Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
G kit, 144w led eerste kweek
Collapse
X
-
QnQ, je hebt gelijk heb er idd 2. Mocht van moeders staat ook bij beschrijving van de foto (: en de fan blaast geen warme lucht naar beneden. De fan in mijn lamp is stuk gegaan, vandaar deze oplossing. Ook nog niet behandeld tegen beestjes, heb wel t een en ander in huis. Voor de rest staan ze er lekker bij! Beter dan 2 dagen terug toen hing de grotere bijna op de grond..
turtle
Comment
-
Wat zeggen jullie van de lamp afstand? Nogmaals de lamp word echt niet warm. Gewoon een aangename temperatuur voor de plantjes. De bedoeling word om er een scrog net in te hangen en een mooi vol net te krijgen. Lamp hangt nu op een cm of 20, wanneer ze wat groter zijn wil ik de 30 tot 40 cm aan gaan houden.
Hoor t graag! En lachen dat iedereen positief reageert ik zal proberen dagelijks wat te posten.
turtle
Comment
-
ik zie dat je amnesia hebt geplant das een sativa soort
denk dat je ruimte van 105cm hoogte te laag gaat zijn voor een sativa soort ( de meeste indica's halen al een hoogte tussen de 70 a 110 cm hoogte ) dan moet je nog plaats hebben voor je lamp en de plaats tussen je lamp en plantjes
maar veel succes met je eerste kweek is een geheel leer proces maar erg leuk om te doen
en zeker als het lukt je op het einde je eigen weedje kan roken is altijd veel lekkerder dan van de shophttps://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
KEEP ON GROWING AND SMOKING
Comment
-
@smooker2002
bedankt voor je reactie!
uuhm ja denk dat je wel gelijk hebt over het sativa soort, wilde er eigenlijk ook kush in gaan zetten maar iemand had deze stekjes liggen nog de zelfde dag toen ik mijn kast gekocht had. Dus begon er wel iets te jeuken en wilde ik er natuurlijk zsm wat in zetten haha , verder ga ik proberen de plantjes zo veel mogelijk naar beneden te trekken met touwtjes ect zodat ze niet al te groot gaan worden. Ga er wel vanuit dat dit gaat lukken.
QnQ oh je hebt zeker gelijk over spint, heb ze eens aandachtig bekeken en er zit idd spint op beide stekken. Nu ben ik er nog vroeg bij gelukkig, mede dankzij jou dus thx!
nu de vraag:
hoe kan ik dit het beste bestrijden? Ik ben zelf niet zn fan van gif en troep er op spuiten, had iets over roofmijten gelezen en dit klonk wel goed. Alleen gaan die wel dood na 4/5 weken en moeten er dan weer nieuwe in gezet worden.
iemand ervaring met het oplossen van spint? Hoor het graag van jullie boys
groet van turtle!
Comment
-
Stofzuiger en neem-olie of pasta wordt veel gebruikt, veel topics lezen dus.
-
Wat hoogte betreffende, maak een gaashek voor scrog en doe die er niet te laat in/boven!!
En toppen! Minimaal vanaf de derde node.
Lees topics in subforum over microkweken.
Of kijk bij vaperke in hydrokweken, leer je veel van.
-
Comment