Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik bepaal zelf het weer(op max temp/min lv na, vandaag 29.2C), gister nacht was het 21.6C(stapsgewijs op hoog richting 22.0C). Afbeelding 363.jpgAfbeelding 364.jpg
Ik geef alleen enzymen/wortelstimulator, toch heb ik een te rijk medium, dit door te vroeg overpotten. Afbeelding 372.jpg
Helaas liep ik met de varanrouwmug achter de feiten aan, heb voor overpotten 1x soilattack van onder en 1x van boven gegeven, niet genoeg om af te komen van die ***** beestjes, kon naar mijn mening enkel overpotten om overbewatering te voorkomen(om nogmaals te behandelen met soilattack).
Gister ook gesproeid met attack-force.
Pimp my tentje lol Afbeelding 374.jpgAfbeelding 378.jpg
Zag bij een mede microgrower wit reflectie folie liggen, dat heb ik niet.
Wel heb is alu folie, waarbij ik de matte kant kruislings heb geschuurd met een stukkje scotchbrite.
Hihi, camera trekt gelijk strepen.
Voorbloei kan je vergelijken met schaamhaar, zou maar is gaan lezen op JD.nl.
Op een ander topic sugereerde je dat hij zijn autoflowers op 12/12 moest zetten om bloei te krijgen, lul niet zo wijs komt zo dom over.
Wijs.?
Het duurde te lang daarom de suggestie gooi op 12/12, zo simpel..
Voorbloei is een bull verhaal. Gewoon omgooien is het simpelste als ze er klaar voor zijn.
Maar die van jouw hebben nog wel 4 weken nodig ?
Comment