Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kweekverslag onder gewone LED lampen (2x White Dwarf Autoflower)
Ik vind ze op je blad probleem na erg goed gaan onder die lampen van je :o
Zelf gisteren 4x4W LED naast mijn 2x36W Tneon gehangen voor een totaal van 6400lumen
Op de verkleuring na gaat het top.
Misschien toch de verlichting, ik zou het niet weten Ik vind het toch moeilijk voeding, water Ik geef al gauw te veel. Succes verder ik blijf je volgen.
Dan is het misschien niet gek om wat foto's te maken in normaal daglicht en die te plaatsen in het blad problemen draadje. Voor zover ik kan zien geven die lampen van jou niet echt een goed beeld hoe je planten er daadwerkelijk uitzien. Mijn Tneon lampen zorgen ook voor foto's die niet kleur echt zijn.
Jep, heb 'm een paar keer helemaal gelezen maar ik kwam er zelf echt niet uit vandaar........aller eerste kweekje en dan ook nog kleurenblind zodat ik aan iemand anders moet vragen wat voor kleur het blad aan het worden is
En we zijn alweer bijna een week verder: Vanaf aanstaande dinsdag de 5e week bloei (gerekend vanaf de eerste haartjes) en de 8e week vanaf het ontkiemen.
De vergeling van het blad is nog wat verder doorgezet maar ik zie verder geen dramatische achteruitgang van de planten, in tegendeel, ik had niet gedacht dat ik zulke dikke toppen zou krijgen onder dat kleine beetje verlichting.
Ik denk dat ik de volgende kweek niet veel anders ga doen, hooguit meer van dezelfde lampen, ik kan het licht nog meer dan verdubbelen van de huidige 5400Lu naar een 16.200Lu
De achtste week betekend (volgens de productomschrijving) dat de planten over 2 weken geoogst zouden moeten worden. Ik ga wachten op amber trichomen natuurlijk maar iemand een idee of ik in de 9e week (volgende week dinsdag) moet gaan spoelen?
En hier zijn we weer met een update, het lijkt wel herfst in de kweekkast met al dat vergeelde blad. Maar geel of niet, de toppen blijven nog zwellen
Vandaag gaan we de 6e week van de bloei in (gerekend vanaf het ontstaan van de eerste haartjes) en de 9e week gerekend vanaf het ontkiemen.
De planning is om vanaf volgende week, aan het begin van de 7e week bloei alleen nog maar 2 weken lang regenwater te gaan geven........ is dat een goed plan denken jullie?
lijken mijn planten wel,,zien er zelde uit,,ook een auto (automatic fini, sativa).
voor mij eerste kweek binnen,,ging hoop mis,,en kapot,,maar we komen er wel.
laatste 2 weken gewoon regenwater geven is prima, over spoelen zijn theorien genoeg,,
doe wat jou het beste lijkt, en kijk hoe de dames reageren.
Comment