Eerste keer was dus een faling dus gaan we deze keer het wat beter aanpakken!
Mits ik een leek ben in alles wat in kweken omgaat heb ik nog heeel veel vragen!
Omdat dit blijkbaar een makkelijkere manier is om te kweken.
Ik heb weer gekozen voor een autoflower
http://en.seedfinder.eu/strain-info/...o/Sweet_Seeds/
Setup deze keer is al wat beter dan men eerste keer. Ik heb mezelf voorzien van een Ikea kastje dat ik zelf inrichte als mijn kweekkast.
De kast volledig is volledig voorzien van aluminiumfolie binnenin.
Nadeel is dat mijn kast op zolder staat. Deze is wel Geisoleerd maar het kan er toch frisjes soms worden (gemiddeld 17 graden ongeveer).
De kast is nog niet voorzien van een koolstoffilter of fan, ik vraag me af ofdat dit echt nodig is, ik heb wel 2 fans in mijn LED-lamp zitten.
Ik ben wel voorzien van een LED-lamp 300 watt (foto).
Is het oke dat ik de lamp helemaal bovenaan mijn kast hang of moet die dichter bij mijn zaailing in het begin ?
Bij mijn vorig "kweekprobeersel" had ik volgende producten aangekocht, nu ben ik zelf nog niet genoeg thuis in heel het kweekwereldje om te weten wanneer ik wat precies moet gebruiken.
- bionova autoflower supermix
- ph meter
- moisture meter
30 oktober van start gegaan, vlot ontkiemd en geplant die handel!
Men toekomstig plantje staat in een pot van 20 liter in universele potgrond gemengd met perliet.
18/24u licht.
Als er mensen tips & tricks hebben, Let Me Know aub!
Mits ik een leek ben in alles wat in kweken omgaat heb ik nog heeel veel vragen!
Omdat dit blijkbaar een makkelijkere manier is om te kweken.
Ik heb weer gekozen voor een autoflower
http://en.seedfinder.eu/strain-info/...o/Sweet_Seeds/
genetics | Cream Mandarine XL Auto |
Sex | Feminised |
Photoperiod | autoflowering | Autoflowering |
Flowering time | 63 days |
Plant height | 110-150 cm |
Setup deze keer is al wat beter dan men eerste keer. Ik heb mezelf voorzien van een Ikea kastje dat ik zelf inrichte als mijn kweekkast.
De kast volledig is volledig voorzien van aluminiumfolie binnenin.
Nadeel is dat mijn kast op zolder staat. Deze is wel Geisoleerd maar het kan er toch frisjes soms worden (gemiddeld 17 graden ongeveer).
De kast is nog niet voorzien van een koolstoffilter of fan, ik vraag me af ofdat dit echt nodig is, ik heb wel 2 fans in mijn LED-lamp zitten.
Ik ben wel voorzien van een LED-lamp 300 watt (foto).
Is het oke dat ik de lamp helemaal bovenaan mijn kast hang of moet die dichter bij mijn zaailing in het begin ?
Bij mijn vorig "kweekprobeersel" had ik volgende producten aangekocht, nu ben ik zelf nog niet genoeg thuis in heel het kweekwereldje om te weten wanneer ik wat precies moet gebruiken.
- bionova autoflower supermix
- ph meter
- moisture meter
30 oktober van start gegaan, vlot ontkiemd en geplant die handel!
Men toekomstig plantje staat in een pot van 20 liter in universele potgrond gemengd met perliet.
18/24u licht.
Als er mensen tips & tricks hebben, Let Me Know aub!
Comment