Om even de rest van dit forum van eventuele blunders te laten genieten zal ik mijn eerste kweek in dit topic even toelichten
soort: Royal queen automatic
verdeler: Royal Queen Seeds
kastje: 60x60x90 (breedte x diepte x hoogte)
8 spaarlampen aan een zelfgemaakte armatuur van mdf opgehangen aan kettingen
Een joekel van een koolstoffilter die ongeveer helft van het plafond van mijn kastje in beslagneemt
afzuigventilator staat nog niet aan omdat ik de verkeerde transfo gekocht heb, van als dit in orde komt komt het hieronder. (sta bijgevolg ook open voor eventuele erzatz methoden om een pc-fan te laten werken op een stopcontact)
Mijn camera op mijn gsm is wel kapot dus totdat deze gerepareerd is (of mijn nieuwe geleverd wordt) zijn er helaas geen foto's beschikbaar.
2 dagen geleden heb ik 1 zaadje tussen 2 blaadjes keukenrol gelegd
Vanochtend was het zaadje ontkiemd en het ik het geplant, keukenfolie overgedaan, gaatjes erin geprikt en op ca. 5cm de lamp gehangen
timer staat ingesteld op 18/6
de aarde staat vochtig en krijgt nog geen voeding de eerste week
Volgende stap: van als er blaadjes de kop opsteken de lamp wat hoger hangen en het folie eraf doen.
vanaf ik foto's heb post ik ze
soort: Royal queen automatic
verdeler: Royal Queen Seeds
kastje: 60x60x90 (breedte x diepte x hoogte)
8 spaarlampen aan een zelfgemaakte armatuur van mdf opgehangen aan kettingen
Een joekel van een koolstoffilter die ongeveer helft van het plafond van mijn kastje in beslagneemt
afzuigventilator staat nog niet aan omdat ik de verkeerde transfo gekocht heb, van als dit in orde komt komt het hieronder. (sta bijgevolg ook open voor eventuele erzatz methoden om een pc-fan te laten werken op een stopcontact)
Mijn camera op mijn gsm is wel kapot dus totdat deze gerepareerd is (of mijn nieuwe geleverd wordt) zijn er helaas geen foto's beschikbaar.
2 dagen geleden heb ik 1 zaadje tussen 2 blaadjes keukenrol gelegd
Vanochtend was het zaadje ontkiemd en het ik het geplant, keukenfolie overgedaan, gaatjes erin geprikt en op ca. 5cm de lamp gehangen
timer staat ingesteld op 18/6
de aarde staat vochtig en krijgt nog geen voeding de eerste week
Volgende stap: van als er blaadjes de kop opsteken de lamp wat hoger hangen en het folie eraf doen.
vanaf ik foto's heb post ik ze
Comment