Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hennepje kweek 5x Vanilla Kush

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Hennepje kweek 5x Vanilla Kush

Ben benieuwd wanneer je ze in de bloei gaat zetten. Misschien 8ste internode? Er schiet me net iets te binnen, hier op het forum staat ergens dat een zakje groene thee een paar uur laten trekken in je water de PH naar 6 brengt. Dus misschien is dit wel een optie? Staan er mooi bij behalve die laatste dan haha

Comment

Mijn Royal Dwarf staat al lekker in de bloei en geeft een aangenaam geurtje af.
      +/- 40 cm hoog!

Comment

@olivjee,

hoe oud zijn je plantjes dan? nu maak je me wel nieuwschierig naar hun geur
        plaatjes misschien?
        Last edited by Hennep; 9 September 2010, 22:06.
        sigpic
        Werkzaam in de medische groenvoorziening sedert '93

Comment

tijd voor een update:

gisteren de eerste voorbloei geconstateerd bij de 2 VK al was het bijna niet te zien zo ini mini(en dat met een flinke). sinds mijn laatste update(5 dagen geleden) zijn ze ook flink gegroeid vandaag meet de grootste VK 38 cm en de kleinere bijna 30 cm. nog enkele dagen en ik zet ze in de bloei. maar eerst moet ik ze nog verpotten naar 20 liter potten gevuld met Batmix van Plagron. Ben ook weer bij de VK begonnen met licht voeden met TERRA GROW(Plagron). de PH houd ik op 6,0

DSC_0241.jpgDSC_0239.jpg

de royal dwarf meten alle 3 een goeie 7 cm, een maak zelfs in zijn 3e node al een blad met 7 vingers aan. verder groeien ze echt egaal met elkaar. zelf heb ik het idee da ze staan te genieten! ook de royal dwarf gaan naar grotere potten met Batmix, ze staan nu in 2,2L en gaan naar 5L. De Royal dwarfs krijgen denk ik totaal geen groei voeding mee(uiteraard wel wortel stimulator), ze vragen er nog niet om en over een paar dagen staan ze in de batmix. waarschijnlijk is de enige voeding die ze gaan krijgen Green Sensation(Plagron)

(eerste foto gisteren 2e vandaag)
          DSC_0242.jpgDSC_0250_b.jpg

de kneus ben ik over aan het twijfelen, aan de ene kant wil ik zien wat ze gaat doen andere kant zonde van de moeite, zeg nu zelf?

DSC_0246.jpg

tot Laterzzz

overigens sorry voor de soms wat slechte kwaliteit van de close-ups, maar ja tis maar met een 3megapix telefoon camera!!!!!!
          Last edited by Hennep; 12 September 2010, 20:41.
          sigpic

Comment

voor CIAze:
            DSC_0226.jpg
            sigpic

Comment

Erg leuk dit verslag, en ook ik heb ze net besteld de Vanilla Kush, maar ga er volgend jaar pas mee buiten kweken. Maar wat ik zo links en rechts hoor is dit een wietje wat je wel wat klappies kan geven, dus ik zeg.............kom maar op.

Comment

ik vind die ene wel sjiek die krompelig groeit

Comment

Ben benieuwd hoe ze er nu 3-4 weken later bij staan. Als je dit nog leest ; ik zou wel graag een update willen zien.

Hoop dat het je goed afgaat met je VK's!

Comment

Bezig...
                  X