Verder brandblusser erin gehangen want die was ik in mijn enthousiasme aan het uitstellen.

-Groot

Comment

Kleinere toppen komen nu ook langzaam door het net, grotere toppen trek een beetje scheef en probeer de kleinere toppen vrij te krijgen.

Comment

N tekort? Ik zou de ventilator persoonlijk omdraaien en dan de lucht via de wanden verspreiden ipv direct op de planten.
          En je hebt er een blusser ingebouwd helemaal top
          Ad usum proprium!

Comment

Comment

Goed bezig
              Ad usum proprium!

Comment

Ontkiemen 22/10 -24/10 2dagen
                Groei 24/10 - 04/12 41 dagen
                Voorbloei 04/12 - 13/12 9dagen

Tot 17 december geef ik nog Powerroots samen met Terra Grow en dan stap ik over op Terra Bloom. Afgaande op de indicatieve bloei tijd zal ik rond 5 februari uitkomen.

Na vandaag een scrogg video gezien te hebben kwam ik erachter dat ik de toppen onder het touw moet buigen en zo per maas een top moet zien te krijgen. Dus niet me tywraps op het net vastsnoeren . Sommige toppen waren wat moeilijk maar het veldje is nu vlak. Hopelijk geen beschadigingen aan mijn dames.

Last edited by groot; 13 December 2017, 20:11.

Comment

Ontkiemen 22/10 -24/10 2dagen
                  Groei 24/10 - 04/12 41 dagen
                  Voorbloei 04/12 - 18/12 14dagen

Inmiddels begonnen met bloei voeding en geef de ze twee keer per dag een klein scheutje water, ongeveer 150ml. De bovenzijde is telkens goed droog.

Temperatuur blijft ronde 26�C met lamp aan en 19�C bij uit.

Veel tijd gestoken in de toppen onder het net te rijgen en ongeveer alle toppen zijn nu boven of op het netje. Sommige krijg ik echter niet vrij gemaakt en beschouw ik als verloren.

Verder nog geen echte bloei tekenen maar de kopjes worden wel groter. Volgens mij ook geen blad problemen dus rustig aan zo verder
                  Last edited by groot; 18 December 2017, 22:15.

Comment

Comment

• groot
                      groot commented
                      Editing a comment
                      Notitie aan mijzelf, toppen heb ik niet met rust gelaten. Tot pruikjes binden en dan afblijven.

Of ik upload gewoon nagenoeg dezelfde foto's

Comment

Ben iets meer voeding gaan geven omdat de dames weinig drinken. Canna 1 staat nu volgens mij in bloei die heeft ook flink wat vergeelde oude bladeren onder het net (foto1).

Canna 2 laat nog even op zich wachten, net als canna 3. Foto 2 en 3.

Krijg graag wat feedback of het de goede kant opgaat

Comment

Gaat goed hier.
                        Ad usum proprium!

Comment

Ventilator boven het scroggen gehangen en de temperatuur tussen de toppen is nu rond de 24graden overdag en 18graden in de nacht. Toppen zijn lekker aan het ontwikkelen. Lamp iets lager gehangen omdat de temperatuur toch niet max is.

Volgende kweek voor 12/12 maar een de bladeren onder het net verwijderen. Stiekem zitten er toch wat kleine toppen onder de bladeren verstopt.

Krijgen op dit moment wat meer voeding dan voorgeschreven nml 7,5ml per liter omdat ik ook niet veel water geef. Ongeveer 150ml per dag.

Op naar een smaakvol 2018

Groot

Comment

Vandaag mijn firefly2 binnen gekregen, was een goeie korting. Mooi apparaatje en afwerking. Helemaal mat zwart.
                            Kon niet wachten en maar Northern Lights gehaald.

Comment

Bezig...
                            X