Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DoctorStrange's eerste indoor

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

DoctorStrange's eerste indoor

Korting op 420shop
    Attached Files
    Last edited by DoctorStrange; 18 October 2018, 22:15.

Welkom! Ik gebruik ook voor led een voorschakelapparaat ofwel een relais schakeling. Een relais schakeling kun je met een grotere stromen en spanningen veiliger schakelen. Een normale timer wil bij hogere spanningen/stromen nog wel eens kapot gaan.

Of het voor jouw spaarlamp nodig is weet ik ook niet zeker.

Comment

• DoctorStrange
      DoctorStrange commented
      Editing a comment
      Dankje, kweken met led lijkt me gaaf (en duur in aanschaf). QnQ gaf me de goede tip om een tijdschakelaar te kopen die heavy duty is, in plaats van de standaard gamma tijdschakelaar. Ik had eigenlijk moeten zorgen dat alle veiligheidsmaatregelen al in orde waren voordat ik wilde beginnen...Het heeft nu ook de hoogste prioriteit.

Kleine update

De northern light ziet eruit alsof ze bij haar geboorte onder een botte quillotine is geweest. Onverklaarbare schade aan het stammetje.
    Overigens is de schade aan het blad door het zaadhoesje met verlatingsangst goed hersteld...
    Hebben jullie enig idee hoe de northern light bijna onthoofd kan zijn? Ze lijkt er overigens geen enkele last van te hebben..

Ook heb ik een heavy duty tijdschakelaar besteld (QnQ bedankt voor de tip).
    Meer updates volgen zodra er wat te melden valt.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Comment

Geen idee hoe je dat hebt gedaan.

Met iets vastgepakt?
      Ertegen gestoten?
      Of hardnekkig het helmpje verwijderd waardoor je het plantje hebt geknikt?
      Beestje in de buurt?

anders zou ik geen verklaring ervoor hebben als ze de schade van tevoren niet had.

raar
      tsja zo zijn planten he
      Last edited by Sudoma; 21 October 2018, 04:11. Reden: Optie beestje

Comment

Hallo allemaal, tijd voor een update!

Sudoma
        Attached Files

Comment

De spin was al een dode spin, door het web eromheen lijkt ie huge , valt tegen in het echt
          Gelijk alles gechecked en gereinigd!

Comment

Kleine update

automatische brandblusser opgehangen aan de binnenkant van de deur van het kweekhokje, samen met een extra rookmelder en een hygrometer uit het jaar 0..
            Lumii tijdschakelaar in gebruik genomen.
            Ik denk dat ik nu wel met een gerust hart kan slapen.

Met de planten gaat het goed De northern light heeft een klein vlekje op een blad, maar ik denk niet dat ik me er druk over hoef te maken, tenzij iemand het anders ziet.

Tot de volgende update!
            Attached Files

Comment

Comment

• DoctorStrange
                DoctorStrange commented
                Editing a comment
                Hey PlaatjesKijken, op zich heb je daar natuurlijk gelijk in, veel van die informatie heb ik ook gelezen. Toch kan ik niets vinden over voorbeelden zoals in mijn geval, centrale huis afzuiging met een flexibele 127mm buis.. En hoe je daar dan een koolstoffilter op maakt. Veel informatie over afzuiging gaat over tentjes, of bepaalde afzuigsystemen die je los aanschaft. Als blijkt dat de conclusie is dat het niet anders kan dan extern, dan is het niet anders. Maar het zou zonde zijn om een fantastisch afzuigsysteem niet te gebruiken als het ingebouwd zit in je woning. Ik woon ook helemaal bovenin dus wellicht gaat de uitstroom direct via het dak, misschien is dan zelfs een koolstoffilter niet eens nodig..

Ik twijfel erover om gewoon een "can" koolstoffilter aan te schaffen en dan maar kijken hoe dit werkend te krijgen. Just to be sure..

Hallo Binnenkort wil ik beginnen met kweken in een afgesloten berging bij mij in huis. Afmetingen 1.5 x 1.5 x 2 m hoog. 6 planten met 400w output led (180w

Ik zou het niet doen.

Comment

PlaatjesKijken sorry voor de vele open deuren, Ik besef me hoe knullig ik overkom. Het hele idee dat de afgevoerde lucht naar buiten MOEST, zat vastgeplakt in mijn hoofd. Ik heb zelfs nog gedacht :hoe doen mensen dat in de winter? Bizarre logica. .

Veel over recirculatie gelezen icm afzuigkappen etc maar in mijn denkwijze kon dat niet, totdat jij zei dat dat wel kan en ineens is het super logisch. Ik heb het idee dat ik kan lezen wat ik wil, maar dat ik deze fout vaker ga maken.

Ik ga een softbox kopen en in de tussentijd zoveel mogelijk (logische) kennis proberen op te doen.
              Ik hoop dat jullie me willen blijven helpen, ondanks de hersenkronkels.

Misschien moet ik eerst op mijn bek gaan voordat het lukt, dan liever hier dan op het politiebureau.
              Ik ben in ieder geval niet van plan om op te geven. Ik wil jullie bedanken voor het geduld.
              Last edited by DoctorStrange; 26 October 2018, 18:44. Reden: Nettere opmaak

Comment

• PlaatjesKijken
                PlaatjesKijken commented
                Editing a comment
                Ik ben zelf van plan een binnenkweek op te zetten en daarom alle informatie aan het verzamelen voordat ik van start ga.
                En ik zag je vragen voorbij komen en bedacht me dat ik daar al over gelezen had.

Dan is het een kleine moeite om de dingen die ik hier gelezen heb even te delen.

Niets om sorry voor te zeggen dus.

Ik heb besloten om deze poging te staken zodat ik kan sparen voor goed materiaal en dan begin ik overnieuw.

Bedankt voor de adviezen, en tot binnenkort!

Comment

Succes! Staat super veel hier op het forum ter inspiratie zeker wat betreft het krijgen en kopen van de juiste spullen.

Comment

Bezig...
                X