Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mijn eerste kweek; Taiga (autoflower) ~speakerbox~
Re: Mijn eerste kweek; Taiga (autoflower) ~speakerbox~
bad move smiths !
jammer leek wel een sterk plantje .
probeer volgende keer een frigo lukt aardig en ook wel moeilijk detecteerbaar
herken je dit nog ? :
3 Weken Geleden
uw stengel is aant stretchen omdat uw lamp niet voldoet. (eigenlijk is die licht aant zoeken )
k zou meerdere lampen steken of een sterker dan die je nu hebt.
k heb een tornado van 20 watt equivalent van 100 watt + dan heb ik nog een 14 watter steken (ma die ga ik ook vervangen door een tornado philips van 20 of 23 watt )
ivm uw afzuiging zou ik zo snel mogelijk in orde brengen uw plantje krijgt geen verse lucht (c02) en niet genoeg licht , en juist in het meeste kritieke stadium.
die tornado koste mij hier in de lokaale hubo iets van 6 a 7 euro met een e 27 fitting erbij was het iets van 10 euro
k zou deze toch zeker zo snel mogelijk gaan installeren .
Alles is niet verlopen zoals gewenst wat u wel zal merken,
Voordat we met een volgende kweek gaan beginnen zal de kast gemodificeerd worden.
Witte wanden, Sterkere lampen, Grotere pot etc.
mvg..
@moriskeuh, we wouden gewoon kijken of het ook met een kleine lamp kon.
suc6 met jou kweek.
Jammer dat je je plant zo hebt mishandeld..... had het zaakje dan even verplaatst naar een kledingkast met het goede aantal lampen... zonde, maar toch wijze les voor volgende kweek idd!! leer zo door, doe ik ook hahaha!! grtz
als je hem af wil laten bloeien zou ik iig wel de lamp er dichter op zetten, wel elke dag even bijstellen.
Toch kun je het beste gewoon opnieuw beginnen met wat aanpassingen aan de box
Last edited by Hungry_Beaver; 2 October 2010, 01:58.
11-10-2010 Dag 45
Ondanks de buiging/knikking is de plant er toch nog weer bovenopgekomen lijkt het.
Bij de topjes komen bladeren bij en de toppen groeien lichtjes door.
30-10-2010 Dag 64
Ondanks onze mislukte eerste kweek is er misschien toch nog een klein beetje van af te halen?
Hij was een beetje verminkt aangezien hij niet meer in de box paste en hij niet gezien mag worden door anderen in het huis, dus verplaatsen was geen optie.
sommige topjes lijken mij wel redelijk rijp
De onderste topjes hebben alleen nog maar witte draden.
Als je een gat in de onderkant van je bak hebt geboord, moet je er dan niet iets van een schoteltje onder doen of laat je het water gewoon in je kast lopen? Just checking...
Comment