Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kweekverslag onder gewone LED lampen (2x White Dwarf Autoflower)
Collapse
X
-
En zo zijn we alweer een week verder........ ik denk dat alleen de toppen nog leven want de rest van de plant is helemaal dor en verdroogd. Hier en daar zijn wat groepjes amber trichomen te zien nu, ik schat het op ongeveer 10%.
Vandaag zitten we op de 79e dag waarvan ze 59 dagen in bloei staan gerekend vanaf de eerste pruikjes.
M'n handen jeuken om ze te oogsten, bang dat ze ineens allemaal amber zijn en ik te laat ben.
Eerst wil ik ze jullie nog een keer laten zien, ik ben waarschijnlijk te ongeduldig?
IMG_0711.jpg IMG_0712.jpg IMG_0713.jpg IMG_0714.jpg IMG_0715.jpg IMG_0716.jpg IMG_0717.jpg
Comment
-
Het is gebeurt........ Ik had het misschien nog een paar dagen kunnen rekken maar aankomende weken worden hele drukke en heb ik weinig tijd zodat ik mogelijk eind volgende week te laat zou kunnen zijn.
Eerste plaatje is van de grootste top...... alles erom heen is al weken droog en dor, dat moet de volgende ronde beter
IMG_0720.jpg
Hier hangt alles dan..... niet verkeerd als je bedenkt dat dit het eerste kweekje is en onder welke lampen het moest groeien
IMG_0723.jpg
Het wortelen is in ieder geval goed gegaan.....
IMG_0726.jpg
Ben benieuwd wat het gewicht straks droog zal zijn.....Attached Files
- Likes 1
Comment
-
Alles droog en in de potten...... totaal 73 gram en een zakje knipafval. Het aantal grammen zou misschien nog wat naar beneden moeten worden bijgesteld want ik heb niet zo netjes geknipt....... Man man wat een werk is dat
IMG_0740.jpg
Gebruikte lampen:
2x 18w LED 3000K 1350lumen
2x 18w LED 6500K 1350lumen
(totaal 72w / 5400 lumen)
Licht/donker: 18/06
Zou dus neerkomen op ongeveer een gram per watt, er vanuitgaande dat die specificatie die er op staat klopt
- Likes 5
Comment
-
Niceeee!! Komt er nog een kweekje aan met gewone fems? Wil deze setup ook gaan gebruiken na het buiten seizoen
Comment
Comment