Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Met onze unit piekt het spectrum op 460, 615 en 660nm en is dus geen compleet PAR spectrum.
Dggl.nl unit's zijn er al in quad band, vermoedenlijk zit daar ook wit bij, jammergenoeg doen ze hier een beetje geheimzinnig over.
Licht=gewicht, en ik ben van mening dat een zo compleet mogenlijk spectrum het beste is voor je plantjes.
Een hoog % blauw voor de groei, en een hoog % rood/verrood voor bloei is natuurlijk wensenlijk.
L120xB85xH180 vind ik niet echt micro maar dat maakt verder niet uit
@Poffertjesporum: Ik heb er nu 2 spaarlampen van 30watt(150w) warmwit erbij gehangen.
Er staat wel mooi bij mijn ledleverancier dat het een hps 600 vervangt maar dat lijkt me nogal sterk. Enig idee hoeveel ik van 1 lowrider moet af kunnen halen?
Aahhhhh oke dan weet ik dat ook weer. Ik zit nu op 180watt.
Als ik meer als 25gr van mijn 5 platjes afhaal ben ik al erg blij Vorige kweek met tl had ik van 3 planten 25gr. de planten waren wel 150 hoog maar hebben wel bijna een half jaar gestaan. Best zonde als ik er nu nog aan denk 1e keer, geen ervaring, niets gelezen. Merk dat het nu al stukken beter gaat.
Oorspronkelijk geplaatst door Angelic2010View Post
Het is micro vanwege het wattage 250+ is niet echt micro meer
Ze zeggen bij lr2 : Opbrengst: 15 - 35 gram per plant Maar kan ook meer zijn. Ligt eraan wat de omstandigheden van de plant zijn.
Het gaat nog foto.jpgsteeds erg goed met mijn vrouwtjes. Heb er 2 spaarlampen bij gehangen van 2x 30 watt (150w) Ik merk meteen dat ze er erg goed op reageren. Hier 2 fototjes.foto2.jpg
Hij hangt nu wel vrij hoog. De andere planten gingen naar de lamp groeien en werden erg lang terwijl de plant die in het midden staat mooi kleini blijft. Denk je dat ik hem lager moet hangen?
Ik heb hem net weer wat omlaag gehangen. 1 is zo hoog dat ik bang ben dat hij langs het ligt groeit. Volgens mij hebben wij dezelfde led lamp van 120w 7:1:1
Comment