Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweek verslag micro indoor

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Groeit gestaag alleen voor mijn gevoel heb ik drie verschillende planten, iig ze gaan niet meer gelijk op qua fase.
    Op de overzichtstentoonstelling foto is de plant rechts zijn de toppen lekker aan het versuikeren,
    links achter wat gestrekt maar stukken minder aan het versuikeren en wat meer.lichter nog terwijl de plant links voor wat bijzondere witte toppen heeft. Lamp hangt weer op 40cm, want die had ik wat lager gehangen, 20cm ahum. Dacht de.toppen lekker te gaan verdikken. Wat volgens mij lukt maar niet voor allemaal.

Voeding geef ik om de andere dag maar altijd een pH van 6.5. Om een of andere reden heb ik altijd 6.2 gegeven maar sinds de gele bladeren dus naar de juiste 6.5.

Verder heeft mijn circulatie fan het vandaag begeven. Niet geschikt voor 24/7 gebruik dus.

Nu​​​ weekend en al gesport dus voor nu cheers!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 5 photos.
    Last edited by groot; 19 January 2018, 20:24.

Comment

• groot
      groot commented
      Editing a comment
      Heb wel lopen toppen maar dat was al toen ze nog onschuldige stekjes waren. En die witte is een vreemde dubbele top.
      Dan maar is fasen oogsten. USB microscoop is verzonden maar vanuit China kan het nog wel ff duren....

• ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Ah meer duidelijkheid dankzij de post van Q. Denk dat je het met twee weken binnen heb. Vandaag ook een bestelling van Ali, de tensiometers zijn al binnen

• groot
      groot commented
      Editing a comment
      Zou nice zijn, dacht dat ik te laat was maar ik had mij vergist met de daadwerkelijke bloeidagen. Maar is dezelfde als die jij hebt besteld. Dank daarvoor.

Sensi (daar staat ook een fotootje)

----

Die dubbele top zou ik dus nog ff laten staan tot die echt klaar is, wie weet hoe groot dat nog wordt.
    Als ik dit tegenkwam zou ik 'm nog proberen te stekken om wat mee te experimenteren in de toekomst, reuze interessant.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

• groot
      groot commented
      Editing a comment
      LOL onze kinderen zijn een eeneiige tweeling, nu dus een eeneiige tweeling top!! Dankjewel voor die uitleg! Dat had ik nooit gevonden Nou nou die gaan we dus lekker laten staan tot ie klaar.en gaar is. Stekken staat voor de toekomst op de planning.

This gallery has 4 photos.

Comment

• ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment

• groot
      groot commented
      Editing a comment
      Daar heb je gelijk in, microscoop is ergens in NL maar dan ga ik foto's maken van trichomen. Dat zou het moment moeten gaan bepalen. Maar dat bekijk ik dan van plant tot plant. Thermometers staat.nu buiten de kast en daar is de LV gestegen naar 55. Dadelijk in de kast plaatsen en vanavond aflezen. LV van 40 is in dit stadium beter, ook altijd geweest maar je zult zien...
      Heb nog een extra 12volt aansluiting in de kast, sluit daar twee computer fans op aan om uit te zuigen.

• ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Ja hehe zat vorige keer te stressen, product al drie dagen in NL maar daar bleef het bij, daarna zat het pakket bijna een week lang op het depot van PostNL. Hopelijk was dat echt een uitzondering Je kan ook een ontvochtiger erbij neerzetten als je er al een hebt en daar bovenop nog een ventilator, dat zou de lv% laag moeten houden. Je zal dan ook zien dat er wat meer sneeuw bij gaat komen.

Haha, ja nou ben wel benieuwd hoe het in detail uitziet. LV weer terug naar 45. Ventilator is overleden en heb ik nog niet vervangen. Maar ook maar eens naar kikken.

Comment

Goed nieuws dat mijn microscoop binnen is maar het is mij nog niet gelukt de planten en mijn hand beweging te synchroniseren op afstand en plaats... terwijl ik op mijn laptop op capture druk .

Wat is zag waren allemaal mooi helder trychomen en verre van oogst rijp. Maar over ongeveer een maand moeten ze toch klaar zijn.

Toppen zwellen lekker op en de gele blaadjes blijft ongeveer gelijk. Om de dag voeding en aangezuurd water op 6.5. LV blijft hangen op 40-45.

Geur is fantastisch maar mag van mij nog wel iets steviger.
      This gallery has 7 photos.

Comment

• ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Knip van elk plant wat suikerblaadjes. Dan hoef je niet in het hokje te klooien met die microscoop en dan stress je de planten ook niet. Daarnaast zal je ook veel beter gebruik moeten maken van je microscoop denk ik zo

• groot
        groot commented
        Editing a comment
        Kijk, daar kan ik mee.....ook met de rest van de tips hoor. Microscoop plakte na de eerste opname al. Pincet vasthouden en afknippen.

Ontkiemen 2 dagen
      Groei 41 dagen
      Bloei (waarvan 14dagen voorbloei) 47 dagen

Volgens planning nog maar 23 dagen maar vanaf komende week de suikerblaadjes onder microscoop gaan leggen. Heb twee fans op de lamp gezet om de kapotte ventilator te vervangen.

Twee Canna''s gaan super terwijl vooraan de canna toch weer geel aan het worden is. Die ga ik maar (nog) minder voeding geven. Zonder foto's geen update:
      This gallery has 4 photos.

Comment

Wat een schone witte ruimte ook.
        Mooi hoor.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Dit topic even over het hoofd gezien,wat een monsters heb je daar zeg

Als dit je eerste kweek is zoals je zegt heb je een serieus talent voor kweken.

Succes verder

Comment

Mooi kweekje en speciaal lampje weet je hoeveel kelvin deze is? Aan de ingezoomde foto te zien, kunnen ze wel nog even gaan voor je de suikerblaadjes moet bekijken. De haren zitten nog dicht opeen en ze gaan zo te zien nog wel wat volume vormen
            Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Smoking Fifi View Post
              Mooi kweekje en speciaal lampje weet je hoeveel kelvin deze is? Aan de ingezoomde foto te zien, kunnen ze wel nog even gaan voor je de suikerblaadjes moet bekijken. De haren zitten nog dicht opeen en ze gaan zo te zien nog wel wat volume vormen
              Dankjewel. 3500K Cree 3070cobs. Plantjes zijn lekker laag en compact gebleven. Welliswaar indica maar ik weet niet beter. Toppen zijn enorm aan het opzwellen, dacht drie weken geleden nog 'dat gaat niet veel worden'. Heel erg benieuwd wat het gaat worden en wanneer ik moet gaan spoelen alvorens te kunnen oogsten

Oorspronkelijk geplaatst door Franco1983 View Post
              Dit topic even over het hoofd gezien,wat een monsters heb je daar zeg

Als dit je eerste kweek is zoals je zegt heb je een serieus talent voor kweken.

Succes verder
              Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
              Wat een schone witte ruimte ook.
              Mooi hoor.
              Jep, zonnetje lekker laten stalen
              Last edited by QnQ; 4 February 2018, 08:20.

Comment

Netjes hoor ! Kun je nagaan als er 4 zaadjes waren uitgekomen, was een bomvol veldje geweest.

Nog even volhouden en daarna kan het genieten beginnen
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Je maakt je naam waar.. De toppen zijn groot Mooi veldje hoor!
                  Ad usum proprium!

Comment

• groot
                    groot commented
                    Editing a comment
                    Haha dankjewel. Nu moet ik ze nog op het juiste moment omhakken en drogen. Inmiddels op het forum een gesloten droogdoos gevonden die loopt op rijst. Kan ik ieder plantje op het juiste moment oogsten .

Dat ziet er zeker mooi uit man!!!
                  1e kweek - Mohan Ram (Done)
                  3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

Comment

Comment

This gallery has 2 photos.

Comment

• ganjagast
                        ganjagast commented
                        Editing a comment
                        Leuk gedaan Maar denk wel dat het te klein is..
                        Last edited by ganjagast; 6 February 2018, 23:01.

• QnQ
                        QnQ commented
                        Editing a comment
                        Yeah, dat gaat te krap zijn, gelukkig
                        Ik denk dat je ongeveer dezelfde oppervlakte als je scrog nodig hebt, maar liefst zo groot mogelijk als je actief gaat afzuigen.
                        Anders krijg je teveel luchtstroom, en dan gaat de wiet binnen 3 dagen droog zijn.

• ganjagast
                        ganjagast commented
                        Editing a comment
                        kan me niet heugen dat er ooit iemand gelukkig is geweest met/in krappe ruimtes, ja behalve in dat ene ruimte dan
                    Bezig...
                    X