Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Frigo omgebouwd tot kweekruimte (autoflowering tundra )

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Frigo omgebouwd tot kweekruimte (autoflowering tundra )

    voeg me toe bij Michel N
    je kunt het beste nog even door kunt gaan met voeden, zeker omdat ze tot kort geleden continue ondervoeding hebben gehad.
    Ik zou de komende tijd gewoon de voeding en bloeistimulator geven, totdat trichomes amber beginnen te kleuren.
    De toppen zullen de komende weken nog opzwellen en daarvoor zullen ze hard die voeding nodig hebben.
    lengteverschil hoef je je geen zorgen over te maken, al zal het niet meer weggaan.
    it's his line so only God knows
    Grtz Kush

    Comment


      #62
      Re: Frigo omgebouwd tot kweekruimte (autoflowering tundra )

      ok bedankt iedereen
      heb juist terug voeding gegeven het is mijn eerste (kas) kweek dus daarmee dat ik nog bij twijfels zit .
      peace

      Comment


        #63
        Re: Frigo omgebouwd tot kweekruimte (autoflowering tundra )

        Even een vraag,volgens mij gebruik je als spaarlamp
        nu de 827....Voor de groei periode kan je beter de 840
        pakken,oftewel wit licht....Deze zijn bij de praxis zo voor
        handen 23w=115w en kosten 5,99 euro,werken echt super...

        Comment


          #64
          Re: Frigo omgebouwd tot kweekruimte (autoflowering tundra )

          DSC00736.jpgDSC00734.jpgDSC00737.jpgDSC00735.jpgDSC00740.jpgDSC00743.jpgDSC00739.jpgDSC00742.jpgnog een kleine update

          Comment


            #65
            Re: Frigo omgebouwd tot kweekruimte (autoflowering tundra )

            Oorspronkelijk geplaatst door de dikke View Post
            Even een vraag,volgens mij gebruik je als spaarlamp
            nu de 827....Voor de groei periode kan je beter de 840
            pakken,oftewel wit licht....Deze zijn bij de praxis zo voor
            handen 23w=115w en kosten 5,99 euro,werken echt super...
            Meer blauw voor de groei, dus koud wit ( cool white, 840 ) en warmer voor de bloei (warm white 827 )
            Het 2 en 3 nummer staat voor het aantal kelvin 840 = 4000K en 827 = 2700K

            Het zou zo moeten zijn dat een combi hier van nog beter werkt. 2x groei + 1x bloei.
            Dat wattage gaat niet helemaal op.... anders zou iedereen onder TL kweken.

            Ziet er mooi uit, ik zou ze nog maar evn verwennen met wat eten/extra lekkers
            Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
            Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

            Comment


              #66
              Re: Frigo omgebouwd tot kweekruimte (autoflowering tundra )

              k heb de plant geknipt , niet overdreven natuurlijk enkel de bladeren die licht tegenhielden voor de knoppen
              De lampen zijn allemaal 827 warm wit -. groeien gaan ze toch niet meer
              hoelang zouden ze nog moeten, en wanneer te stoppen met voeding zodat ik de smaak zeker niet verpest
              bij de kleinste plant zijn de witte haartjes al behoorlijk amber
              DSC00751.jpg
              DSC00750.jpg
              DSC00754.jpg
              DSC00755.jpg
              DSC00747.jpg
              DSC00745.jpg
              DSC00756.jpg
              DSC00749.jpg
              DSC00757.jpg
              DSC00753.jpg
              DSC00748.jpg
              DSC00746.jpg
              DSC00752.jpg

              Comment


                #67
                Re: Frigo omgebouwd tot kweekruimte (autoflowering tundra )

                Moet toch nog 3 weekjes dacht ik, zie paar bruine haartjes...
                Dusja, nog 1 weekje voeding dan stoppen en enkel water geven..

                Comment


                  #68
                  Re: Frigo omgebouwd tot kweekruimte (autoflowering tundra )

                  nog zo lang !!
                  die coffieshops kosten handen vol geld

                  Comment


                    #69
                    Re: Frigo omgebouwd tot kweekruimte (autoflowering tundra )

                    De kleinere plant heeft behoorlijk veel 'bruine haartjes' gekregen , hoe lang denken jullie nog voor ze goed is ?
                    ik heb echt geen idee ....
                    veel bloemvorming is er ni echt , kben voeding aant geven en bloeistimulator
                    help!
                    DSC00762.jpg
                    DSC00764.jpg
                    DSC00763.jpg
                    DSC00765.jpg
                    DSC00760.jpg
                    DSC00761.jpg

                    Comment


                      #70
                      Re: Frigo omgebouwd tot kweekruimte (autoflowering tundra )

                      Ik zou de stam gaan splijten door er met een mes daardoorheen te steken en er 4 tanden stokers doorprikken, geen water meer geven en hem nog een klein weekje laten staan.
                      Is plots veel veranderd, is bijna oogst rijp ;D

                      Comment


                        #71
                        Re: Frigo omgebouwd tot kweekruimte (autoflowering tundra )

                        @ ready set grow :Te laat ; k heb ze de dag er na op gehangen voor te drogen. Opbrengst gaat dik tegenvallen vrees ik .
                        de grootste heb ik nog laten staan , die ziet er beter uit hhiii
                        k ben drie fruit spirit (royal queen seeds) aant onkiemen voor de volgende ronde . kweekverslag zal zeker volgen greettz
                        Attached Files

                        Comment


                          #72
                          Re: Frigo omgebouwd tot kweekruimte (autoflowering tundra )

                          in een weekje tijd hadden de topjes wel iets voller kunnen worden hoor, als je blaadjes nog wegknipt heb je bijna niets over.
                          Vast veel succes met je volgende kweek iig.

                          Comment


                            #73
                            Re: Frigo omgebouwd tot kweekruimte (autoflowering tundra )

                            @ barts : ja k weet het ze mocht gerust nog een week extra mogen blijven staan damm ! ...
                            hopelijk gaat die andere meer opbrengen anders is het echt teleurstellend !

                            Comment


                              #74
                              Re: Frigo omgebouwd tot kweekruimte (autoflowering tundra )

                              gewoon je velgende kweek weer afwachten mijn eerste kweek viel ook zwaar tegen, maar heb er wel veel van geleerd. Aldoende leert men

                              Comment


                                #75
                                Re: Frigo omgebouwd tot kweekruimte (autoflowering tundra )

                                Vandaag een proefertje gesmoord en viel best goed mee , EnErgiEke high en smaakte naar powerplant en een beetje citrus ! huh ? enfin de smaak is goed beter als verwacht.
                                Hangt nu al een weekje te drogen, mag nog wel een weekje bij.
                                De andere plant doet het uistekende , sterke geur . k vraag me af hoe lang ze nog moet ,wil niet de zelfde fout maken zoals bij de eerste die had gerust nog zeker een week of 2 langer mogen blijven staan.
                                Wat denken jullie :
                                DSC00786.jpg
                                DSC00795.jpg
                                DSC00790.jpg

                                Ik schat nog een weekje ?
                                Zou k de Stam al splijten ? en dan erna de laatste 2 dagen compleet donker maken right ?

                                Dit zijn de 3 nieuwelingen fruit spirit , die krijgen net als de AF 24/0 licht tot als de AF geoost mag worden , hopelijk gaan ze niet te veel stressen hierdoor
                                DSC00789.jpg

                                greetz

                                Comment

                                Bezig...
                                X