Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweek verslag micro indoor

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Met 20LV is het in de kast door dit koude droge weer idioot laag. Temperatuur is wel lekker 20-25.

Comment

• Kleine Belg
      Kleine Belg commented
      Editing a comment
      Idem hier.
      2 bakjes water waar pc fan in blaast krikken het op tot 35% max.
      5 minuutjes deur open en zakte gisteren naar 17%

• groot
      groot commented
      Editing a comment
      Thx, ga ik vanavond na lamp aan maar eens regelen.

Ghehe, wat een mooie harige hippietoppen.
    Hoe droog je ze ? Liggend op een net, of hangend ?
    Tijdens het drogen krimpt zo'n top in elkaar en op een netje wordt het dan nog wel wat compacter.

Dat blad verkleurt ook flink, ik moet toch eens teruglezen hoe je dat gedaan hebt.
    Zou toch niet teveel aan LV opkrikken zo ver in de bloei. (ik zelf zou er helemaal niks aan doen)
    Ze zijn reuzegevoelig voor toprot nu.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

QnQ die vergeling was bij de plant links voor al langer ingezet. Die overige twee achter en rechts komt door stoppen minerale voeding.

Ze staan nu nog met de voetjes op de vloer. Ik wil ze eigelijk nog een week laten staan. Dan staan ze wel 14dagen zonder voeding maar wel met water. Even de ambers booster want die vallen nog tegen.

Vandaag op 74! echte bloeidagen dus plus die extra 7 dagen ga ik 11dagen over de opgegeven bloeitijd. Hoop dat dat geen problemen gaat geven.

​​​​​​Ze gaan dadelijk op de kop hangen in plaats van de lamp. Dus met de voetjes van de vloer. Ik kon in de IKEA namelijk geen droognet meer vinden.

Comment

Ahhh hier toch wel wat oogst koorts ondertussen. Met een handloepje flink de dames lopen checken en zie toch al flink wat ambers. Maar op sommige plekken nog gewoon melkachtig. Wat een feest

Nu ga ik voor de CBD en minder voor de THC dus zou ik nog wat langer moeten wachten, toch? Dus ik wil ze nog een weekje laten staan. Maarrrrrr

De geur in de kast is flink minder de laatste dagen. Misschien komt dat door de lage lv?

Geen voeding sinds 9dagen, kan ik dit nog rekken met een extra week?

You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

Comment

Nice man!
          De sterkte van de THC breekt af en CBN zal lichtjes toenemen maar niet veel. Misschien door de temperaturen te verhogen krijg je nog wat meer CBD, heb ik ergens gelezen dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Je zal dan toch een strain moeten hebben die CBD rijk is. Door de lage rlv krijg je wel meer nieuwe trichomen erbij daar zullen ook wel weer wat clear tussen zitten. De smaak en geur zal iets afnemen bij het (af)rijpen dat merkte ik ook zoals ik al had gezegd Maar dat zal je een beter rokertje geven zeker na het curen.

Zal flink wat knip werk worden straks.

Ad usum proprium!

Comment

ganjagast door jouw opmerkingen werd ik toch wat onrustig . Maar Cannatonic is als het goed is hoger in CBD.
            Zondag as is een mooie optie om te oogsten want dan zijn de kinderen even de hort op. Denk niet dat ik nu nog te vroeg kan oogsten maar toch.

Keep you poster

Comment

• groot
              groot commented
              Editing a comment
              Dat onrustiger is al weer gezakt, hoor, maar nu de afweging zondag 4maart of 11maart.

Morgen 4 maart is 76 echte bloei dagen.
              Leafly geeft 75 dagen aan, Resin Seeds gaf 3 Maart als oogst.datum, QnQ liet Borat ook al los en jij geeft ook zondag aan.

Morgenmiddag maar eens de nacht verstoren en omhakken...

• ganjagast
              ganjagast commented
              Editing a comment
              post anders nog wat fotos met trichomen. Knip wat van de onderste suikerbladen en van boven. final judgement

• groot
              groot commented
              Editing a comment
              Top! Ga ik vanavond doen. Nu eerst naar de IKEA voor een droog netje en wat knip afval bakken voor in de vriezer.

Spoelen (water geven zonder voeding) kun je zolang rekken als je wil.
            Hoe langer, hoe schoner de wiet.
            Ondertussen de trichomen in de gaten houden natuurlijk, want die bepalen je oogstmoment.
            Amber is je vriend bij CBD-rijke strains. Meer amber trichomen = meer cbd

Comment

Ziet er heerlijk uit... daar ga je vast heerlijk van kunnen roken.
              Ik ben zelf nieuwsgierig geworden naar de effecten van een soort met een hoge cbd waarde, zoals deze.

Succes!

Comment

• groot
                groot commented
                Editing a comment
                Cannatonic is een 50/50 strain. Hierna gaat er een in met een hogere THC in. Hopelijk twee verschillende. Uiteindelijk wil ik eindigen met vier verschillende strains.

ik ben echt nieuwsgierig , kan je voor het id eens een foto maken met een aansteker ernaast?

lijkt me wel echt the way to go scrogg , ik lees er overal goeds over

Comment

• groot
                groot commented
                Editing a comment
                Zal ik straks eens doen, nu is het donker. Hoewel ik het nog zeker niet optimaal heb gedaan is Scrogg wel het makkelijkste van kweken. Kunt de toppen mooi verdelen over de mazen.
                Last edited by groot; 3 March 2018, 14:28.

'lekker' naar de IKEA geweest, altijd weer blij als ik er weg ben. Maar wekpotten rijker en een mooie glazen ovenschaal met deksel om het knip afval in te vriezen.

Ook het droognet gekocht alleen zit hier een plastic bodem in en niet zoals mij beter lijkt een bodem van gaas. Mijn gevoel zegt schimmel vorming op deze ondergrond.
              This gallery has 2 photos.
              Last edited by groot; 3 March 2018, 20:50.

Comment

ontkiemen 2
                groei 41
                bloei (waarvan 14dagen voorbloei) 89
                totaal dagen 132
                Zo de laatste check voor mijn voornemen morgen mijn drie dames om te hakken en te laten drogen.
                Voornamelijk clear met her en der een mooie amber. Gezien dit volgens mij de top van THC/CBD moet zijn dan. Hoor graag jullie mening.
                This gallery has 9 photos.

Comment

roller het is een Zippo geworden maar je weet vast die vorm factor
                  This gallery has 4 photos.

Comment

Zou maar gaan knippen denk ik.
                    De ene is een heel stuk verder als de ander, maar het rijpt nog wel een beetje na tijdens het drogen en curen.
                    Nog een week extra, dan gaat die ene met veel amber te ver zijn waarschijnlijk.

Comment

• groot
                      groot commented
                      Editing a comment
                      Dank, morgen gaat de schaar erin. Heb jij nog een mening wat.betreft het droognet van IKEA?

ik zou deze op een nylon visdraad hangen , super sterk , en geeft niets af , die stoffen van de ikea daarintegen...

Comment

• groot
                      groot commented
                      Editing a comment
                      Thx!!

Ik droog geknipt en op een net.
                    Ik draai de toppen elke dag de eerste week waardoor ze mooi van vorm worden en iets compacter.
                    Als je ze ophangt om te drogen blijven ze wat meer fluffy.
                    Maar het kan allemaal. Voor de smaak maakt het in mijn beleving niet veel uit.
                    Speciaal droognet, kippegaas, vliegengaas, een klamboe kan je mooie droognetten van maken, een netpanty etc etc

Dat Ikea netje is dicht op elke etage ?
                    Dan is-ie niet zo geschikt, (en veel te klein hooguit als je er een krant in legt, maar dan drogen je toppen (te) snel.
                    Liefst heb je iets waar lucht door kan.

Comment

Bezig...
                    X