Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Binnen - 3x Lemon Haze cbd 1x amnesia Haze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Goedemorgen,

    update van de AmnesiaHaze dag 80,

    al wat bloeiharen die verkleuren, binnenkort de trichomen bekijken.

    20181007_095118.jpg
    20181007_095045.jpg

    20181007_095108.jpg

    En de AutoUltimate dag 37,

    20181007_095022.jpg


    20181007_095159.jpg

    En de 4 andere dames dag 37.

    20181007_095417.jpg
    20181007_095341.jpg

    20181007_095411.jpg

    mvg,
    Mark

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Laat je ze de volgende keer langer doorgroeien?
      En de 4 niet in scrog? levert toch meer op!?

    #32
    wouw wordt je even geclassificeerd als micro.....


    Comment


      #33
      Met 2 ledlampen van 50W lijkt het me het best op z'n plaats bij micro.
      Als je er anders over denkt ben je vrij om me een pm te sturen, of om op "rapporteer" te klikken en daar je verhaal te doen.

      Als deze in een forum met kweekverslagen stond had ik 'm niet verplaatst, want ik heb nog meer te doen.
      Ik verplaats 30-40 topics per week, omdat ze in het verkeerde forum gepost worden.
      Maar als ik het me goed herinner had je 'm bij "kweken voor beginners" gezet.
      Daar horen kweekverslagen niet, dat is een soort dumptopic waar alle echte beginnersvragen en niet al te slimme opmerkingen staan.

      Door je verslag bij andere kweekverslagen te zetten verdwijnt het niet in de zee met n00bvragen.
      Mijn excuses dat ik je niet even heb voorbereid op de verhuizing, rook er eentje van me
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Mark de Boer
        Mark de Boer commented
        Editing a comment
        Je hebt gelijk, ik heb niet duidelijk aangegeven dat ik mijn setup verandert heb (staat op p2 wel klein beschreven maar ik snap dat je niet alles gaat lezen ).

        Ik was ook net van plan een bakkie koffie te zetten en er 1 te rollen hihi

        aanvulling : ik dacht dat dit de plek was voor 'kweken voor beginners' en hun verslagen.
        Last edited by Mark de Boer; 14 October 2018, 08:15. Reden: typefout , aanvulling

      #34
      het kweekverslag van de AutoUltimate's zal ik verder plaatsen op

      Goedemorgen, mijn setup: 1x een 100x100x200cm tent 1x Mars Hydro Pro 2 Epistar 120 (verbruik 250watt als groei/bloei aanstaat) 1x 350m3 afzuiger en koolstoffilter


      mvg

      Comment


        #35
        Goedemorgen,

        de AF AmnesiaHaze hangt al een week te drogen,
        Voor het drogen heb ik een 60x60x160 tentje,
        Omdat het maar 1 plantje is heb ik de afzuiging maar paar keer per dag aan. De erste paar dagen wel continue.

        mvg

        Comment


          #36
          De AmnesiaHaze is verhuisd naar een weckpot,

          de opbrengst droog is........... 14 gram !

          Dat is ong 25% meer als de 3 dames(11gr elk) waar deze naast heeft gestaan.

          Jointje van gerold en het rookt lekker en is knetter,
          deze was 12 dagen na de laatste voeding geoogst en vlak voordat het licht aanging.
          Dit laatste zou de smaakt positief beinvloeden omdat de terpenen voornamelijk s'nachts
          worden aangemaakt. Moeilijk om te zeggen of het werkt maar de volgende oogst zal
          ook even voordat het licht aangaat worden geoogst.

          Het droog proces ging erg snel, ondanks dat ik maar een aantal keer per dag
          de afzuiging in de droogtent aandeed. Denk omdat de luchtvochtigheid ronde de 40-45%
          is geweest afgelopen week en temperatuur 22-27 in de ruimte waar de droogtent stond.

          mvg.

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Volle maan zou ook een positief effect hebben op eindproduct.
        Bezig...
        X