Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

    Update:
    Afbeelding 828.jpgAfbeelding 827.jpg
    Ook bij deze dames is het spoelen gestard.
    Afbeelding 829.jpg
    hihi.....
    Afbeelding 826.jpg
    Het gedrocht links zucht..., denk dat er van haar maar hasj gemaakt word.
    Kijk het nog 2 weken aan.

    Grtz.

    Comment


      Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

      hey poff:
      alles goe daar,,
      lekker die bud op de foto langs de vloei.
      grzz
      Gzz

      Comment


        Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

        Gaat lekker piet, smaakt ook prima .

        Afbeelding 836.jpgAfbeelding 831.jpg
        De rechter dame is 20% amber....
        Afbeelding 832.jpg
        De hasj plant blijft een gedrocht lol.

        Grtz.

        Comment


          Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

          Hey poffertjesporum, heb met veel interesse je verslag zitten lezen en moet zeggen dat je dat netjes hebt gedaan! Had niet verwacht dat je er toch nog zo'n mooie vangst uit kon trekken met LED-verlichting maar heb mijn standpunt m.b.t. ledverlichting dankzij jou aangepast en wie weet wil ik dat ook nog eens gaan doen! Laat ik me nu eerst nog wat verder verdiepen, moet nog aan mijn eerste kweek beginnen namelijk, heb al talloze kweken gezien en "meegedaan" maar wil het nu toch echt eens zelf proberen na me maanden te verdiepen. Geloof me, heb echt al ontzettend veel doorgelezen maar heb je nog enige tips?

          Comment


            Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

            Tnx darkroasted, er is zelfs nog genoeg ruimte voor verbetering.

            Als je alleen onder led licht wil kweken, raad ik aan om de kleuren uv-a, blauw, wit, oranje, rood ,ver rood te gebruiken.

            Het leuke van led is dat: het licht een heel smal spectrum berijk heeft, waardoor je zelf een spectrum kan samen stellen en zelfs kleuren 24/7 kan laten branden zonder dat het de bloei beinvloed.

            Helaas voel ik er niets voor om al mijn kennis/bevindingen zomaar openbaar te maken op internet, rede: de lampen die nu op de markt zijn komen allenmaal uit China, en voel er weinig voor om de nederlandse led importeurs en de chinesen gratis van data te voorzien .

            Grtz.

            Comment


              Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

              Oorspronkelijk geplaatst door Poffertjesporem View Post
              Tnx darkroasted, er is zelfs nog genoeg ruimte voor verbetering.

              Als je alleen onder led licht wil kweken, raad ik aan om de kleuren uv-a, blauw, wit, oranje, rood ,ver rood te gebruiken.

              Het leuke van led is dat: het licht een heel smal spectrum berijk heeft, waardoor je zelf een spectrum kan samen stellen en zelfs kleuren 24/7 kan laten branden zonder dat het de bloei beinvloed.

              Helaas voel ik er niets voor om al mijn kennis/bevindingen zomaar openbaar te maken op internet, rede: de lampen die nu op de markt zijn komen allenmaal uit China, en voel er weinig voor om de nederlandse led importeurs en de chinesen gratis van data te voorzien .

              Grtz.
              Hey bedankt voor je reactie, bedoel ook geen tips m.b.t. led-verlichting hoor
              Ga je nog verder met led-kweken of niet? Dat zou ik graag willen volgen!

              Comment


                Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                Dat verwachte ik ook niet, er zijn zo veel pottekijkers lol.

                En ja ik ga nog door met led, kan zo nog 9 jaar met deze led setup draaien .
                Rainforest 66 vs 6x indica, ga vanacht beginnen met verduisteren, dan nog oogste en de grote schoonmaak.
                Komt een verlagje bij hyrdo kweekverlagen, dus kijk gerust mee(denk over 1,5 week).

                Tip, mijn lv is de gehele kweek 65%, luchtbevochtiger-waterkoker staat via tijdklok tegelijk aan en gaat 1 uur eerder uit als de verlichting, wel voldoende ventilatie om condens vorming te voorkomen, het blijft toch een sub tropisch plantje lol.

                Grtz.

                Comment


                  Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                  Update:
                  Afbeelding 839.jpg
                  Hihi en beetje een iel kertboompje....
                  Afbeelding 843.jpgAfbeelding 842.jpg

                  Afbeelding 840.jpg
                  Ben nog niet klaar met snoeien(middelste), knippen vind ik al erg, nu nog de grote schoonmaak.

                  Gelukig heb ik nog wat ww, dus het wachten is minder erg.

                  Grtz.

                  Comment


                    Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                    Het ziet er goed uit,wat je daar heb hangen in de tent.
                    Wel een geslaagde ronde poff.
                    Gzz

                    Comment


                      Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                      Afbeelding 853.jpg
                      Voor de eerste keer zeker geslaagd.
                      Afbeelding 854.jpg
                      Hihi hepa filter er uit, koostof korrels er in.
                      Alleen in de woonkamer is het hier uit te houden, lv is ook een drama, zo gaat het prima.

                      p.s. ronde 2:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t-66-(172w-led).

                      Comment


                        Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                        Afbeelding 889.jpg
                        Het resultaat, heb geen wegschaal maar schat het op een gram of 60, dus totaal ongeveer 80.
                        Wel zijn deze niet zo compact als de voorloper, maar het smaakt er niet minder om lol.

                        Hier mag een slotje op.

                        Grtz.

                        Comment


                          Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                          Is niet zo slecht dus. Vraag een weegschaaltje aan een kennis/vriend ofzo om zeker te weten, je kan je wel eens mispakken met zo'n schatting, zal in de buurt zijn maar kan naar mijn mening wel nog 10g schelen. Je zit nu op 0,66g/W, de volgende moet erboven zou ik zeggen!

                          Greetzzz

                          Comment


                            Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                            Mooie kweek zeg, dus begin ik toch wel sirieuse interesse in LED te krijgen!

                            Comment


                              Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                              Lol Jona, als ik boven de gram watt uit kom word er zeker gewogen.

                              Heb je rekening gehouden dat er 24watt niet de hele kweek heeft mee gedraaid.

                              Maar 0,6gw is wel te verbeteren, doe mijn best.

                              Grtz.

                              Comment


                                Re: Hobbykweek: 4x WW(fem) vs Led(100%)

                                mooi resultaat pof!!

                                Comment

                                Bezig...
                                X