Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

40watt led proberen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    40watt led proberen

    Korting op 420shop
    Hey growers

    Ik ben van plan om een stekje te maken van mijn buitenplant en die vervolgens binnen te kweken, voor een raam + onder een 40watt LED lamp
    22 Red 12 Blauw 2 Wit + 2UV + 2IR (totaal 40 stuks)

    Ik ben benieuwd of het wat word ik verwacht niet al te veel.

    Eerst 3 weken op vakantie, maar maak dit verslag nu alvast. Tot dan!

    -con

    #2
    40x1watt LED chips = ~16watt verbruik. 1 Watt chips hebben weinig kracht. Na 20cm o.i.d heeft de plant er bijna niks aan. Althans de opbrengst. Maar ook voor het raam dus misschien leuke combo ben benieuwt. Veel plezier en geniet van je vakantie!

    En testen is altijd leuk

    Comment


      #3
      Conficker hoe gaat het met experimenteren. ?

      Comment


      • Conficker
        Conficker commented
        Editing a comment
        Lampje is nog niet binnen. belachelijk..

      #4
      Zeg , Conficker , misschien moet je eens op elektrohandelsprijzen.nl gaan kijken en een goede lamp kopen.

      Op het forum zijn led ufo en cob led nogal populair.

      Maar ze hebben ook sportveldverlichting van 48.000 Lumen.

      Comment


      • Conficker
        Conficker commented
        Editing a comment
        Ja kan idd maar de bedoeling is niks groots, alleen een zaadje van mn eigen wiet.. Heel raar is dat ik heb al 50+g gerookt en nog nooit eerder een zaadje tegen gekomen.

      #5
      Heb je een zaadje gevonden in je wiet ? Dus niet een stek gemaakt van je plant ?

      (Als je een zaadje plant heb je een zaailing, als je een groeischeut van je plant afsnijdt en laat wortelen / groeien dan heet het een stek).

      Zaadjes uit wiet geven 9 /10 x hermafrodieten en daar kan je niks mee. En als het goed is kom je nooit zaadjes in je wiet tegen. Doe je dat wel dan is ze bevrucht en dat moet je juist zien te voorkomen
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #6
        Conficker Er zijn ook lampen van laag wattage voor ongeveer hetzelfde bedrag waar je een beter resultaat mee haalt, dan met zo'n discolamp!!!

        Gewoon die ander afbestellen en geld terugvragen.

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Oh, en 50 gram gerookt is niet zoveel hoor.

        #7
        Nee echt een zaadje geen stek en goed ist niet i know.. Aan een herma dacht ik dus ook. Maar dat kan toch niet? Aangezien het maar een zaadje is.. Heb de wiet al zoveel bekeken vast gehad en boven de 50g gerookt van diezelfde wiet. Nog nooit eerder een tegen gekomen. Opbrengst was 240g zoiets 3 buitenplanten AMS.
        Last edited by Conficker; 29 August 2018, 19:43.

        Comment

      Bezig...
      X