Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Frigo omgebouwd tot kweekruimte (autoflowering tundra )

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Frigo omgebouwd tot kweekruimte (autoflowering tundra )

    Veel te nat.
    Zo te zien hebben ze nu voor een week water in die pot zitten.
    Oh, en zeker niet zoveel water geven dat het uit de pot loopt.

    Het lijkt op een tekort omdat ze veel te nat staan. Zo nemen ze helemaal niets meer op.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #32
      Re: Frigo omgebouwd tot kweekruimte (autoflowering tundra )

      ik weet het voor de moment niet meer !
      1 ding weet ik zeker , minder water geven

      Comment


        #33
        Re: Frigo omgebouwd tot kweekruimte (autoflowering tundra )

        heb dit hier ook meegemaakt bij mijn planten, hier leek het geen probleem. Net alsof de plant net als het lobblad dat onderste blad leegzuigt,
        kan ernaast zitten, maar weet zeker dat het bij mij geen probleem opleverde
        it's his line so only God knows
        Grtz Kush

        Comment


          #34
          Re: Frigo omgebouwd tot kweekruimte (autoflowering tundra )

          Hoe staan ze er nu bij?

          Goed bedacht en uitgewerkt! In wat voor grond staan ze? Lijkt idd wel wat nat.

          Als ik je nog wat tips mag geven: ik zou je alu folie weg halen, wit werkt veel beter! Denk aan de afstand tussen je lamp en plant dit mag wel een 5 cm zijn. (foto begin)
          Ga je nog over op een zwaardere lamp? Denk dan eens aan andere afzuiging (meer m3) en een koolfilter.

          Ik volg!
          Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
          Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

          Comment


            #35
            Re: Frigo omgebouwd tot kweekruimte (autoflowering tundra )

            @ kushmasta : k hoop dat je gelijk hebt had jij de zelfde soort ?

            @ michel N : k heb ondertussen 2 lampen bij gestoken , en de planten in 1 pot gestoken misschien waren ze eenzaam ?! ze hebben al 5 dagen geen water meer gehad en zijn ondertussen al mooi aant bloeien (persoonlijke mening) .
            De potgrond is voor stekken, gehaald bij de plaatselijke hubo
            koolstof filter in overbodig , de alufolie ga ik laten hangen miss dat ik hem bij de volgende ronde eraf haal. dan neem ik ineens aarde speciaal voor cannabis mee

            4 lampen ipv 2
            DSC00698.jpg
            smoke that shit
            DSC00696.jpg
            DSC00695.jpg
            DSC00699.jpg
            DSC00697.jpg
            gr ttzzz

            Comment


              #36
              Re: Frigo omgebouwd tot kweekruimte (autoflowering tundra )

              Nee ik had niet dezelfde soort, ik heb het meegemaakt bij mijn Afghan Kush en ook bij mijn huidige Yumbolt 47's, de meest gezonde heeft het zowiezo.
              Alleen had ik het bij alleen de onderste blaadjes. En na nog even extra goed kijken en lezen moet ik mijn conclusie toch wel deels intrekken.
              maar je gebruikt dus alleen stekgrond van de hubo en regenwater of inmiddels mineraalwater?
              Lijkt me misschien een goed idee om te gaan voeden. Je zat zelf ook al te denken aan Kalium en aangezien je plantjes nu gaan bloeien zullen ze hard de juiste bouwstoffen nodig hebben om verder
              te komen. Indien voeding dan het probleem is dan heb je dat meteen te pakken, want stekgrond is veel te arm aan voeding om een hele kweek op te draaien.
              Het is juist zo arm aan voeding zodat de jonge worteltjes niet verbranden. De necrotische plekken zullen dan niet weggaan, maar je zult het aan de rest van de plant wel moeten merken.
              lijkt mij een goede stap
              Last edited by KushMasta TMHM; 29 September 2010, 19:54. Reden: herziening
              it's his line so only God knows
              Grtz Kush

              Comment


                #37
                Re: Frigo omgebouwd tot kweekruimte (autoflowering tundra )

                @ kushmasta : Lijkt mij een logische redenering. ja k gebruik alleen die stek grond en momenteel (2weken)gebruik ik mineraalwater. k heb wel een tijd regenwater gegeven.
                Wat voor water gebruik jij , k heb gezien dat je mooie plantjes hebt
                welke voeding raad je mij aan ? merk / naam / e.d. ?
                liefst iets wat ik hier lokaal kan halen
                greetz

                Comment


                  #38
                  Re: Frigo omgebouwd tot kweekruimte (autoflowering tundra )

                  Ik was in eerste instantie begonnen met regenwater maar aangezien het niet altijd regent ben ik voor in de groeiperiode SPA blauw gaan gebruiken. (dit heeft een PH van 6 maar bevat wel een aantal minderalen)
                  Zover vaart het er wel bij al is het natuurlijk een beetje prijzig gezien regenwater gratis is.
                  Maar met het voeden gebruik ik kraanwater, vanwege het ph van de voeding. Ik gebruik plagron bloom voeding, maar dan heb ik de mogelijkheid om te bestellen en heb aardig wat growshops in de buurt.
                  Ik gebruik ook Plagron bat-mix als grond en daarmee ben ik de eerste 6 weken (ruim) voorzien van voeding. En uiteraard gebruik ik ook een bloeistimulator voor een beetje extra (met gereduceerde basisvoeding).
                  Het beste wat ik je echt aanraad is om goed de ACB FAQ door te nemen http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...s-in-een-lijst
                  Dit zal je echt onwijs veel helpen bij het opzetten van een succesvolle kweek
                  it's his line so only God knows
                  Grtz Kush

                  Comment


                    #39
                    Re: Frigo omgebouwd tot kweekruimte (autoflowering tundra )

                    Als ze goed/goeie voeding krijgen zullen ze alleen maar groter en beter worden.
                    Sommige merken hebben een verpakking van 0.5L en daar kan je best even mee toe.
                    Lees het ABC een door en kijk eens in de webshop van Alien, gebruik wel alles van 1 merk.

                    Ik gebruik de lijn van Boi Bizz, grend en voeding. Leer eleke keer weer bij.
                    Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
                    Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

                    Comment


                      #40
                      Re: Frigo omgebouwd tot kweekruimte (autoflowering tundra )

                      De Domeinnaam indoorgarden.eu wordt nog niet gebruikt en is te koop voor 70,00 euro. Heeft u interesse om deze mooie domeinnaam van ons over te nemen?

                      Comment


                        #41
                        Re: Frigo omgebouwd tot kweekruimte (autoflowering tundra )

                        k ben zaterdag bloeivoeding gaan halen het resulteert al
                        ze moeten nog 4 weken bloeien ongeveer
                        check this out:

                        DSC00710.jpgDSC00713.jpgDSC00716.jpgDSC00704.jpg
                        DSC00714.jpg
                        DSC00715.jpg
                        DSC00712.jpg

                        Comment


                          #42
                          Re: Frigo omgebouwd tot kweekruimte (autoflowering tundra )

                          ben blij dat ze erop reageren, ik had alleen even snel wat gezocht en las dat de voeding op de foto hierboven alleen PK13-14 bevat en verder geen andere voedingstoffen, klopt dat ook?
                          dat zou namelijk betekenen dat je een bloeistimulator in handen hebt, wat bedoeld is als extra toevoeging naast je (over het algemeen, gereduceerde) basisvoeding (er staat ook op de verpakking dat het te gebruiken is in combinatie met hun GROW formule).
                          Als dit echt het geval is raad ik je echt aan om hiernaast een bloeivoeding te gebruiken want je plantjes zullen nog behoorlijk wat tekortkomen (bijv stikstof (N) en belangrijke mineralen, deze zijn noodzakelijk voor de bloemvorming).
                          Basis voeding is over het algemeen ook een stuk goedkoper dan een bloeistimulator en je zult die onder de 10 euro wel moeten kunnen krijgen.
                          niet om je van het kastje naar de muur te sturen, maar hoop dat je een succesvol kweekje kunt hebben
                          it's his line so only God knows
                          Grtz Kush

                          Comment


                            #43
                            Re: Frigo omgebouwd tot kweekruimte (autoflowering tundra )

                            Gaat de goeie kant op! Nog meer foto's?
                            Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
                            Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

                            Comment


                              #44
                              Re: Frigo omgebouwd tot kweekruimte (autoflowering tundra )

                              update :

                              DSC00719.jpg
                              DSC00718.jpg
                              DSC00720.jpg
                              DSC00721.jpg
                              DSC00717.jpg

                              @ kushmata :
                              de basis voeding ga k miss nog halen k heb deze toch ook nodig voor de volgende reeks :-p
                              k had alvast de royalty mix grond meegenomen zal ook al een verbetering zijn de potgrond die ik nu heb.
                              ben al aant denken welke soort ik voor de volgende kweek zou
                              kan er iemand mij vertelle of het de planten goed zou doen als ik de ovbertollige bladeren wegknip ?
                              grttttzz

                              Comment


                                #45
                                Re: Frigo omgebouwd tot kweekruimte (autoflowering tundra )

                                volgens mij is dit niet echt meer een vraag. misschien kan dit (of deels) verplaatst worden naar het kweekverslag forum.
                                ik ben maar nog het begin...

                                Comment

                                Bezig...
                                X