Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

G kit, 144w led eerste kweek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Zo staan ze er nu bij. De Rechter is een beetje vergeeld? Links alleen 1 puntje van het blad. Teveel water lijkt me sterk, ben 2 dagen niet thuis geweest voordat ik weg ging wel wat gegeven. Nu net weer wat gegeven.

turtle

You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Comment

Comment

Er kunnen geloof ik wel 30 foto's in 1 post, dat mag ook gewoon eh...dan hoef je niet te dubbelposten.

Ik zou even snel wat bij het tuincentrum gaan halen tegen spint, en ze daarmee van boven tot onder bespuiten. Elk plekje van de plantjes raken.
        >> Leg even iets op de aarde zodat niet alles in de grond komt. (!)
        Dan spuit je ze over een week nog een keer, en weer een week later nog een keer.
        En daarna gaan ze in bloei, dus bij de eerste vermoedens dat je ze weer ziet kun je eventueel roofmijtjes bestellen of iets anders proberen..

Stekken hebben het altijd wat moeilijk in het begin, da's niks bijzonders.
        Ze komen uit een omgeving met 90-100% LV ,en moeten even wennen.
        Eventueel kun je ze de eerste week een beetje nat spuiten als de lamp uit gaat.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

QnQ bedankt voor je tips, ik heb zelf nog neemolie thuis zag ik gisteren dus dat ga ik er vandaag op spuiten. En op een of andere manier lukt het me niet om meer dan 1 foto per post te doen. Upload alles via mijn iPhone mis ligt het daar aan, zal het wel even proberen via de pc of t lukt.

Comment

• QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Goed plan. Spuiten ongeveer 3 uur voor het licht aan gaat, of nadat het licht is uitgegaan om verbranding te voorkomen.
            Maak de concentratie niet te sterk bij jonge stekken en zaailingen.

Ik heb het nooit met m'n iphone geprobeerd, maar er zijn 3 manieren om foto's toe te voegen, eentje zal toch wel goed werken?

Yoo turtle

Wat je kan doen om je luchtvochtigheid wat op te brengen is een paar vochtige handdoeken ophangen langs de muren van je kast hangen, houden ze wel van op het begin

Amateur99

Comment

Zo staan ze er nu bij.

temperatuur is ongv 27 graden. Luchtvochtigheid ongv 55-61%

Trekken de gele bladeren nog weg?

turtle

Comment

Comment

Geel blijft geel, zolang de nieuwr bladeren groen zijn komt het goed.
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Hey Turtle, mooi microkweekje! Deze ga ik zeker volgen want mijn kast heeft precies dezelfde hoogte al is die nog iets smaller (49x44cm)
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

Comment

Cleargreen thx man! Heb jij ook een topic? Volg ik die van jou ook ff!

turtle

Comment

• Cleargreen
                      Cleargreen commented
                      Editing a comment
                      Nog geen kweekverslag nee moet eerst mijn kast nog afbouwen en wacht momenteel op de ventilator en koolstof filter die vandaag verzonden zijn, pas als ik die binnen heb weet ik hoe ik de boel precies ga afmaken want heb de maten van het koolstof filter niet dus weet nog niet of die wel in mijn kast past of dat ik 'm erbuiten moet hangen en dat heeft weer invloed op hoe ik de ventilator precies plaats in het vriesvak en waar ik de gaten moet zagen voor de slangen.

Is het niet beter om dit blad weg te halen?

Comment

• QnQ
                      QnQ commented
                      Editing a comment
                      Waarom denk je dat?

QnQ dacht misschien kost het veel energie ofzo

Comment

• QnQ
                      QnQ commented
                      Editing a comment
                      Ah oke, maar een blad 'maakt' juist energie zolang er nog iets groen is.
                      Als het vergeelt is het een voorraadkastje met voedingsstoffen die de plant leeg snoept.
                      Als ze klaar is met het blad vormt ze een randje bij de bevestiging waarmee ze het afsluit zodat het kan afvallen zonder open wond aan de stam te maken.

Goedemiddag heren.

plantjes staan er prima bij, rechts minder goed dan links maar die komt er wel denk ik.

gisteren voeding gegeven (power roots, enzym) van elk slechts 0.6ml op 1 liter water gedaan. Stekken zijn 14 dagen oud nu dus ik vond het wel tijd worden voor de eerste voeding.

nu zit ik met een klein probleempje waar ik tegen aan loop. Ik vind dat mijn afzuiger te veel lawaai maakt, ben van plan om een nieuwe set te halen van g tools die met een stillere variant zijn gekomen die speciaal voor deze kast gemaakt is, schijt het decibel met 10 te dempen.

Nog een laatste vraag, moet die afzuiger 24/7 draaien? Nu draait hij alleen als de lamp aan staat. Ik vroeg me af of dit in de bloei ook kon.

alvast bedankt en prettig weekend heren

turtle

Comment

• Cleargreen
                      Cleargreen commented
                      Editing a comment
                      Afzuiger draaid idd 24/7 en wel om twee redenen, op die manier ontsnapt er geen stank uit je kast en je planten hebben frisse lucht nodig, ook snachts.

Cleargreen ok thx man, dan zal ik toch echt een stillere moeten aanschaffen. Als dat niet werkt misschien de kast Naar zolder verhuizen

Comment

Goedemorgen,

gisteren beide stekken getopt, zijn nu iets langer dan 2 weken oud, eens zien hoe ze er op reageren (:

Comment

Bezig...
                    X