Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Yo amigo's excuses voor de late update maar zit ook op andere forums en deze wat uit het oog verloren.
spijtig genoeg nog niet klaar of gedroogd. Heb wat calcium en magnesium tekorten gehad en daardoor flink wat achterstand in de bloei (foto is van vandaag). Ik heb haar terug gedoopt naar start week 2 bloei. Update volgt wekelijks en zal dit verslag wel afmaken no worries. Chill dat jullie voorbijkomen en have a good grow yourself!
Greetz
LittleDwarf
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.
Ach amigo je bent niks verplicht toch. Wel blij dat er weer update's aan komen in ieder geval Dus je zit nu weer in week 2 vd bloei? Had je reveg gedaan?
En bedankt man, hoop ook een geslaagde kweekje
Heb te weinig basisvoeding meegegeven en ze stond op 'freeze' mode en de knoppen groeiden maar niet! Ze krijgen nu basis voeding en extra calcium en magnesium mee. Afwachten hie ze zich herpakt.
Gebruik je iets van CalMag?
Hopelijk pakken ze zich weer op en zullen ze mooie dikke toppen aanmaken, zie wel meer vergeling boven dan beneden of zie ik dat verkeerd?
Hoe staat het plantje erbij?
Is ze nog bij gekomen?
Yo Rreppellsteeltjam, ze is inderdaad ondertussen wat bijgekomen. Ik zal straks foto's uploaden. Nogmaals excuses dat ik de kweekverslagen wat in de wind laat want zit ook te werken en andere forums om eerlijk te zijn. Hoe gaat het met jouw Speedy amigo?
Comment