Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dwarf's Candy Kush Fast Version RQS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dwarf's Candy Kush Fast Version RQS

    Korting op 420shop
    Plek nog vrij in de tent

    Candy Kush Fast Version van Royal Queen Seeds (femenised)

    Bloei: 6-7 weken

    tot binnenkort!


    Greetz

    LittleDwarf
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Update:

    It's alive!


    Straks wordt deze in Plagron Light Mix omgepot in 4-5 liter pot. Update volgt nog.


    Greetz

    Dwarf
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
    Last edited by LittleDwarf; 25 April 2018, 22:37.

    Comment


      #3
      Update:

      Voila deze dame is zojuist omgepot met Plagron Light Mix in een 5 liter ronde pot. Heb al gemerkt dat de beworteling beter gaat in een ronde pot dan in een vierkantige?.

      Tot binnenkort

      Greetz

      Dwarf
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 3 photos.

      Comment


        #4
        Update:

        De dame is al boven de grond! Door de Spectrum King al zo goed als geen strek, dit is wat ik graag zie

        Greetz

        Dwarf
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 2 photos.

        Comment


          #5
          Update:

          Closed Case lamp nu op 70 cm hoogte gezet (heb deze dus met 20 cm verlaagd) wegens toch nog zichtbare strek.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            #6
            Update:

            Dit Kushje heeft nog wat in te halen tegenover haar nichtjes in de tent, ze kreeg niet voldoende licht waardoor vertraging en strek. Ze heeft ondertussen al wat ondersteuning gekregen en haar wat meer in het licht geplaatst.
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


              #7
              Ziet er goed uit ik ga je volgen!! Ik heb zelf ook een rqs candy kush zaadje in een tentje 40x40x120 staan, nu ff onder led hij is sinds vanmorgen boven de wol zometeen onder een 250w hps bloeien

              Comment


              • LittleDwarf
                LittleDwarf commented
                Editing a comment
                heb je er een topic over aangemaakt hier op het forum? Greetz Dwarf

              #8
              Nee nog niet ben eerlijk gezegd niet zo van het typen haha en ben ben bang dat als ik dingen ga vragen soms van die opmerkingen krijg van heb je al wel goed gezocht, dus ben ff eerst heel t forum aan t afstruinen voor ik dingen ga vragen ben zelf bezig met een bubbel bucket maar liep te klopten met me Ph dus heb er nu ff alleen een circulatie pompje tussen staan in plaats van lucht pompje

              Comment


                #9
                Foto update buiten de tent. Zoals je ziet loopt ze wel achter dan de rest (zie andere kweekverslagen) een gezond plantje is het wel
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 2 photos.

                Comment


                  #10
                  Update:


                  Heb de dame verhoogt door er een omgedraaide emmer eronder te plaatsen. Ze staat nu op gelijke hoogte met haar zusjes in de tent.
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment


                    #11
                    Update: 11/06/2018

                    Ik heb haar 'geflushed' want ze had veel verbrande bladeren wegens teveel voeding in de aarde. Heb haar verkeerd ingeschat tegenover de rest en daarmee zelfde hoeveelheid voeding kon ze niet aan. In ieder geval haar nieuwe bladeren zijn de puntjes brandvrij maar zekere voor onzekere dat ik haar dus geflushed heb. Volgende wijze heb ik gehanteerd:

                    3 x grote van de pot aan water geven. Ze staat in een 5 liter pot dus heb er 15 liter water in gegoten. Nu haar laten 'uitdrogen' en rustig aan met voeding. De 3x1ml Micro,Grow,Bloom kon ze dus niet aan.

                    Foto's volgend nog.

                    Comment

                    Bezig...
                    X