Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mijn eerste kweek; Taiga (autoflower) ~speakerbox~
Re: Mijn eerste kweek; Taiga (autoflower) ~speakerbox~
30-08-2010 Dag 3
Zoals op de foto's te zien, is het plantje is nu al boven de grond verschenen.
De eerste drie foto's zijn genomen toen het ontkiemde zaadje net in de pot was verdwenen, en de andere twee zijn zonet genomen.
Dankjewel moriskeuh,
Update zal er morgen aankomen met foto's.
Hij is wel redelijk gestrekt, aangezien hij te ver van de lamp afstond.
Nu staat hij zo'n 4cm van de lamp af.
02-09-2010 Dag 6
De blaadjes zijn al wat groter geworden, en de stengel wat langer. De ventilatoren van de kast zijn helaas kapot, maar daar gaan we morgen wat aan doen.
uw stengel is aant stretchen omdat uw lamp niet voldoet. (eigenlijk is die licht aant zoeken )
k zou meerdere lampen steken of een sterker dan die je nu hebt.
k heb een tornado van 20 watt equivalent van 100 watt + dan heb ik nog een 14 watter steken (ma die ga ik ook vervangen door een tornado philips van 20 of 23 watt )
ivm uw afzuiging zou ik zo snel mogelijk in orde brengen uw plantje krijgt geen verse lucht (c02) en niet genoeg licht , en juist in het meeste kritieke stadium.
die tornado koste mij hier in de lokaale hubo iets van 6 a 7 euro met een e 27 fitting erbij was het iets van 10 euro
k zou deze toch zeker zo snel mogelijk gaan installeren .
en dan voor de afzuiging heb ik een apdapter van max 12 v . maar hier zijn verschillende standen op namelijk van 3 v 4.5 v 6 v 9 v en 12 v dan .
dit is handig voor de temperatuur te regelen in uw bak en ook de luchtvochtigheid die niet onbelangrijk is.
mijn adapter die de 2 pc-fans regelt staat nu op het minimum van 3.5 volt dan blijft mijn temperatuur stabiel op 25 a 26 graden en mijn luchtvochtigheid op 70 %
06-09-2010 Dag 10
We hebben de potmeter weg gedaan omdat die het weer niet deed, nu overgestapt op een regelbare adapter. We hebben de plant ook wat dieper gepot (laatste 3 foto's) , dit hebben we uiteraard voorzichtig gedaan.
Het plantje is behoorlijk gegroeid. Hopen dat het dieper potten vd plant niet teveel stress heeft opgeleverd waardoor hij een paar dagen niet zal groeien. We zien het wel.
Comment