Twee en en half week
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Derde kweek Wonderskunk en Critical+ onder 120watt led
Collapse
X
-
Ik ben half uur bezig geweest om deze foto's er op tezetten ,maar is gelukt eindelijk.Zo als ik al zij ze groeien als kool echt niet normaal me tweede lampje is onderweg en al in Nederland ,dus ik wacht met smart.hoe sneller d beter ... wat me wel opvalt is dat de critical sneller gaat als de wonderskunk maar dat is niet anders ...komt allemaal goed.
Comment
-
Jawel het tweede lampie is binnen zestaan nu nog vrolijker erbij
Fotot
Nog fototje
En nog een van tempLast edited by QnQ; 5 December 2017, 21:11.
Comment
-
Heb een paar dagen geleden de grote plant getopt ,omdat ze een beetje tesnel ging naar me zin de andere twee gaan wel naar me zin .heb ze ook een beetje plagron grow gegeven (4 ml op anderhalf liter) en verspreid over alle drie de potten en ze hebben er op gereageerd mooie brede bladeren krijgen ze .
Comment
-
Hallo het is alweer een week geleden had problemen met mijn telefoon en nog maar hij doet het op dit moment.de plantjes gaan redelijk goed, de wonderskunk blijft klein helaas en de critical+ gaan hard heb ze van de week in de bloei gegooit anders worden ze tegroot voor m'n hokje.heb ze nog een keer terre grow gegeven 5 ml op anderhalve liter dat was zondag,woensdag in de bloei en gewoon water gegeven mischien deze zondag nog een keer terra grow en dan over op terra Bloom.
Comment
Comment