Zou dan toch wel die lampjes horizontaal monteren.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1e kweekpoging ✌🏻
Collapse
X
-
Ik heb de lampen ook zo gemonteerd QnQ en daar heb ik een reden voor
Aangezien mijn oude scheepskist maar max. 60 cm. hoog is zijn ze gemonteerd in de deksel.
De toppen groeien tot bovenaan de deksel en hebben daar ook licht nodig toch?
Inmiddels heb ik er een vierde bijgezet, denk nog een paar weken dan zal ik de foto's laten zien...
Prettig weekend!!
Of heb je een betere oplossing voor mij?You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.
Comment
-
Ahja, ik snap dat in jouw situatie. Dan heb je inderdaad voordeel als de toppen helemaal tot tussen de lampen groeien. (mooie stealth kist)
Maar zolang de lampen boven de plantjes zitten heb je er voordeel van als ze horizontaal hangen liefst nog met iets erboven dat reflecteert.
Een betere oplossing heb ik niet, of je moet gaan iets bouwen met T5 of PLL lampjes, maar als het nu voldoet voor je heeft dat niet zoveel zin.
-
-
Weer een paar plaatjes. Gaat wel lekker volgens mij
Ik heb volgende week echter een uitdaging.
Ik mag 5 dagen lekker naar de zon en nu moet ik iemand of iets regelen voor de voeding.
Ik ben nu al om de dag voeding aan het geven zodat dat volgende week ook kan. Ca. 250ml elke twee dagen.
Mn indruk is dat ze liever wat meer wil hebben. Wat is jullie indruk als je de foto ziet?You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.
- Likes 1
Comment
-
Nog maar een plaatje... omdat het kan
Geen bijzonderheden hier, gaat wel goed volgens mij.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
- Likes 1
Comment
-
Uhm, bij die top met bruine haren zit middenin een mannelijke bloem die open is.
Dat is een hermafrodiet, en die top is dus bestoven.
Zou die plant er heel rap, maar heel voorzichtig uit halen.
Als je de andere planten kan afdekken kun je bij die herma de toppen natspuiten.
Daardoor heeft stuifmeel geen werking meer en komt 't niet op de andere planten.Last edited by QnQ; 4 June 2018, 15:57.
Comment
Comment