Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Derde kweek Wonderskunk en Critical+ onder 120watt led

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61

    Comment


      #62
      Fototjes
      En nog een
      Sorry voor de telate foto,s maar m'n telefoon is super langzaam en soms doet ie het niet eens maar ze gaan nog steeds lekker eind deze week maar goed bekijken hoever ze nu eigenlijk zijn ik dacht eind februari de eerste knippen maar kan ook later worden ...........de tijd zal het zeggen
      Attached Files
      Last edited by QnQ; 26 February 2018, 18:03. Reden: posts samengevoegd

      Comment


        #63
        Het is al eind februari dus dan zal het wel iets later worden.
        Zolang al het blad nog zo groen is kun je het nog wel even rekken inderdaad, ze hebben iets teveel voeding gehad op 't eind zo te zien.
        Gaat lekker zo...scharen slijpen en klaarleggen, denk dat ze nog wel een weekje kunnen.
        Hoe ruiken ze nou ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • mcmetald
          mcmetald commented
          Editing a comment
          Als ik het deurtje open heb gehad stink de kamer er naar ,echt sterke wiet geur afzuiging op volle toeren

        #64
        redelijk acceptabele bloemen toch voor een 120W.

        Ik zou ze wel eens willen zien groeien/bloeien onder bijvoorbeeld een paar CXB3070

        Succes verder

        Comment


        • mcmetald
          mcmetald commented
          Editing a comment
          Heb er twee keer 120 watt in hangen en drie plantjes precies goed maar idd in de toekomst is kijken voor andere lampjes maar wouw toch nog een scrog maken met deze lampies .

        #65
        De bladeren van een cristal worden geelig denk dat het bijna tijd is om teknipen ,toppen zijn kei hard en ruiken goed ze staat nu bijna twaalf weken in bloei. de andere critical loopt zoiezo dikke week achter en de wonder skunk ook een weekje
        Attached Files

        Comment


          #66
          Hoi hallo heb dus de eerste critical geknipt van de week de wonderskunk gaat er ook aan geloven is mooi hard en ruikt sterk en de laatste critical moet nog even ,heb ook al nieuwe zaadjes binnen.....critical 2.0 van dinafem en als gratis zaadje critical mass cbd .ja idd critical gek aant worden ruikt lekker makkelijk te kweken en goeie opbrengst rookt super in me vaporizer maar goed het wachten is op het laatste plantje komt goed ........

          Comment


            #67
            die bud ziet er ni mis uit

            ivm oogsten vermoed ik dat je doe naargelang hoe je trichs er uitzien ?

            groetjes
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

            Comment


              #68
              Ik ga uit van de aantal weken bloei dat de soort plant heeft,meestal kijk ik naar het blad worden ze geel dan is het wel tijd heb ik altijd geleerd dan sterft het plantje af dus meestal staan ze een ...twee weken langer dan gepland . Ik ben niet zo'n dokter anders om met een microscoop de trichoompjes tebekijken ,ik ga op me gevoel af en tot nu toe is het altijd wel goed gegaan.met advies van een paar goeie kwekers hier en veel gelezen tehebben heb ik toch weer een knetter wietje geproduceerd.de eerste plant is 28gr geworden .de wonderskunk is 21 Gr geworden en de laatste moet ik nog knippen.doe ik van de week ben al bezig met ont kiemen van zaden .... critical 2.0

              Comment


                #69
                Ik heb een paar foto's gemaakt van de drie planten eerste plant critical+ 28 Gr,tweede plant critical+ 24 Grt ,de derde plant wonderskunk 21 gr
                Attached Files

                Comment

                Bezig...
                X