Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e kweekpoging ✌🏻

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ik zou je heel graag verder helpen Matt maar ook ik zie het niet... We zijn 2 noobs in dit vak haha. Het bijft ook altijd lastig om dit te doen aan de hand van foto's natuurlijk, ligt niet aan je foto's hoor, die zijn helemaal prima. Maar ik zie gewoon helemaal niets qua mannelijke trekjes.

Alles wat ik vind over herma zijn hele duidelijke banaan achtige bolletjes tussen de toppen of duidelijke mannelijke balletjes in de oksels van de nodes. Ik vind deze helemaal niet terug in je foto's... Wel raar, zou je dan maar 1 bolletje hebben gehad die je plantje heeft besmet?

Of zou het nu de bedoeling zijn dat je de bruine pistels vanaf het groeipunt verwijderd voordat deze zich ontwikkelen tot zaadje?

​​​​​Ik vind het knap gespot van Q want ik had dit nooit herkend als herma, zelfs nu zie ik het niet haha... Behalve dan de bruine pistels. Die zijn goed te zien...
    ​​​

Comment

• Mat
      Mat commented
      Editing a comment
      Vluggejapie - bedankt voor je reactie. Je hebt heel wat kweekjes lopen voor een noob

• Mat
      Mat commented
      Editing a comment
      Vluggejapie - excuus, ik dacht dat de kweken van Littledwarf van jou waren.

• Vluggejapie
      Vluggejapie commented
      Editing a comment
      Haha geeft niks. Was dat maar waar

Kalm blijven en naar QnQ luisteren.

Ik zag de eerste keer ook niet, maar na de opmerking van QnQ zag ik het wel.

Hermofrodiet.
    Lets not criticize but legalize

Comment

Top, dat is dan vastgesteld
      Mijn volgende actie wordt het verwijderen van de mannelijke bloemen.
      Is er iemand die het aandurft om aan te geven welke van de dertien mannelijk zijn?

Comment

Ik heb gelezen wat QnQ

Comment

Hey Mat, hoe gaat het nu met je plantje als ik vragen mag? Ben wel benieuwd!

Comment

• Mat
            Mat commented
            Editing a comment
            Hey, Vluggejapie. Ik heb niets aan de plant gedaan en ze/hij groeit rustig verder. 5,5 week bloei gehad.

Ik heb er niets aan gedaan omdat het allemaal wat onduidelijk bleef welke ik nu moest verwijderen en ik zelf geen ‘banaantjes’ zie. De foto die werd gebruikt om aan te tonen was een oude foto en op de nieuwe foto’s is door niemand gereageert. Misschien ben ik eigenwijs, maar dat is ook een leerproces

• Vluggejapie
            Vluggejapie commented
            Editing a comment
            Ik geef je gelijk, had denk ik hetzelfde gedaan. Ben wel nieuwsgierig of je er uiteindelijk nog een leuk wietje aan overhoudt! Zijn de topjes al mooi aan het zwellen?

You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 4 photos.

Comment

Ik vind het er prima uitzien hoor!
            Heb je ook een foto van de gehele plant?

Comment

Ipie - Thanx
              Ik heb alleen deze foto nog genomen
              This gallery has 1 photos.

Comment

Nou, dat duurt niet zolang meer voordat je een lekker rokertje hebt!

Comment

Ziet er inderdaad lekker uit!

Comment

Is dit kweekje met die tornado lampen?

Comment

• Mat
                      Mat commented
                      Editing a comment
                      De Tornado lampen eigenlijk alleen gebruikt t/m de groei. Daarna de Tneon (2x55W) erboven gehangen.

• Ipie
                      Ipie commented
                      Editing a comment
                      Werkt toch prima zo!
                      Ik gebruik er vier dezelfde voor groei en bloei, wil niets anders meer!

Ik ben van plan om vanaf morgen alleen nog maar water te gaan geven. Op growdiaries gezien dat de echte bloeiperiode ca. 8/9 weken is en over twee weken heb ik er ook 9 weken op zitten.
                    Morgen beginnen met alleen water geven of nog even wachten? Niet een hele duidelijke foto
                    This gallery has 1 photos.

Comment

Heb je een totale foto waar de gehele plant opstaat of een paar toppen?

Comment

This gallery has 6 photos.

Comment

Denk dat ze tegen die tijd zeker wel klaar zijn Mat!!
                          Op naar een lekker rokertje, gelukkig is het nu wel goed gegaan!!

Comment

Bezig...
                          X