Organisch - yes.... ..... Ik heb de zaadjes van iemand overgenomen en ik weet niet hoe oud ze zijn. Zou het daarmee te maken kunnen hebben?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1e kweekpoging ✌🏻
Collapse
X
-
-
Ik gok zelf dat het komt door het weinige licht,
ik zie zelf dat ze onder een 100W veel langzamer groeien dan onder een 600W in de zelfde tijd.
Volgensmij is onder de meeste mensen hier de mening dat een klein plantje niet meer licht aan kan, maar ik ben van mening dat dat onzin is, en ze met een 600W echt wel harder groeit.
Tuurlijk, je bestraalt daarnaast een enorm groot oppervlak waar allemaal niks staat, wat dus zonde is, maar dat is bij mij de reden dat ik er aan het begin allerlei andere planten bij heb staan, die van mij ook wel flink mogen doorgroeien (in de winter stonden er allemaal paprikastekken etc. bij bijvoorbeeld) en daarnaast ik heb geen dimmer dus had niet veel keus. Maar andere planten is ook niet altijd even goed aan te raden i.v.m. ongedierte etc.
Maar heb daardoor dus wel geleerd/gezien dat ze het ongeacht de leeftijd afhankelijk van het licht beter of slechter doen.
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mat View PostIk hoop erop dat ze de nieuwe grond zullen waarderen.
Comment
-
Ipie - ok... En wat is er op de foto aan de hand en hoe is dat ontstaan? Toen ik ze ging overpotten zaten er meer wortels aan dan het plantje op de foto hoor.
Comment
-
Geen idee hoe het is ontstaan Mat !!
Ben ik zelf ook wel benieuwd naar, misschien iemand die het weet..........??
Tja, als jij meer wortels heb kan dit niet het geval zijn denk ik......
Misschien zou LR2 er eens een blik op willen werpen en tevens eens naar jou plantjes willen kijken.
Hij is erg hulpbehoevend maar maak me toch ernstige zorgen voor jou, zeker naar drie weken!!
Prettige dag verder en succes!
Comment
-
Heb nog even lopen zoeken, zeer oude foto maar dit had het ongeveer moeten zijn naar drie weken........
Natuurlijk ligt het geheel aan jou wat je er mee doet, zou toch even de reactie van LR2 afwachten...
Een groot chemicus die hier wel meer over kan zeggen zoals ik dit eerder op de dag genoemd heb...You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
-
Plantjes gaan niet snel, maar er hangt ook geen 50.000 lumen boven, bovendien staan ze wat te nat.
Verder is er niet veel mis toch ?
Het zijn ook geen autoflowers, dus je kunt ze zo lang laten groeien als je wil
Kwestie van zoveel mogelijk licht erop, en -waarschijnlijk- een paar dagen geen water geven.
Ze zijn ook net overgepot dus ze moeten nog aanslaan. Eens je twee weken verder bent zouden ze er een stuk beter bij moeten staan.
Gewoon wat geduld hebben en de grond goed laten opdrogen zodat de wortels gaan ontwikkelen.
- Likes 1
Comment
Comment