Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweek verslag micro indoor

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

geniet van je rookwaar

als ik me niet vergis had je 200 wat aan cob licht , dus dan heb je net over de 1/1 gedraaid , dat is niet slecht he

ooit stap ik ook wel over op cob

groetjes en tot het volgend verslagje he !
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

• groot
      groot commented
      Editing a comment
      Thx en doen we. Zal voor mij komende maanden blijven bij lezen. Na de zomer starten we met een gecombineerde kweek.

Comment

• groot
      groot commented
      Editing a comment
      LOL dankjewel voor het compliment en het lezen van mijn verslag. Om een idee te geven, die rare top zat op een plant die ik niet goed getopt had. Qua stengel leken het wel twee vastgegroeide stenges.

Laat even weten wanneer je een verslag start ga ik je volgen.

• ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Boss batlle - Harvest battle! Dit hoorde Groot op de achtergrond tijdens het oogsten;
      Todays project: A chiptune piece. I had nothing better to do so I decided to get on Cubase and have a bit of a mess around :)Free Download Here: https://soun...

• groot
      groot commented
      Editing a comment
      lekkere tune

Sorry ik ben al een tijdje aan het zoeken maar ik heb geen idee hoe ik een comment moet plaatsen onder mijn eigen laatste topic reactie dikke noob hier

Momenteel heb ik een soort van 'Verslag' in de guerilla sectie: Guerilla 2018

Comment

• groot
      groot commented
      Editing a comment
      Mooi, zoek ik op en schuif aan! Benieuwd hoe een guerrilla kweek eruit ziet. Lijkt mij best spannend zo buiten kweken.

Comment, drie puntjes naast de like button onder aan de hoofdpost kun je klikken en dan kom je er.
Bezig...
X